lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

6.577 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

27 sep. 2021
Lekker op mijn gemak op de site iets uitzoeken voor mijn kleinzoon, bestellen en dan vlot in huis. Je wordt goed op de hoogte gehouden, betreffende het pakket. En dan de vreugde van het uitpakken, als het in huis is. Dat is voor deze 64 jarige oma nog een feest. En mijn kleinzoon? Die komt geeneens aan zijn middagslaapje toe. Teveel moois, om zich mee te vermaken bij opa en oma. En nu ontving ik de speelgoedcatalogus... ik geniet nu al van de voorpret, om daar weer iets moois in uit te zoeken. En zo leuk, want er staat veel in, maar allemaal betaalbaar. Kortom, Lobbes vinden wij Top, en wij komen er graag terug.

25 nov. 2021
De follow-up van (zakelijke) bestellingen is echt heel erg slecht geregeld. Op vrijdag gebeld met de vraag of de 65 spelletjes die we wilden bestellen te leveren waren, ze waren op voorraad. Vervolgens besteld met koerierslevering maandagavond. Krijg ik maandagmiddag 12:30uur bericht: de betaling kon niet verwerkt worden; graag alsnog betalen. Waarop ik direct contact heb opgenomen, gezegd dat ik direct per Ideal zou betalen en of ze er dan alsjeblieft voor konden zorgen dat ik het dan alsnog vanavond zou krijgen. Was geen probleem, ze zou het doorgeven. Om 16:00uur kreeg ik bericht dat ze de betaling hadden verwerkt en dat ze de verzending in orde gingen maken. Ik zou het pakket binnen enkele dagen ontvangen... Ik weer bellen. Nee, het pakket kon nu niet meer met de koerier mee, want die komt altijd om 14uur. (dus als de eerste follow-up goed gegaan was, dan was er niks aan de hand geweest). Nu zou het met de post meegaan, levering tussen 8:00 en 10:00 de volgende dag. Ik kreeg rond 23:00uur een e-mail met de track en trace. De volgende ochtend: geen post. Ik kijk in de app. Pakket wordt pas de volgende dag geleverd, woensdag dus.... Uiteindelijk heb ik na 5 telefoontjes (en elke keer een andere medewerker aan de lijn) artikelen die op voorraad waren pas na 5 dagen ontvangen. Dat is geen klantenservice, dat is aan het lijntje houden terwijl je de processen verder gewoon door laat lopen. Erg jammer, want als de eerste medewerker die ik sprak een kwartier na mijn telefoontje even had geschakeld met de financiële afdeling/backoffice, dan had het pakket gewoon met de koerier meegekund en was ik superblij geweest.

Beoordelingen voor lobbes.nl

30 dec. 2021
nog steeds niks binnen en al op 19 december besteld
30 dec. 2021
Wat jammer dat je pakket nog niet mocht ontvangen, mijn excuses! Ik zal via de mail contact met je opnemen!
24 mrt. 2022
Heb het nog steeds niet na 2 weken gepeden besteld
24 mrt. 2022
Enorm bedankt voor je review! Wat vervelend dat je pakket nog niet is bezorgd, excuses! Wij gaan contact met je opnemen via de mail!
15 nov. 2021
Artikelen prima. Vind de verzendkosten erg hoog.
24 jan. 2022
Bepaalde artikelen van bedenkelijke kwaliteit.
Bedankt voor je review!
11 dec. 2021
Dingetje stuk. Kleine verpakkingen. Viel tegen.
16 dec. 2021
Jammer om te horen dat er iets kapot is aangekomen. Dat is niet onze bedoeling, excuses! Je kunt hierover altijd direct met ons contact opnemen. Om dit goed op te lossen neem ik per mail contact met je op.
5 nov. 2021
Dat mijne bestelling er toch nog hier aankomt
5 nov. 2021
Bedankt voor je review! Ik zie dat je bestelling op 14-10-2021 bezorgd is. Mocht er toch nog iets missen neem dan contact op met info@lobbes.nl
23 nov. 2021
Bestelling niet zomaar aan de deur zetten
24 jan. 2022
de bestelling ontvangen zou leuk zijn!
24 jan. 2022
Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangst hebt kunnen nemen. Excuus! Ik heb je mail gestuurd om tot een oplossing te komen.
6 dec. 2021
twee doosje lotto kwamen kapot binnen.
15 dec. 2021
Jammer dat er een artikel niet goed was, excuses! Het is me niet helemaal duidelijk welk artikel je bedoelt. Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@lobbes.nl? Dan lossen we het voor je op.
10 feb. 2022
Levering ok product niet wat verwacht
10 feb. 2022
Wat vervelend om te horen dat het artikel niet is zoals je had verwacht! Mocht je hierover nog vragen hebben, mag je altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl
3 dec. 2021
Goede product! Aflevering was minder
Bedankt voor je review!
16 mei 2022
Onderdeel mist er bij het spelletje
16 mei 2022
Bedankt voor je feedback! Ik heb je even een e-mail gestuurd met een oplossing.
13 dec. 2021
pakjes voor de klas kwamen te laat
15 dec. 2021
Enorm balen dat het niet op tijd is gekomen, ik zie dat de vervoerder inderdaad 2 dagen vertraging had, excuses daarvoor! Het is altijd erg druk eind november/begin december bij onze vervoerders, helaas heeft je pakketje daar even onder geleden.
2 dec. 2021
Er was 1 zakje van de clics open.
28 dec. 2021
Wat jammer dat het artikel al was opengemaakt, excuses! Je kan hierover ons een mail sturen, info@lobbes.nl
25 nov. 2021
Betere beschrijving bij product.
24 dec. 2021
Duurde erg lang voor bezorging
28 dec. 2021
Wegens de huidige maatregelen hebben de vervoerders inderdaad wat vertraging opgelopen bij het bezorgen van de pakketten. Excuses voor het ongemak!
16 nov. 2021
Prettige en handige website
19 nov. 2021
Bedankt voor je review! Je lijkt toch niet helemaal tevreden te zijn als ik naar je beoordeling kijk. Als we je kunnen helpen kun je gerust een mailtje sturen naar info@lobbes.nl
17 mrt. 2022
Lange wachttijd,ongewisse
17 mrt. 2022
Bedankt voor je review! Vervelend dat je pakket een dagje vertraging heeft opgelopen.
11 dec. 2021
Bestelling nooit ontvangen
15 dec. 2021
Dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses voor het ongemak! Ik zie dat je bestelling retour gestuurd is naar ons omdat het al te lang bij een afhaalpunt lag. Het was ons niet helemaal duidelijk dat dat niet de bedoeling was, excuses! Het bedrag wordt zo snel mogelijk teruggestort.
29 nov. 2021
Kwaliteit echt heel laag..
29 nov. 2021
Erg vervelend dat het niet helemaal goed lijkt te zijn, excuses! Zou je een mailtje hierover kunnen sturen naar info@lobbes.nl? Als er iets kapot is lossen we het graag voor je op.