lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.425 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

8 apr. 2022
Na eerdere positieve bestellingen ging er nu iets stuk na 4 maanden gebruik. Gebeld met de klantenservice, er zou een nieuw artikel gestuurd worden. Prima service dacht ik. We kregen echter een ander artikel thuis gestuurd. Na nogmaals contact gezocht te hebben, kregen we ineens te horen dat het onder normaal gebruik valt en ze nooit voor een bepaald bedrag tegemoetkomen of nieuwe artikelen sturen. Dat had de andere medewerker verkeerd aangepakt. Bijzonder, er is toch garantie? En of ik het verkeerd gestuurd artikel (t.w.v. 5,95) ook nog even wilde betalen. Daar heb ik geen problemen mee want we wilden het best houden, maar het was duidelijk dat er op geen enkele manier compensatie/welwillendheid was. Een tevreden klant is ze blijkbaar niets waard. Een onprettige ervaring en daardoor zullen we in het vervolg niet meer bij Lobbes bestellen.
11 apr. 2022
Wat ontzettend vervelend om te horen dat je het als een onprettige ervaring hebt ervaren. Dat is zeker niet de bedoeling, excuses! We dachten dat het telefonisch goed op was gelost. We willen dit als nog graag goed voor je oplossen. Ik stuur je even een mailtje.
6 mei 2022
Wij hebben bestelling een paar dagen voor Koningsdag gedaan en ontvingen dinsdag dat we de bestelling de volgende dag af konden halen. Nog gecontroleerd of dit wel klopte. Op zondagen kun je ook spullen afhalen, dus dan wellicht op een feestdag ook zou je zeggen. Niet dus. Niemand die open deed. Had liever gehad dat ze vermeld hadden dat Koningsdag geen optie was om af te halen. Bestelling procedure is prima en ook kwaliteit van speelgoed is niks mee voor zover ik kon beoordelen.
6 mei 2022
Wat jammer om te horen dat het niet helemaal duidelijk is geweest dat wij op koningsdag gesloten waren. Excuses voor dit ongemak! Bij ons afhaalpunt in Ede kun je maandag tot en met vrijdag je bestelling ophalen, op feestdagen kunnen er afwijkende openingstijden zijn. Hiervoor kun je ons altijd even bellen. Leuk om te horen dat de bestelling verder naar wens is geweest!
9 mei 2022
Je gaat ervan uit dat boeken in beschermende folie verzonden worden om de hoekpunten niet te beschadigen. Voor de zekerheid had ik hier zelfs speciaal naar gevraagd in het opmerkingenkadertje! Helaas werden de boeken los in een veel te grote doos opgestuurd met beschadigingen tot gevolg. Daarbij heeft Postnl het pakket grofweg voor de poort gelegd/gegooid waardoor het kon meegenomen worden door eender wie. Netjes afgeven was teveel gevraagd blijkbaar. Enorme afrader dus!
9 mei 2022
Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat de boekjes beschadigd zijn geleverd. Ik heb je even een mailtje gestuurd om te kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.
29 mrt. 2022
Habe Pattelballschläger gekauft als Mitbringsel für den Kindergarten zum Geburtstag, es sind fast alle davon gerissen. also das Band wo der Ball dran ist. Die Enttäuschung der Kinder war groß. Das Einzigste was dem Kundenservice dazu einfällt...ich soll alle kaputten Dinger einsammeln und zurück schicken. Ja super damit soll das Problem gelöst sein. Das ist absoluter Ramsch und hat nichts mit Spielzeug zutun.
30 mrt. 2022
Schade, dass es nicht richtig gelöst wurde. Wir senden Ihnen eine E-Mail!
12 sep. 2022
Package has not yet arrived We have been waiting for the order to arrive at our doorstep for more than 10 days now. It has been reported to us to have been shipped with DPD, however no sign of it of it being delivered to us.
12 sep. 2022
We are sorry that your shipment has not yet been delivered. Apologies! We will send you an e-mail with some extra information about your shipment
15 aug. 2022
Slechte klantenservice, onduidelijke site en niet willen toegeven dat ze fout zitten. Nooit meer lobbes voor mij
15 aug. 2022
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze service. Geef gerust per e-mail aan hoe je het zelf liever opgelost ziet, we komen je graag zoveel mogelijk tegemoet.
30 sep. 2022
Ze sturen maar 1 gids. Ik wil 100 kinderen allemaal een cadeau uit laten zoeken, maar dat kan dus niet
9 nov. 2022
Wat leuk dat jullie zo enthousiast zijn over onze gids. Maar in verband met duurzaamheid kunnen wij helaas niet 100 stuks naar één adres versturen. Wel hebben we ook onze digitale variant: https://www.lobbes.nl/catalogus/speelgoedboek-particulieren We hopen op je begrip hiervoor.
1 jul. 2022
Ik heb een school-etui besteld voor €4,75. De verzendkosten waren €5,99 . Deze bestelling had met het grootste gemak in een envelope via de brievenbus bezorgd kunnen worden, wat veel minder verzendkosten heeft. Uw bedrijf kiest voor een absurde verzending met hoge kosten . Kosten die hoger zijn dan het produkt zelf. Dit gaan wij niet meer doen , wij gaan niet meer bestellen bij Lobbes .
4 jul. 2022
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
11 jul. 2022
Slechte prijs-kwaliteitverhouding. Ik snap dat hout een beetje werkt en niet alles perfect recht is, maar palen die 10 cm te lang zijn, gaten die extra uitgezaagd moeten worden om te passen etc, dat is gewoon slechte kwaliteit en verwacht je niet bij een speelhuisje waar we 800 euro voor betaald hebben! Ik heb bij de foto’s wat voorbeelden gedaan, maar dit is helaas niet eens alles.
11 jul. 2022
Wat vervelend dat het artikel en de kwaliteit niet naar verwachting is. Je kunt altijd mailen naar info@lobbes.nl met de foto's van het speelhuis. We kijken dan graag met je mee naar een oplossing!
29 apr. 2022
Ik had een speeltje gekocht voor mijn kleinzoon en het werkte niet zoals beschreven. Na een "retour" aanvraag , heeft Lobbes me geinformeerd dat ik het kon houden. Dat vind ik wel correct gehandeld. Als ik nog iets nodig heb zal ik zeker terug gaan kijken bij Lobbes. Daar het speeltje niet naar behoren werkte geen ik slechts drie sterren. Verder was alles ok, ook snelle verzending.
2 mei 2022
Bedankt voor je feedback! Fijn om te horen dat je klacht goed is opgelost en je indien nodig terug komt bij Lobbes.
28 feb. 2022
Op de website staat dat er een 24 uurs levering is. Dit is misleidend want daar moet je extra voor betalen. Anders is het een 48 uurs levering. Maar helaas kwam de bestelling ook niet binnen 48 uur. Ik heb er 5 dagen op moeten wachten, met als gevolg dat de gedane bestelling te laat kwam voor het feestje van mijn dochter. Erg teleurstellend! De producten op zich zijn prima.
28 feb. 2022
Bedankt voor je review! Vervelend dat je pakketje een aantal dagen te laat is bezorgd, dat is zeker niet de bedoeling. Excuses! Ik heb je even een mailtje gestuurd om het op te lossen.
20 jun. 2022
Ik heb memorie besteld. Leuk met fruit en groente. Op de doos staat zoek de gelijke paren..maar het zijn helemaal niet 2 dezelfde steeds. Het is bijv een peer, en een doormidden gesneden peer. Dat snapt mn jonge kindje nog niet. Ik wil het graag retourneren ondanks dat de folie eraf is. Ik kon dit temslotte niet weten..
20 jun. 2022
Bedankt voor je feedback. Ik heb je even een e-mail gestuurd voor een passende oplossing.
20 jun. 2022
Geen enkele informatie tijdens het verzendproces als je een ophaalpunt kiest en geen tijdige levering van je producten. Tijdens het bestellen werd al duidelijk dat de levering 8 dagen zou duren! Ok, toch gedaan, maar vervolgens duurde het nog langer en kreeg ik geen informatie over de status van verzending.
20 jun. 2022
Bedankt voor je review! Vervelend dat je weinig informatie hebt ontvangen over je zending. Ik zie dat er destijdens mailcontact is geweest over je bestelling. Indien de status van je bestelling niet helemaal duidelijk is kan je altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl
22 aug. 2022
We vonden de " koffer", niet kindvriendelijk en handig . Die 4 kleine klemmetjes ( ze raken gemakkelijk kwijt. En als de koffer dicht is...kan er nog vanalles uit rollen. Verbeteren" de klemmetjes vast aan het geheel maken. En de koffer zo maken, dat er niks uit rolt...als het oogeborgen moet worden.
25 aug. 2022
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te horen dat het artikel niet naar behoren werkt, dat is niet de bedoeling. Wij zullen je advies doorgeven aan onze afdeling inkoop. Mocht je nog andere vragen hebben, dan horen wij dit graag via info@lobbes.nl
8 mei 2022
Betreft houten puzzel eekhoorn en tyrannosaures. Gebruikt hout is waardeloos. De gelaserde figuren zijn te ondiep gelaserd. Materiaal delamineert bij het uitdrukken van de puzzelstukjes. het hout breekt en scheurt overal waar je het niet wil hebben. Zeer slechte kwaliteit door verkeerde zuinigheid.
9 mei 2022
Wat vervelend om te horen dat het artikel niet helemaal naar behoren werkt, dat is zeker niet de bedoeling. Excuses! Ik heb je even een mailtje gestuurd om te kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.
30 jun. 2022
Omdat een belangrijk onderdeel na een uurtje al kapot was, wat groot verdriet opleverde bij het jarige kind, heb ik gevraagd of dit misschien kon worden nageleverd. Het zou nagevraagd worden bij het ‘hoofdkantoor’. Helaas helemaal NIETS meer op gehoord. Teleurstellende service-opvatting!
30 jun. 2022
Wat vervelend dat er nog geen contact met je is opgenomen, onze excuses hiervoor. Wij gaan je per e-mail benaderen voor de juiste oplossing.
27 jun. 2022
Ik heb n watertafeltje gekocht en waterpistolen ,tafeltje zou va 3 jaar. Nou is zo vreselijk mini. Moet op n tafeltje gezet worden. Past geen gietertje in t bakje ,miskoop Lijkt op foto voor 3 jaar maar werkelijkheid is voor 1 jaar nog veel te klein ,zielig ding weggegooid geld
27 jun. 2022
Bedankt voor je review. Ik zal je even een e-mail sturen om te kijken of we dit kunnen oplossen.
29 sep. 2022
Prima product, snelle levertijd, maar de verpakking is niet zoals zou moeten. Op de doos staat 'alle dozen op maat', maar mijn bestelling paste ongeveer 10x in de doos. Dit kan echt beter! Bovendien haalde ik de bestelling op, dan had het nog minder verpakkingsmateriaal kunnen zijn.
4 okt. 2022
Bedankt voor je feedback! Lobbes.nl is bezig met een oplossing om zo duurzaam onze verpakkingsproces te optimaliseren. Afhalers waarbij de bestelling maar uit één artikel bestaat, ontvangen de bestelling al zonder doos.
7 mrt. 2022
Begin februari kinetisch zand besteld, dit zou 15 februari geleverd worden en tot nu toe 7 maart nog niks ontvangen. Geen bericht van hen. Er zelf achteraan gebeld na een week. Het zand was nog niet leverbaar. De rest van de bestelling hebben ze wel opgestuurd na het telefoontje.
7 mrt. 2022
Enorm bedankt voor je review! Wat vervelend dat je lang op je bestelling hebt moeten wachten, ik zie inderdaad dat het nu opgelost is en het andere artikel zullen wij zo snel mogelijk verzenden zodra het weer op voorraad is!
23 mei 2022
Ruim 3 uur bezig om info te krijgen hoe pakket uit automaat te halen. Er was enkel track en trace code vermeld in email. Uiteindelijk code van post.nl gekregen. Na onvoering Oeps er gaat iets mis! Heb uiteindelijk nog geen pakket. Hoop dat geld teruggestort wordt.
24 mei 2022
Wat vervelend om te moeten horen dat je ruim 3 uur bezig geweest bent om je pakket automaat te kunnen openen, en dan achteraf je pakket er niet ligt. Wij zullen per e-mail contact met je gaan opnemen om dit op te lossen