lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.399 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.199 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Snelle bezorging, leuke site. De kwaliteit van het product( een kruiwagentje) was minder dan op basis van de prijs te verwachten.

vullen van de piñata…

Elk jaar voor het vullen van de piñata ga ik naar lobbes.nl Vooral omdat je perfect kan zoeken op deze site en er is veel keus.

Prima

Niets bijzonders er gebeurt wat je verwacht. Je kiest speelgoed uit, uit het grote assortiment en dat komt in leuke doos binnen.

Leuk speelgoed, snelle service!

Lobbes vind ik een hele leuke site met een ruime keuze aan speelgoed! Vooral leuke prijzen als je wilt trakteren en dergelijke
Erg blij met de nieuwe trampoline! Snelle levering, alles compleet geleverd, makkelijk in elkaar te zetten en prima kwaliteit.
De bestellingen die niet leverbaar om die alsnog later te verzenden. En misschien even aangeven waarom ze niet leverbaar zijn.
CH
Cora H.
Oosterhout
Snel geleverd, wel in een veel te grote doos. Het product is prima kinderen vinden het fantastisch heel veel speelplezier.

Uitstekende service

Je wordt uitstekend behandeld en ze maken de belofte van 'voor middernacht besteld, volgende dag in huis' ècht waar!!
Goede kwaliteit en het verzenden. Je wordt op de hoogte gehouden van het tijdstip waarop je pakket te verwachten is.
Snelle levering en ook snelle reactie en oplossen van klacht door meteen nieuwe spullen op te sturen. Fantastisch.
Wat ik gekocht heb was goedkoper dan andere webshops. De levertijd is wel iets langer maar dat maakte mij niet uit.
DP
Dirk P.
Belgiën
Snelle levering - correcte weergave van het product op de site - duidelijke communicatie betreffende de levering
Fijn bedrijf, snelle levering en goede kwaliteit spullen. Netjes verpakt en aardige man bij de klantenservice.

Leuke artikelen, snel verzonden

Ik had wat dingen besteld die ik al snel nodig had i.v.m. een verjaardag. Alles was keurig op tijd binnen.
Alle afspraken zijn goed nagekomen en een zeer vriendelijke receptie toen wij het pakket kwamen ophalen
Hallo, alles bestens immerwieder gerne. Versand nach Deutschland hat super geklappt. Viele Grüße
de service dat het bestelde een tweede maal werd geleverd daar het de eerste maal niet lukte
Had jurk van K3 voor mijn kleindochter, is helemaal gelukkig en goede kwaliteit en prijs.
Antwoord van lobbes.nl
Leuk om te horen dat de K3 jurk zo in de smaak valt bij je kleindochter!
Snelle levering Netjes ingepakt Goeie mooie producten Maakt het door ons 5 sterren.👍🏻
Antwoord van lobbes.nl
Heel erg leuk dat je zo tevreden bent over de service en de producten! Nog veel plezier met je bestelling!
Veel mooie artikelen, voor eerlijke prijzen en snel bezorgd. Ik bestel hier graag