lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor lobbes.nl

6.526 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 dec. 2021
Alles wordt netjes verpakt thuis afgeleverd. We hadden twee bestellingen geplaatst. Waarvan de eerste na een week nog steeds niet verstuurd was. Terwijl de bestelling een paar dagen bijna gelijk werd afgeleverd. Toen belde kreeg ik een te horen dat het erg druk was. Dat wil ik best geloven, maar dan had de bestelling van een paar dagen later ook vertraagd moeten zijn. En dat was deze niet. Het verhaal kwam op mij ongeloofwaardig over. Het was volgens mij gewoon blijven liggen. Wees transparant en eerlijk naar klant en probeer deze niet wat op der mouw te spelden. Want klant prikken daar zo doorheen. Want nadat ik gebeld had wat het pak gelijk de volgende dag al binnen. Ik betwijfel of dit het geval was geweest als ik niet gebeld had. Dus uiteindelijk is het goed gekomen. Maar doe er u voordeel mee.

25 nov. 2021
De follow-up van (zakelijke) bestellingen is echt heel erg slecht geregeld. Op vrijdag gebeld met de vraag of de 65 spelletjes die we wilden bestellen te leveren waren, ze waren op voorraad. Vervolgens besteld met koerierslevering maandagavond. Krijg ik maandagmiddag 12:30uur bericht: de betaling kon niet verwerkt worden; graag alsnog betalen. Waarop ik direct contact heb opgenomen, gezegd dat ik direct per Ideal zou betalen en of ze er dan alsjeblieft voor konden zorgen dat ik het dan alsnog vanavond zou krijgen. Was geen probleem, ze zou het doorgeven. Om 16:00uur kreeg ik bericht dat ze de betaling hadden verwerkt en dat ze de verzending in orde gingen maken. Ik zou het pakket binnen enkele dagen ontvangen... Ik weer bellen. Nee, het pakket kon nu niet meer met de koerier mee, want die komt altijd om 14uur. (dus als de eerste follow-up goed gegaan was, dan was er niks aan de hand geweest). Nu zou het met de post meegaan, levering tussen 8:00 en 10:00 de volgende dag. Ik kreeg rond 23:00uur een e-mail met de track en trace. De volgende ochtend: geen post. Ik kijk in de app. Pakket wordt pas de volgende dag geleverd, woensdag dus.... Uiteindelijk heb ik na 5 telefoontjes (en elke keer een andere medewerker aan de lijn) artikelen die op voorraad waren pas na 5 dagen ontvangen. Dat is geen klantenservice, dat is aan het lijntje houden terwijl je de processen verder gewoon door laat lopen. Erg jammer, want als de eerste medewerker die ik sprak een kwartier na mijn telefoontje even had geschakeld met de financiële afdeling/backoffice, dan had het pakket gewoon met de koerier meegekund en was ik superblij geweest.

Beoordelingen voor lobbes.nl

alles was netjes verpakt en stond direct klaar bij het ophalen. Werd vriendelijk behandeld.
Bestelling snel geleverd!
Leuke artikelen & snelle levering!
Supersnelle levering
Product heeft een slechte kwaliteit
het kadotje was echt snel
Es fehlt ein Magnet, habe dazu geschrieben , bekomme leider keine Antwort
Uitgebreid assortiment, meestal schappelijke prijzen en snelle levering. En als je een keer ontevreden bent over een product, wordt je klacht serieus genomen en netjes opgelost.
Ruime keuze, snelle verzending en levering!
Mooi spul, snel geleverd echt top
Goede kwaliteit. Snelle levering.
Een iets minder grote doos gebruiken als verpakking.. dit was een absurd grote doos voor het aantal spullen wat er in zat.
Antwoord van lobbes.nl
Wij versturen op dit moment nog alle zendingen als pakket, zodat ze in geval van verlies altijd zijn verzekerd. Lobbes.nl is bezig met een oplossing om zo duurzaam onze verpakkingsproces te optimaliseren!
Prima sevice snel bestelling geleverd Ben 100% tevreden
Fijne website en een groot assortiment. Super snelle levering