lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.532 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

19 sep. 2022
slecht
19 sep. 2022
Je bestelling lijkt niet helemaal naar wens te zijn, excuses daarvoor. We willen het graag voor je oplossen, stuur ons gerust een mailtje op info@lobbes.nl.
18 aug. 2022
Wat jammer om te zien dat je bestelling niet naar wens is, dat is niet de bedoeling. Wij horen graag waarmee we je kunnen helpen, je mag een e-mail sturen naar info@lobbes.nl
1 aug. 2022
1 aug. 2022
20 jun. 2022
4 jul. 2022
Wat jammer dat je bestelling niet helemaal naar wens is gegaan, dat is niet de bedoeling. Graag horen wij wat er beter had gekund, je mag mailen naar info@lobbes.nl
10 jun. 2022
27 jul. 2022
Wat jammer dat het niet naar wens was. Neem gerust contact op met onze klantenservice via info@lobbes.nl voor eventuele klachten of vragen. We helpen je graag!
3 jun. 2022
27 jul. 2022
25 apr. 2022
30 mei 2022
Wat jammer dat je bestelling niet goed beviel. Als we iets voor je kunnen betekenen kun je altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl. We helpen je graag!
28 mrt. 2022
29 mrt. 2022
Enorm bedankt voor je review!