lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.399 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.199 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

26 jun 2023
Geen geld van me retour ontvangen nog
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Ik zie dat we je retour gister verwerkt hebben. Binnen enkele dagen kan je het aankoopbedrag terug verwachten.
24 nov 2023

Ik krijg geen reactie op mijn vraag.

Ik krijg geen reactie op mijn mail.
24 nov 2023
We willen je graag helpen alleen zie ik geen mail van je op dit mailadres. Kan het zijn dat je mailtje niet is verstuurd? Je kunt een nieuwe mail sturen naar info@lobbes.nl. Ik zie je mailtje graag tegemoet zodat we je kunnen helpen!

Waardeloos personeel

Personeel is totaal niet behulpzaam
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat we je niet konden helpen. Ik kan helaas geen mailcontact met je terug vinden. Je mag ons altijd een mailtje sturen op info@lobbes.nl. Deze proberen we dan op werkdagen binnen een dag te beantwoorden.
27 okt 2023
Mijn pakket is niet aangekomen
27 okt 2023
Op dit moment loopt het onderzoek bij PostNL. Volgende week verwachten wij terugkoppeling te ontvangen. Heb je in de tussentijd vragen, dan kun je ons altijd een mailtje sturen.
6 jul 2023
De levertijd was veel te laat!
11 jul 2023
Excuses voor deze langere levertijd dan aangegeven! Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest, sorry voor dit ongemak. Wij gaan er vanuit een volgende keer weer tijdig jou pakketje te bezorgen.
28 okt 2023
I haven't received my parcel.
Antwoord van lobbes.nl
Thank you for your review. Sorry for the inconvenience. I just sent you an email about your order.
16 okt 2023
Mijn spullen nooit ontvangen
17 okt 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Excuses daarvoor! Wij hebben je een mail gestuurd zodat wij het kunnen oplossen. Mocht er iets verkeerd gaan, mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
Nooit mijn pakket ontvangen
19 jul 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je het pakket niet hebt ontvangen. Met dit soort gevallen wil ik je aanraden om contact met ons te zoeken, want dan kunnen wij iets voor je betekenen. Ik heb je hierover een mail gestuurd.
6 jul 2023
Pakket is nooit aangekomen
11 jul 2023
In de tussentijd is er contact geweest over de verzending van jou bestelling. Hiervoor is een PostNL onderzoek gestart. Uit het onderzoek komt naar voren dat jou pakket helaas vermist is. Binnen enkele dagen ontvang je nog aanvullende informatie per mail.
Verkeerde bestelling
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen. Ik heb je even een mailtje gestuurd.
Heb niks ontvangen
16 jun 2023
Bedankt voor je review. Ik zie dat je pakketje intussen bij het PostNL punt is afgehaald.
Slechte bezorging
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je niet blij bent met de bezorging, excuses hiervoor. We horen graag wat we kunnen verbeteren om een betere service te kunnen leveren. Je kunt ons altijd mailen naar info@lobbes.nl. Ik hoop dat je voor de rest wel tevreden bent met je bestelling!
19 mei 2023
Prut, veel te duur
19 mei 2023
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat het artikel niet aan je verwachting voldoet. Excuses! Ik heb contact met je opgenomen per e-mail, zodat we je hopelijk alsnog een passende oplossing kunnen aanbieden.
Ware beschädigt
Antwoord van lobbes.nl
How annoying that the items were damaged. We will ask our german customer service to contact you. Hopefully we can come to a solution together.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt gehad. Excuses voor het ongemak! Als we je nog ergens mee kunnen helpen kan je altijd een e-mail naar info@lobbes.nl versturen.
Antwoord van lobbes.nl
Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Laat het ons weten via: info@lobbes.nl
23 nov 2023
23 nov 2023
Wat jammer om te zien dat je niet tevreden. We horen graag wat we kunnen verbeteren! Je kunt ons altijd mailen naar info@lobbes.nl als je ergens niet tevreden over bent of andere vragen hebt.
16 okt 2023
31 okt 2023
Can we help you with anything? Please let us know: serviceclients@lobbesjouet.fr
13 jul 2023
13 jul 2023
Jammer om te zien dat je niet tevreden bent geweest over jou bestelling. Kunnen wij op dit moment nog iets voor je betekenen? Laat het ons dan weten op info@lobbes.nl
4 jul 2023