lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.930 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt gehad. Excuses voor het ongemak! Als we je nog ergens mee kunnen helpen kan je altijd een e-mail naar info@lobbes.nl versturen.
2x pakket niet ontvangen geen sinterklaascafeau kunnen aanbieden aan mijn kleinkind !
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je het pakket niet hebt ontvangen. Excuses daarvoor. Je kan ons altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl Dan lossen wij het voor je op!

Staat van sluitstickers doen vermoeden dat de inhoud eerder waren geopend

De originele verpakkingen waren beschadigd. De staat van de sluitstickers deden vermoeden dat t reeds geopende verpakkingen betroffen. Dit zag er niet netjes uit. Ivm sinterklaas wel aan de kinderen gegeven. Er zat ook geen factuur bij of retourformulier.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je niet helemaal tevreden bent over je bestelling, excuses daarvoor. Je kunt ons altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we je verder helpen mocht je dat willen. Wat betreft de factuur en het retourformulier heb je helemaal gelijk dat die er niet in zit. We sturen dit namelijk niet fysiek mee met de bestelling. De factuur ontvang je per mail en een retourverzoek kun je doen via deze link https://www.lobbes.nl/retour
Bij de levering van het pakket ontbreekt het school/ whitebordbord. (zie foto. Het zat er echt niet bij) Dit blijkt niet meer op voorraad waardoor ik het alleen weer kan bestellen voor de volle prijs!!? Het was nl een aanbieding ivm black friday
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Ik wil je vragen om met vragen over een bestelling ons te mailen naar info@lobbes.nl op die manier kunnen wij je helpen!

Scheetkussen meteen kapot

Ik heb een scheetkussen besteld, in de vorm van een drol. Na 3 keer gebruiken (meisje van 9) ging hij al stuk aan de zijkant. Ze ging er niet enorm hard op zitten We hebben ons best gedaan om het kussen te repareren door het weer dicht te maken. Dat leek te lukken maar na weer een paar keer gebruiken ging hij op een andere plek stuk. Echt slechte kwaliteit.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat het scheetkussen kapot is. Excuses voor het ongemak! We gaan een nieuwe naar je opsturen. Hopelijk is het zo goed opgelost.
Ik heb nog steeds geen pakket ontvangen
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! We hebben een onderzoek bij PostNL opgestart naar je pakketje. Ik heb je een mailtje gestuurd.
Ik heb klaparmband horloges besteld. Artikelen lagen los in de doos zonder enige verpakking of papiertje eromheen. In de eerste instantie dacht ik dat ze tweedehands zijn. Elke ander webshop doet netjes papiertje eromheen of zakje in ieder geval iets om artikelen netjes presenteren. Duidelijk dat bij deze shop totaal geen service is. Ik zal daar in ieder gavel niks meer bestellen.
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te horen dat je niet blij bent met onze verzending. Toch bedankt voor je review!
Verkeerde bestelling
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen. Ik heb je even een mailtje gestuurd.
Als een fout maakt met bestelling en dat meteen meldt, kan er niets meer aan gedaan worden en komen 2 hele kleine bestellingen in 2 heeeele grote dozen aan op hetzelfde moment en betaal je 2 x bezorgkosten.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je twee keer verzendkosten hebt betaald. Ik zal je een mail sturen zodat wij het goed voor je op kunnen lossen.
Antwoord van lobbes.nl
Kunnen wij je nog ergens mee helpen? Laat het ons weten via: info@lobbes.nl
Ik heb een bestelling gedaan van 10 pakjes van een bepaald artikel en 1 geleverd gekregen. Daarna gebeld, bevestigd per mail en nogmaals 1 geleverd. Weer gebeld en ben nu aan het wachten op de resterende 8. O'ja, ik had ze vorige week nodig.... Beetje verdrietig nu
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling de eerste keer niet compleet was, excuses daarvoor. Als het goed is de nalevering bezorgd op 17 november op het originele adres. Als je het toch niet hebt ontvangen dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
KJ
Karin J.
ALMERE
Niet geleverd zoals afgebeeld, bij navraag was dit spel er alleen in de toegestuurde kleur in het magazijn. Afbeelding zou aangepast worden , is niet gebeurd. Voelt alsof je bent afgescheept met een oud model. Mocht wel terruggestuurd worden, maar heb daar geen tijd voor
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je bestelling, excuses hiervoor. Ik kan helaas niet herleiden over welk artikel het precies gaat. Je kunt zoals je zelf ook al aangeeft het artikel retourneren via deze link https://www.lobbes.nl/retour. Ook mag je ons altijd een mailtje sturen, dat kan naar info@lobbes.nl.
Slechte bezorging
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je niet blij bent met de bezorging, excuses hiervoor. We horen graag wat we kunnen verbeteren om een betere service te kunnen leveren. Je kunt ons altijd mailen naar info@lobbes.nl. Ik hoop dat je voor de rest wel tevreden bent met je bestelling!
24 nov 2023

Ik krijg geen reactie op mijn vraag.

Ik krijg geen reactie op mijn mail.
24 nov 2023
We willen je graag helpen alleen zie ik geen mail van je op dit mailadres. Kan het zijn dat je mailtje niet is verstuurd? Je kunt een nieuwe mail sturen naar info@lobbes.nl. Ik zie je mailtje graag tegemoet zodat we je kunnen helpen!
23 nov 2023
Ik heb voor 2 knuffels betaald en 1 gekregen Heb gebeld ze zouden terug bellen of mailen niets gehoord Dat is erg slecht nu weet ik nog niets
23 nov 2023
Een van de twee knuffels was helaas uitverkocht, vandaar dat je maar 1 knuffel hebt ontvangen. Mijn collega heeft je hierover een mailtje gestuurd. Het zou kunnen zijn dat deze mail in de spam terecht is gekomen. Als je nog vragen hebt kun je altijd op de mail reageren die we je gestuurd hebben.
23 nov 2023
Wat jammer om te zien dat je niet tevreden. We horen graag wat we kunnen verbeteren! Je kunt ons altijd mailen naar info@lobbes.nl als je ergens niet tevreden over bent of andere vragen hebt.

Parcel missing. Location unknown.

Parcel was meant to be delivered a week ago. No one knows where it is. Tracking number is useless. Customer service has told me it's on its way, but that's easy to say when they have a tracking number that only mentions the parcel has left since November 5th.
14 nov 2023
Thanks for your review, if you have any questions about the shipment you can always contact us via email.
9 nov 2023
2x mal bestellt 2x mal das falsche bekommen beides zurück geschickt bestelle da nicht mehr kommt ja eh nicht das richtige an
9 nov 2023
Wie ärgerlich zu hören, dass Sie mit Ihrer Bestellung nicht zufrieden sind. Das von Ihnen bestellte Produkt kann in mehreren Varianten geliefert werden. Sie können bei der Bestellung eine Präferenz angeben. Wir versuchen, dies zu berücksichtigen, aber das ist nicht immer möglich.
2 nov 2023

te klein

Was veel te klein voor een pop 36cm groot Jammer
8 nov 2023
Wat jammer dat het artikel zo tegenviel. Je geeft ook aan dat de gehele ervaring niet goed is, we helpen je graag verder. Stuur gerust een mailtje naar info@lobbes.nl, we lossen het graag voor je op!

Waardeloos personeel

Personeel is totaal niet behulpzaam
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat we je niet konden helpen. Ik kan helaas geen mailcontact met je terug vinden. Je mag ons altijd een mailtje sturen op info@lobbes.nl. Deze proberen we dan op werkdagen binnen een dag te beantwoorden.