lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.532 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

8 dec. 2022
Slechte levering, Na veel heen en weer communicatie over levering is het paket naar het verkeerde adres gestuurd . Wij hebben het zware pakket uiteindelijk zelf opgehaald.
9 dec. 2022
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat het retourpakket naar het verkeerde adres is verstuurd, dit is een miscommunicatie geweest. Excuses voor het ongemak!
6 dec. 2022
Slechte kwaliteit Een aantal Sinterklaas cadeautjes besteld. Na het uitpakken is er gespeeld met de cadeautjes. Als snel bleek dat de kwaliteit niet op orde was toen er 2 cadeautjes gelijk kapot waren. De prijs was vrij laag maar toch jammer dat de cadeautjes gelijk in de prullenbak konden.
8 dec. 2022
Vervelend om te horen dat niet alle cadeautjes van de Sint goed zijn uitgepakt. Excuses voor het ongemak! Je mag ons altijd direct mailen: info@lobbes.nl. Om je goed verder te helpen stuur ik je een aparte mail.
5 dec. 2022
Volgende dag is huis. Niet dus... had juist naar gezocht omdat ik het nodig had de volgende dag. Nooit meer voor mij lobbes.nl Zet het er dan gewoon niet meer dan loze beloftes maken
8 dec. 2022
Jammer om te horen dat je pakketje een dag later is bezorgd dan aangeven. Excuses! November is een erg drukke verzendmaand bij de bezorgdiensten. Het is altijd aan te raden in november tijdig te bestellen, door de grote hoeveelheden kan soms een pakketje tijdens verzending vertraging oplopen.
5 dec. 2022
We hebben de baby born sister besteld voor Sinterklaas. De pop was duidelijk al een keer door iemand anders uit de doos gehaald. We hebben ook sterk onze twijfels of dit de baby Born sister is of the baby Born soft touch. Het haar van de pop komt ook niet overeen met de plaatjes en de pony is alsof iemand er een schaar in heeft gezet, echt schandalig Dat dit als nieuw wordt verkocht!!!
9 dec. 2022
Wat vervelend dat het artikel niet helemaal in orde is geleverd. Ik heb je direct een e-mail verstuurd om samen naar een oplossing te kijken.
5 dec. 2022
Duurt heel lang voor pakket retour binnen komt bij lobbes en het duurt ook lang voor het geld terug gestort wordt
5 dec. 2022
Vervelend dat je het bedrag van de retourzending nog niet hebt ontvangen. Mijn excuses! Momenteel duurt het allemaal iets langer met onze decemberdrukte. Maar het komt eraan! Ik heb het meteen doorgegeven aan mijn collega van de financiële administratie.

5 dec. 2022
Bedankt voor je feedback. Als je ergens niet tevreden over bent kun je altijd een e-mail versturen naar info@lobbes.nl
4 dec. 2022
1 dec. 2022
ik heb nog niet mijn bestelling gekrijgen. 10 dagen later ik heb geen oplossing.
1 dec. 2022
Vervelend om te horen dat je bestelling nog niet binnen is. Excuses voor dit ongemak. Ik zie dat het vandaag is besproken met mijn collega en dat de bestelling nogmaals wordt toegestuurd. Hopelijk kun je deze snel in ontvangst nemen!
30 nov. 2022
Ze gaan slecht op met klanten heb me pakket nooit ontvangen maar moet wel betalen
1 dec. 2022
Hoi Dirk, wij wachten nog steeds op antwoorden op onze vragen in de gestuurde mails.
29 nov. 2022
mijn bestelling was kapot, ik heb daarvan foto's gestuurd naar Lobbes en kreeg geen reactie
29 nov. 2022
Vervelend dat je geen reactie van ons hebt ontvangen, excuses! Helaas kan ik geen mail achterhalen, kan het zijn dat je meerdere bijlagen hebt toegevoegd? Soms worden deze niet goed ontvangen. Ik stuur je direct een mail om dit goed op te lossen.
28 nov. 2022
Zeer slechte afhandeling van een niet op tijd geleverd pakket.
28 nov. 2022
Helaas is je pakketje vanwege de grote verzenddrukte niet op het aangegeven moment bezorgd. Excuses voor deze vertraging. Het pakketje heb je naar ons retour gemeld en het aankoopbedrag wordt zo spoedig mogelijk teruggestort. Mocht je hierover nog meer vragen hebben, dan kun je ons bereiken op info@lobbes.nl
28 nov. 2022
Deel kwam beschadigd aan. Heb gemaild hierover maar ruim een week later nog geen enkele reactie.
28 nov. 2022
Vervelend dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses! Ik zie helaas geen mail terug, heeft de mail veel bijlagen gehad? Soms komen deze niet goed aan. Ik neem direct per mail contact met je op om dit op te lossen.
25 nov. 2022
2 fotoviewers kapot, hebben ze goed opgepakt om 2nieuwe te sturen. Vervolgens tot 2x aan toe ons locatie koppelen aan een ander locatie om de 2 nieuwe daarnaartoe te sturen!
25 nov. 2022
Bedankt voor je feedback. Ik zie dat we op het laatste mailcontact helaas geen reactie meer hebben gekregen. Ik zal je nogmaals een e-mail versturen om te kijken of we dit voor je kunnen oplossen.
21 nov. 2022
Geen flexibiliteit in retourbeleid. Wil na 35 dagen (= 5 dagen na voorwaarde) 2 artikelen van de bestelde 23 artikelen terugsturen (Sinterklaas schoen- en zak kadootjes). Dus een behoorlijke bestelling. Maar Lobbes geeft aan dat hun systeem (magazijn) dit niet aan kan. Heel flauw antwoord. Heel veel winkels zijn flexibel tijdens de Sinterklaas periode.
22 nov. 2022
Wij maken reeds gebruik van een langer retourtermijn. Wettelijk is het retourtermijn 14 dagen, deze is standaard verlengd naar 30 dagen. In ons retourbeleid worden geen uitzonderingen gemaakt. Excuses voor het ongemak.
18 nov. 2022
21 nov. 2022
16 nov. 2022
Een deel van een grotere bestelling is zonder bericht niet geleverd.
17 nov. 2022
Goed dat je hierover direct met ons contact hebt opgenomen. Ik zie dat het ondertussen is geregeld en het laatste deel vandaag wordt bezorgd. Veel plezier van de bestelling!
15 nov. 2022
Pakketje niet ontvangen. Ik hoop bij het versturen van poging 2 dat het wel aankomt.
17 nov. 2022
Jammer om te horen dat de eerste verzendpoging niet goed is gegaan. Ik zie dat je bestelling vandaag ingepland staat om te worden bezorgd. Hopelijk kun je deze snel in ontvangst nemen!
28 okt. 2022
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het artikel niet helemaal aan je verwachting voldoet. Ik heb je even een e-mail verstuurd om te kijken of we nog wat voor je kunnen betekenen.
27 okt. 2022
Geen verwachtingen scheppen en dan niet waarmaken. En dan klantenservice met 'n wazig antwoord laten komen.
27 okt. 2022
Bedankt voor je feedback. Ik zie dat je per e-mail al contact gehad met een collega. Helaas was de actie een op=op actie van de kinderboekenweek. Nogmaals excuses!
24 okt. 2022
Duidelijk gebruikte artikelen. Geopende verpakking met dan weer dicht geplakt met tape. Mail gestuurd naar klantenservice, geen reactie. Blijkbaar normaalste zaak bij lobbes. Ik Ga liever volgende keer zelfs naar action
24 okt. 2022
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat is zeker niet de bedoeling. Excuses! Ik heb je een e-mail verstuurd en hopelijk kunnen we het alsnog voor je oplossen.