lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.377 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.175 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

10 aug 2023
Laten niet weten dat pakket verzonden is. Nu dus blijkbaar al terug gestuurd naar afzender. Zonder dat ik van iets wist.
10 aug 2023
Bedankt voor je feedback. Zoals ik in de Track&Trace zie is je pakket naar een PostNL punt gebracht. Per e-mail zal ik je alsnog de Track&Trace versturen.
Zorgen dat de bestelling compleet is. Meer info over de grote van de producten. Klantvriendelijker, begrip en tegemoetkoming.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Wij hebben hierover al contact met je gehad zie ik. En wij hebben de artikelen nagestuurd. Mocht je aanvullende vragen hebben kan je contact met ons opnemen!
3 aug 2023
Bestelling nooit ontvangen.Nu hebben we ze niet meer nodig!
13 sep 2023
Wat gek dat je niks mocht ontvangen, dat is zeker niet de bedoeling. Excuses voor het ongemak! Zou je een mailtje kunnen sturen naar info@lobbes.nl met je bestelgegevens? We lossen het graag op.
Extra betaald om volgende dag in huis te hebben dag er na door gekregen dat het niet lukt telefonisch contact gehad met klantenservice die zeiden dat het retour naar hun zou gaan dag daarna toch binnen gehad met spullen die kapot waren nog steeds geen geld terug gehad van de extra bezorg kosten... En informatie van klanten service dus niet correct
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het pakket te laat is geleverd met kapotte spullen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses daarvoor! Met vragen of terugbetaling of kapotte artikelen mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Ik ga je hier over mailen
24 jul 2023

Very bad experience, not to recommend😕

Very bad experience with the deko for my sons birthday! The order took about a week until shipment was confirmed. And just on the day of arrival I received an invoice correction informing me that the main item of my order was out of stock. At this point of time it was still indicated as available in the shop. Unfortunately, ist was not possible anymore to buy it somewhere else in time. I cannot recommend the shop at all.
26 jul 2023
thanks for your review, sorry to hear you are not happy. We will send you an email about the matter
20 jul 2023
Onwijs grote doos als verpakking van relatief kleine doosjes. Zelfs zó groot dat het nauwelijks met handen is vast te pakken. Wellicht als grote reclame voor robots... Bovendien niet duurzaam, gezien vervoer van grotendeels lege ruimte en veel nutteloos karton. Bovendien ook nog erg dik karton.
20 jul 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
Bestelling werd niet tijdig geleverd (zou eigenlijk de volgende dag al bezorgd worden). Meermaals met de klantenservice contact op genomen en pas weken later eindelijk het pakket ontvangen.
19 jul 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het pakket zo laat geleverd werd. Excuses daarvoor!
Nooit mijn pakket ontvangen
19 jul 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je het pakket niet hebt ontvangen. Met dit soort gevallen wil ik je aanraden om contact met ons te zoeken, want dan kunnen wij iets voor je betekenen. Ik heb je hierover een mail gestuurd.

Levering vervoerder slecht geregeld

Ik heb bij jullie besteld, ik woon in laren en moet pakket ophalen in Bussum!
19 jul 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je het pakket ergens anders op moest halen. Excuses daarvoor! Met vragen over de levering mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Dan kijken wij hoe wij kunnen helpen
14 jul 2023
besteling 8 dagen onderweg. is wel erg lang. een storing snap ik maar dan graag wat beter communiceren en eerder versturen.
19 jul 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je pakket zo lang onderweg was. Excuses daarvoor! Als je vragen hebt over je bestelling mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
14 jul 2023
Geen levertijd aangeven op site komen ze toch niet na met telefonisch contact alleen sorry zeggen voor het ongemak maar geen oplossing bedenken
13 sep 2023
Wat vervelend dat er niet meegedacht is met een oplossing, excuses voor het ongemak! Hopelijk beviel de bestelling voor de rest wel goed. Eventuele levertijden zijn terug te vinden op onze webshop.
13 jul 2023
13 jul 2023
Jammer om te zien dat je niet tevreden bent geweest over jou bestelling. Kunnen wij op dit moment nog iets voor je betekenen? Laat het ons dan weten op info@lobbes.nl
Te trage verzending, niet zoals beloofd. Moest de kados in de gewone winkel kopen, en wat blijkt? Daar is het veel goedkoper! Dus alles terug gestuurd en nu al een week aan het wachten op een reactie..Voor ons geen Lobbes.nl meer
11 jul 2023
Excuses voor de te late leveringen. Wij verwachten dat jou retour deze week wordt verwerkt. Dan zal het aankoopbedrag worden teruggestort. Hierover wordt je per mail op de hoogte gebracht.

80% niet ontvangen

Heb de leuke potloden gekregen die ik had besteld voor mijn leerlingen, als onderdeel van een afscheidscadeau. Alleen al mijn stickervellen zaten er niet in.
11 jul 2023
Excuses voor de incomplete bestelling. Goed dat je in de tussentijd contact met ons hebt opgenomen, dan kunnen wij direct aan de slag met een oplossing. De ontbrekende artikelen worden zo spoedig mogelijk geleverd.
Woensdag spullen besteld en er nog bij gezegd dat deze echt uiterlijk geleverd moeten zijn, krijg vrijdag een mail dat ivm een storing de zending toen pas werd verstuurd! Had om 15:00 zaterdag het spul nodig voor een kinderfeestje maar volgens de Post NL link werd het om uiterlijk 14:45 geleverd dus dacht dat komt toch nog goed, om 14:30 krijg ik een nieuwe mail van Post NL dat het pas zaterdagavond nadat het kinderfeest is afgelopen komt. Dankzij jullie is het hele feestje van onze zoon verziekt en het water gevallen, hartelijk dank nog hiervoor! Schandalig, veel beloven weinig geven doet een zot in vreugde leven! Bestel NOOIT meer wat bij jullie!!!
11 jul 2023
Het is nooit onze bedoeling geweest jou bestelling te laat te bezorgen. Mijn excuses! Vanwege een storing hebben wij geen pakketten kunnen versturen in samenloop met de drukte bij PNL heeft dit voor uitstel gezorgd. Dat is een uitzonderlijke samenloop van omstandigheden. Ik vind het ook erg treurig om te horen dat hierdoor artikelen voor een super kinderfeestje ontbraken. Nogmaals mijn excuses!
Laattijdige levering zonder voorafgaande kennisgeving. Pakje was slecht ingepakt. Totaal geen klantenservice!
11 jul 2023
Vervelend om te horen dat onze communicatie over de vertraging van jou bestelling niet goed is doorgekomen. Excuses voor dit ongemak! Wij zullen direct uitzoeken waar dit verkeerd is gegaan en hoe wij dit in het vervolg kunnen verbeteren. Wij gaan er vanuit een volgende levering weer op het aangegeven moment bij jou te bezorgen.
Pakket is nooit aangekomen
11 jul 2023
In de tussentijd is er contact geweest over de verzending van jou bestelling. Hiervoor is een PostNL onderzoek gestart. Uit het onderzoek komt naar voren dat jou pakket helaas vermist is. Binnen enkele dagen ontvang je nog aanvullende informatie per mail.
6 jul 2023
De levertijd was veel te laat!
11 jul 2023
Excuses voor deze langere levertijd dan aangegeven! Dit is natuurlijk niet onze bedoeling geweest, sorry voor dit ongemak. Wij gaan er vanuit een volgende keer weer tijdig jou pakketje te bezorgen.
6 jul 2023
Spel werkte niet en bezorging was te laat voor het kinderfeestje. Terwijl ik ruim van te voren had besteld
6 jul 2023
Ik zie dat je pakketje uitgeweken is naar een PostNL punt, omdat er helaas niemand thuis was op het moment van levering. Excuses voor dit ongemak. Je kunt ons altijd direct mailen of bellen wanneer een artikel stuk is aangekomen, dan lossen wij dat graag voor je op.
6 jul 2023
Enorme vertraging op pakket, moest er zelf achteraan. Heb bij Lobbes besteld omdat de levering snel zou zijn, maar helaas.
6 jul 2023
Vervelend om te horen dat je pakketje te laat is bezorgd. Sorry voor dit ongemak! Wij gaan uitzoeken hoe we je beter op de hoogte kunnen houden over jou bestelling. Wij hopen de volgende keer weer tijdig te leveren!