lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.377 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.175 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

6 jul 2023
Betere communicatie n.a.v vertraging dit tijdig op website melden en geen beloftes doen die je niet kan waar maken en mensen aan een lijntje houden.
6 jul 2023
Vervelend dat je pakketje niet op het gepland moment is bezorgd. Sorry voor de vertraging! Wij nemen de feedback over de communicatie mee en gaan uitzoeken hoe we je gedurende het verwerkingsproces je beter op de hoogte kunnen houden.
Leveren wat ik besteld heb en niet iets totaal anders
4 jul 2023
Vervelend om te horen dat jou bestelling niet correct is aangekomen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest, sorry! Ik zie dat je in de tussentijd contact met ons hebt opgenomen en dat het is opgelost. Nogmaals excuses voor dit ongemak.
4 jul 2023
Jammer om te zien dat je niet tevreden bent geweest over jou bestelling. Kunnen wij op dit moment nog iets voor je betekenen? Laat het ons dan weten op info@lobbes.nl
Zou volgende werkdag geleverd worden, heeft bijna een week geduurd. Kreeg bericht van de vertraagde levering, maar had te maken met een incomplete bestelling. De helft van de bestelling was voor de Vossenjacht later die week en is dus eigenlijk niet meer nodig.
4 jul 2023
Jammer om te horen dat je bestelling naast de vertraging niet volledig te leveren was. Excuses! Mocht je bestelling hierdoor niet meer nodig zijn dan is kosteloos retourneren via onze website mogelijk. Mocht je nog andere vragen over jou bestelling hebben, stuur ons een bericht: info@lobbes.nl

Bestelling na week nog niet in huis

We hebben de bestelling nu voor de tweede keer na een week nog niet in huis. Heel vervelend als het voor een kinderverjaardag is.... Op mails wordt niet eens gereageerd. Jammer!
4 jul 2023
Wat vervelend dat het pakketje zo vertraagd is, onze excuses voor het ongemak. Wij raden altijd aan direct te mailen wanneer je pakketje niet is bezorgd op het aangegeven moment. Helaas hebben wij jou e-mails niet mogen ontvangen. Zijn deze verstuurd naar: info@lobbes.nl? Wij hopen snel onze magazijn verhuizing te hebben afgerond, zodat we volgende keren op tijd kunnen leveren!
SO
Sanne O.
Groenlo
30 jun 2023

Foute levering…

Ze leveren 2x achter elkaar het zelfde verkeerde artikel. En ze komen niet met een oplossing. Ook retour sturen kost mij geld terwijl zij fout zijn…
4 jul 2023
Vervelend om te horen dat je tweemaal het verkeerde artikel hebt ontvangen. Excuses voor dit ongemak! In de tussentijd heb je mijn collega gesproken over jou bestelling en heb je aangegeven te willen retourneren. De retourinstructies die wij hebben toegestuurd zijn voor kosteloos retourneren. Hiervoor is het wel belangrijk dat je het pakketje bij een PostNL punt retour afgeeft. Mocht je nog vragen hebben over de retourzending, kun je ons altijd weer mailen.
30 jun 2023
Levertijd ondertussen meer dan 10 dagen. Spullen nog niet gehad…
4 jul 2023
Erg vervelend om te horen dat jou pakketje zo een vertraging heeft gehad. Excuses voor dit ongemak! Het is goed dat je in de tussentijd contact met ons hebt opgenomen. Dat mag altijd direct wanneer de levertijd wordt overschreden. Ik zie dat mijn collega je verder heeft geholpen en de bestelling is bezorgd. Hopelijk vallen de artikelen goed in de smaak!
27 jun 2023

Levertijden zijn lokkertje

Volgende dag in huis stond er. Op woensdag besteld en dinsdag in huis. Waardeloos...
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Ik zie dat je pakket wegens verhuizing van ons magazijn een vertraging heeft opgelopen. Excuses! We hopen snel weer de service te kunnen bieden die je van ons gewend bent.
27 jun 2023
28 jun 2023
Vervelend dat je niet tevreden bent. Je kan ons altijd een e-mail sturen naar: Info@lobbes.nl
26 jun 2023
Geen geld van me retour ontvangen nog
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Ik zie dat we je retour gister verwerkt hebben. Binnen enkele dagen kan je het aankoopbedrag terug verwachten.
20 jun 2023
Zusagen wurden nicht eingehalten, Geld wurde belastet ohne Ware zu liefern.
28 jun 2023
Vielen Dank für Ihr Feedback. Wie ich in der Sendungsverfolgung sehe, ist Ihre Bestellung inzwischen ausgeliefert worden.
Es ist nur 1 von 3 Paketen des selben Artikels gekommen. Alle Pakete versenden wäre ein Anfang
28 jun 2023
Wie ärgerlich, dass Sie einen Teil Ihrer Bestellung nicht erhalten haben. Wir haben uns bereits per E-Mail mit Ihnen in Verbindung gesetzt und eine Untersuchung der fehlenden Pakete ist im Gange. Wir hoffen, Ihnen so schnell wie möglich eine Rückmeldung per E-Mail zukommen zu lassen.
13 jun 2023

Binnen 1 dag stuk, slechte kwaliteit

Ik heb nep munten besteld. Bij openen zag ik al dat de kwaliteit erg slecht was. Na 1x spelen waren er al een hoop stuk.
16 jun 2023
Bedankt voor je review. Ik heb je direct even een e-mail verstuurd, zodat we het hopelijk nog kunnen oplossen.
13 jun 2023
Artikel prima maar verzorgenden in een achterlijk grote doos
15 jun 2023
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
Heb niks ontvangen
16 jun 2023
Bedankt voor je review. Ik zie dat je pakketje intussen bij het PostNL punt is afgehaald.
Na betaling blijft Lobbes incasso’s sturen.
31 mei 2023
Bedankt voor je review. Ik heb per e-mail contact met je opgenomen voor meer informatie over je betaling.
22 mei 2023
extra betaald om volgende dag te leveren. komen niet op tijd wat erg vervelend was. beloven om extra kosten die ervoor gemaakt zijn over te maken (wat ik al minimaal vond. tot op heden (2 weken later)niks ontvangen
22 mei 2023
Vervelend om horen dat er iets niet goed is gegaan. Excuses daarvoor! Ik heb je een mail gestuurd!
Prut, veel te duur
19 mei 2023
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat het artikel niet aan je verwachting voldoet. Excuses! Ik heb contact met je opgenomen per e-mail, zodat we je hopelijk alsnog een passende oplossing kunnen aanbieden.
19 mei 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te zien dat je niet tevreden bent. Mocht er iets mis zijn met je bestelling kan je altijd ons een mailtje sturen naar info@lobbes.nl
11 mei 2023
Bestel een puzzelboek,komt in een doos waar het boekje 20 x in past
11 mei 2023
Vervelend om te horen dat het puzzelbeok in een te grote doos is bezorgd. Excuses voor dit ongemak! Ons inpakproces is geautomatiseerd, waardoor het wel eens voor kan komen dat artikelen in een te grote doos wordt bezorgd. Dit proberen wij constant te optimaliseren. Ik neem de gegeven feedback over deze artikelen direct mee.