lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

: 44.407Uitstekend

4,71

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 29 jan. 2023
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.425 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

44.407 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor lobbes.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(70)
(84)
 Geverifieerde beoordeling
4 dagen geleden 
Zoals zovele shops is ook lobbes.nl van mening dat het in een doos gooien van een bestelling een prestatie is. Die als zodanig gewaardeerd zou moeten worden. Niet dus. Een prestatie is als er iets mis gaat dit probleem netjes oplossen. Vandaar dus een terechte review matig om aan te geven dat de reviews van deze shop niet serieus genomen moeten worden.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dagen geleden
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je bestelling niet helemaal naar wens is geweest. Is er misschien iets beschadigd tijdens de verzending? Hiervoor mag je altijd met ons contact opnemen. Daarom zal ik je direct een e-mail sturen.
 Geverifieerde beoordeling
4 dagen geleden
Ik vind het jammer als een artikel is veranderd dat dat niet wordt gemeld. Maar gewoon het vernieuwde product krijg toegestuurd. Had graag gehad dat Lobbes contact erover had opgenomen. Zodat ik zelf kan beslissen of ik het wilde.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 dagen geleden
Het is helaas van te voren niet bekend geweest dat het uiterlijk van het artikel veranderd is. Excuses voor dit ongemak! Dit hebben wij direct aangepast op de website. Wij doen ons uiterste best ons assortiment altijd up to date te hebben, met dit artikel is het helaas net niet gelukt. Mocht het vernieuwde artikel niet naar wens zijn kun je deze altijd kosteloos retour sturen.
 Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
In de verpakking van drie stuks speelgoed zaten scheuren. Jammer, want het ging om een functionele doos en twee cadeaus. Ik heb Lobbes hier een bericht over gestuurd, maar geen antwoord gekregen. Niet zo klantvriendelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
11 dagen geleden
Vervelend dat de bestelling niet in orde was, ik heb je een mail gestuurd
 Geverifieerde beoordeling
9 jan. 2023
Niet juiste artikel!!! Nooit meer bestel ik bij jullie, was tech deck product en was niet zoals op foto.. Zoontje was helemaal ontgoocheld en voor het bedrag ging ik niet terug sturen
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 jan. 2023
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat het artikel niet naar wens is. Ik heb je een e-mail verstuurd met wat extra informatie over het sorti artikel.
 Geverifieerde beoordeling
2 jan. 2023
NOG STEEDS NIKS ONTVANGEN!!!!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 jan. 2023
Wat vervelend dat je je pakket nog niet ontvangen hebt. Helaas was dit bij ons nog niet bekend. Ik heb je even een mailtje gestuurd om te achterhalen waar je pakket dan bezorgd is.
 Geverifieerde beoordeling
6 dagen geleden
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 dagen geleden
Wat vervelend dat je bestelling zo tegenviel. Was er iets niet naar wens? Dan horen we het graag zodat we het op kunnen lossen voor je. Stuur ons gerust een mailtje op info@lobbes.nl. We helpen je graag verder!
 Geverifieerde beoordeling
16 jan. 2023 
van Bea v.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 dagen geleden
Jammer om te zien dat de bestelling is tegengevallen. Is het iets waarmee wij jou kunnen helpen? Mail naar info@lobbes.nl
 Geverifieerde beoordeling
15 jan. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 dagen geleden
Jammer om te zien dat je niet tevreden bent geweest met je bestelling. Kunnen wij je misschien ergens mee helpen? Laat het ons weten via: info@lobbes.nl
 Geverifieerde beoordeling
29 dec. 2022
Boekjes besteld via website, orderbevestiging ontvangen. Vervolgens bleek het product niet leverbaar. Lobbes bleef wel afhaalberichten sturen terwijl de opdracht door hun al was opgezegd. 2 fouten: 1. spullen laten bestellen die toch niet leverbaar zijn. 2. Ophaalberichten sturen als de opdracht al is teruggetrokken. Bij navraag deed de klantenservice er nogal laconiek over (foutje in de computer)
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 jan. 2023
Wat enorm vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan met je bestelling, onze excuses voor het ongemak! We zullen uitzoeken waardoor je iets kon bestellen wat er niet meer is, dat is inderdaad niet de bedoeling.
 Geverifieerde beoordeling
5 dec. 2022
We hebben de baby born sister besteld voor Sinterklaas. De pop was duidelijk al een keer door iemand anders uit de doos gehaald. We hebben ook sterk onze twijfels of dit de baby Born sister is of the baby Born soft touch. Het haar van de pop komt ook niet overeen met de plaatjes en de pony is alsof iemand er een schaar in heeft gezet, echt schandalig Dat dit als nieuw wordt verkocht!!!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 dec. 2022
Wat vervelend dat het artikel niet helemaal in orde is geleverd. Ik heb je direct een e-mail verstuurd om samen naar een oplossing te kijken.
 Geverifieerde beoordeling
22 dec. 2022
Die Ware wurde zwar relativ zügig versendet, jedoch erhielten wir keinen Rechnungsbeleg. Die Kontaktaufnahme über Paypal funktionierte anscheinend nicht und war auch ansonsten schwierig. Der Verkäufer behauptete, zweimal eine Rechnung geschickt zu haben. Bei mir ist nichts eingegangen. Für die Zusendung einer Kopie (ohne Datum) verlangte er anscheinend eine Verwaltungsgebühr.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 jan. 2023
Es tut uns leid zu hören, dass die Rechnung nicht ganz korrekt war. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten. Wir werden Sie in Kürze kontaktieren.
 Geverifieerde beoordeling
29 dec. 2022
Slechte manier van bestellen. Huisnummer is doorgegeven maar pakje wordt niet geleverd. Hoe kan je nu een bestelling doorgeven zonder huisnummer? Nergens gebeurt dat. Mijn telefoonnummer is doorgegeven maar er wordt niet gemaild of gebeld. En het huisnummer is doorgegeven. Dit begrijp ik totaal niet. Geen manier om zaken te doen das duidelijk
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
30 dec. 2022
In de bestelling is helaas bij het afleveradres je huisnummer niet ingevoerd. Hierdoor heeft PostNl je pakketje niet kunnen bezorgen. Nogmaals excuses voor het ongemak. Ik zie dat je in de tussentijd contact hebt gehad met mijn collega en het aankoopbedrag wordt teruggestort.
 Geverifieerde beoordeling
6 dec. 2022
De "jumping bags" van Tactic zijn pietluttig klein en van zeer dunne kwaliteit, gemaakt voor kleuters terwijl kleuters amper kunnen "jumpen" Idem dito voor de "topstelzen joey" van Hudora : te klein en te licht, enkel voor kleuters die echter nog niet beschikken over de juiste motoriek om hiermee te stappen ...
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 dec. 2022
Wat jammer dat de kwaliteit tegenvalt van de bestelde artikelen. Excuses voor dit ongemak! Je kunt de artikelen retour sturen via: https://www.lobbesspeelgoed.be/retour
 Geverifieerde beoordeling
7 dec. 2022
Ik had de sinterklaasbestelling voor school gedaan. Veel artikelen waren bij bestelling niet meer leverbaar, alternatief gekozen. 3 weken later laten bezorgen, toen bleken er weer producten niet leverbaar (? hoe dan?) Daarna werd de nalevering netjes afgehandeld, zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
21 dec. 2022
Enorm jammer dat het zo stroef gingen met de cadeautjes, dat is nogal wat pech! Onze excuses voor alle ongemakken. Hopelijk hebben jullie alsnog een leuk Sinterklaasfeest gehad. Misschien een kleine tip voor volgend jaar, in september en de 1ste helft van oktober hebben we aanbiedingen voor scholen en groepen. Dan is alles ook nog voldoende op voorraad meestal en is de keuze reuze :)
 Geverifieerde beoordeling
12 dec. 2022
ik bestelde een kinderboekje en moest 6 euro verzendkosten betalen. terwijl er wel 5 van die boekjes tegelijk door de brievenbus zouden passen. toen kreeg ik een doos waar 2 paar herenlaarzen in zouden passen thuisgestuurd met dat ene mini boekje erin en berg plastic. echt onzin en zonde vh milieu
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
15 dec. 2022
Jammer om te horen dat de boekjes in een te grote doos zijn verstuurd. Excuses hiervoor! Wij zijn druk bezig met het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. Wij nemen de gegeven feedback mee in onze verbeteringen.
 Geverifieerde beoordeling
6 dec. 2022
Slechte kwaliteit Een aantal Sinterklaas cadeautjes besteld. Na het uitpakken is er gespeeld met de cadeautjes. Als snel bleek dat de kwaliteit niet op orde was toen er 2 cadeautjes gelijk kapot waren. De prijs was vrij laag maar toch jammer dat de cadeautjes gelijk in de prullenbak konden.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 dec. 2022
Vervelend om te horen dat niet alle cadeautjes van de Sint goed zijn uitgepakt. Excuses voor het ongemak! Je mag ons altijd direct mailen: info@lobbes.nl. Om je goed verder te helpen stuur ik je een aparte mail.
 Geverifieerde beoordeling
5 dec. 2022 
Ik heb vandaag de bestelling open gemaakt. Dit kon niet eerder Ivm mijn kinderen die nieuwsgierig zijn en de bestelling voor 5 december was. Tot mijn verbazing en grote schrik zit de 200 delige doos blokken niet bij de bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 dec. 2022
Bedankt voor je feedback. Het is belangrijk je bestelling altijd te controleren na ontvangst, zodat we in geval van breuk of manco gelijk een oplossing kunnen aanbieden. Ik stuur je direct een e-mail.
 Geverifieerde beoordeling
8 dec. 2022
Jullie verpakking aanpassen. Het viel me erg tegen dat er zo'n klein doosje in zo'n grote doos verpakt zat. Niet meer van deze tijd, niet verantwoord. Jammer dat ik er door bij jullie besteld heb hieraan meegewerkt geb.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 dec. 2022
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
 Geverifieerde beoordeling
5 dec. 2022 
Voor sinterklaas had ik besteld. De doos nog even tot vandaag dicht gelaten vanwege mijn nieuwsgierige kinderen. Tot mijn verbazing zit het grootste cadeau, de blokken,er niet in! Ik heb hier wel voor betaald
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 dec. 2022
Bedankt voor je feedback. Het is belangrijk je bestelling altijd te controleren na ontvangst, zodat we in geval van breuk of manco gelijk een oplossing kunnen aanbieden. Ik stuur je direct een e-mail.
 Geverifieerde beoordeling
12 dec. 2022 
Ik had een kijker besteld met dieren en die zat gewoon los in de doos helemaal open in verpakking, dit was een cadeautje voor mijn zoontje dus nu kon ik het NIET als cadeautje geven!! Ik vind dit geen service
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 dec. 2022
Jammer dat er tijdens de verzending schade is ontstaan aan de bestelde artikelen. Excuses! Neem altijd direct contact met ons op als dit gebeurd. Om dit verder op te lossen stuur ik je een e-mail.