lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.930 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Snel maar vies product.

De bestelling was er erg snel, dat was top. Maar het nieuwe loopfietsje dat ik besteld had was ronduit smerig. Er zat een dikke stoflaag op. Ik heb klantenservice over gecontracteerd maar nooit reactie gehad..
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te zien dat de loopfiets stoffig is aangekomen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling, excuses! Het eerste contact hebben wij helaas niet ontvangen, wij nemen per mail contact met je op.
AB
AC B.
Vries
Product defect, mail gestuurd gebeld enz krijg geen contact Alle andere gekochte producten waren goed
Antwoord van lobbes.nl
Helaas hebben wij hierover geen mail van jou ontvangen. Het product herken ik niet direct. Om dit verder uit te zoeken stuur ik een aparte e-mail.
Blijkbaar moeilijk het artikel naar een gekozen afhaalpunt te zenden. Erg vervelend.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je pakket niet goed is verzonden, excuses daarvoor. We zullen dit in het vervolg proberen te voorkomen.
Ik heb een kapotte houten puzzel ontvangen. Gebeld en niks meer gehoord
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat de puzzel kapot is binnengekomen en dat we je daarna niet hebben geholpen. Je ontvangt een mail om tot een oplossing te kunnen komen.
Bonjour, je n'ai pas reçu ma commande.
Antwoord van lobbes.nl
Nous vous remercions pour votre commentaire. Je constate que vous avez contacté mon collègue du service clientèle aujourd'hui et qu'une solution vous a été proposée.
Ik heb nooit pakket ontvangen!!!
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat je pakket niet terecht is. Excuses voor dit ongemak. Wij nemen contact op met PostNL, binnen vijf werkdagen hopen wij terugkoppeling te geven. Zijn er in de tussentijd vragen, neem dan contact op via: info@lobbes.nl
De kwaliteit van de artikelen is erg slecht. Ik had voor een feestje wat spullen besteld.. De bestelling kwam snel binnen. Maar daana begon het. De kartonnentjes in de labyrinten waren gebobbeld. Dit aangegeven. Heel snel nieuwe toegestuurd. Maar helaas, dit was dezelfde slechte kwaliteit. De labyrinten opengewrikt. Helaas breken dan van de meeste de pinnentjes. De kartonnen inlays zijn gewoon te groot. Dus na ze recht gemaakt te hebben er een stukje afknippen en weer dicht. De laatste niet meer open durven maken, anders had ik er tekort. Op de dag van het feestje wilde ik de ballonnen opblazen. De blauwe metallic zaten al aan elkaar gekleefd. Losgemaakt en blazen maar. Maar dan blijkt dat ze helemaal verteerd zijn. De tuitjes gaan eraf en er springen spontaan gaten in. Hiervan ga ik het geld nog terugkrijgen als het goed is. Maar ik had uiteraard liever ballonnen gehad die goed waren…. Voor mij geen Lobbes meer helaas!
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van de labyrint en de ballonnen tegenvalt. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat we afgelopen vrijdag hiervan het aankoopbedrag hebben laten terugstorten.

livraison trop tardive et informations erronées

la livraison était prévue le vendredi (on m'avait proposé le mardi d'avant, mais ma fille était à la maison pour réceptionner le colis le vendredi), mais rien : le colis n'avait été expédié que le jeudi ! J'ai téléphoné le samedi pour avoir des infos ; on m'a dit qu'il arriverait le lundi et qu'il n'y avait pas de problème : il tenait dans la boîte aux lettres - ce qui était finalement totalement faux ; il est arrivé le mardi, heureusement, il y avait un voisin qui l'a réceptionné. Ce n'est pas sérieux du tout !
Antwoord van lobbes.nl
Comme c'est ennuyeux que vous ne soyez pas entièrement satisfait de la livraison, je m'en excuse. Tous nos colis ne rentrent pas dans la boîte aux lettres. Malheureusement, nous vous avons mal informé à ce sujet. Nous essaierons d’améliorer le processus à l’avenir !
3 feb 2024

November bestellt bis heute kein Paket oder Rückerstattung

November bestellt, bis heute kein Paket (Hermes hat es verschlampt) oder eine Rückerstattung erhalten. Auch die Absicherung bringt nichts. Ich habe sogar eine eidesstattliche Versicherung abgeben müssen, dass ich das Paket nicht erhalten habe - Reaktionen sind unfreundlich.
Antwoord van lobbes.nl
Vielen Dank für Ihr Feedback! Es ist sehr ärgerlich zu hören, dass die Angelegenheit noch nicht abgeschlossen ist. Wir haben uns heute mit dem Spediteur in Verbindung gesetzt, in der Hoffnung, dass die Untersuchung so schnell wie möglich abgeschlossen werden kann. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten!
Post NL heeft het pakketje niet op het gevraagde thuisadres geleverd. Ik heb 16km moeten om rijden om het pakje op het afhaaladres te gaan halen. Ik heb eveneens hiervoor speciaal thuis gebleven om het pakje in ontvangst te nemen. Altijd problemen met PostNL.
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat jou pakketje niet thuis is bezorgd, maar bij een verder PostNL punt is afgegeven. Excuses voor dit ongemak! Mocht het nogmaals voorkomen dan kun je altijd met ons contact opnemen: info@lobbes.nl. Dan helpen wij je graag!
Bestelling geplaatst, zelfde dag geannuleerd. Al 3 keer moeten bellen over het geld wat nog niet terug is gestort. Elke keer het zelfde verhaal, ja mevrouw morgen moet het op u bank staan. Tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je het aankoopbedrag nog niet terug hebt ontvangen. Excuses! Wij hebben het bedrag op 13-02 aan je teruggestort. Hopelijk staat het zo snel mogelijk op je rekening.
Ik had gevraagd om de hartjes vorm en krijg de cirkels, Je kan niets aan geven en je moet maar wachten of je krijgt wat je nodig hebt.
Antwoord van lobbes.nl
Het artikel wat je bij ons hebt besteld is komt in meerdere varianten en/of kleuren. Je kunt zoals je gedaan hebt in het opmerkingenveld een voorkeur doorgeven. We proberen hier bij het verwerken van je bestelling dan rekening mee te houden in het magazijn. Dit is o.a. vanwege de voorraad niet altijd mogelijk. Vandaar dat het een voorkeur is en geen garantie. Je kunt tot 30 dagen artikelen retour sturen naar ons.
Artikelen verkopen aan winkeliers en particulieren aan dezelfde prijs ??? dat klopt niet, bedankt, ik hen eenmalig gekocht bij jullie.
Antwoord van lobbes.nl
Lobbes.nl richt zich ook op particulieren en scholen/organisaties. Winkeliers mogen gerust bij ons bestellen, maar wij hanteren hiervoor geen andere prijzen.
CU
Delivering (Hermes) was too late. Annoncen date Saturday, - delivering Monday at noon.
Antwoord van lobbes.nl
Sorry to hear that the parcel was delivered later than planned. Apologies for the inconvenience. Next time, we expect to deliver on time!
De p(l)oppers kunnen helaas niet p(l)oppen dus zinloos om te houden en te trakteren.
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te horen dat de ploppers niet werken, excuses! Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag teruggestort.
Pakket niet gekregen
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je je pakket niet hebt ontvangen, excuses daarvoor. Ik zie dat je via de mail al wordt geholpen door mijn collega. We zullen je daar verder op de hoogte houden!
Antwoord van lobbes.nl
Kunnen wij je ergens mee helpen? Laat het ons weten via info@lobbes.nl

Week te laat geleverd...

De bestelling zou geleverd worden op 22 december. Deze kwam echter pas op 29 december binnen. Ik heb gevraagd wat er mis was gegaan. Het bleek dat één item niet beschikbaar was. Daardoor liep de hele bestelling vertraging op. Ik was hierover niet geïnformeerd. Er kwam aanvankelijk geen excuus...
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling te laat is binnen gekomen en dat we je niet tijdig hebben geïnformeerd over het ontbrekende artikel, excuses hiervoor. Indien je het pakket niet meer nodig hebt dan kun je via deze link een retouropdracht indienen https://www.lobbes.nl/retour

I am waiting for returning one item - no reply

I am waiting for returning one item since almost three weeks. They say they will reply within two days! So it is not possible to return the item - i feel a bit cheated.
Antwoord van lobbes.nl
What a shame you haven't received return instructions yet. I have emailed them to you again. If you have not received them, I would advise you to contact our customer service team at kundenservice@lobbesspielzeug.de.
Helaas was de bestelling verkeerd overgenomen waardoor ik niet de juiste artikelen ontving. Dit gaf extra werk voor jullie en voor ons.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat de bestelling niet helemaal goed was doorgekomen. Onze excuses voor het ongemak! Hopelijk zal dit in de toekomst niet meer voorkomen