lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl
Beoordelingen:

5.377 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.175 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

de meest kritische beoordeling

7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
(72)
(102)
Resetten
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 dagen geleden
Is er iets niet helemaal naar wens? Laat het ons weten via Info@lobbes.nl
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 dagen geleden
Kunnen wij je nog ergens bij helpen? Neem dan contact op via info@lobbes.nl
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 dagen geleden
Kunnen wij je ergens mee helpen? Laat het ons weten op info@lobbes.nl
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 dagen geleden
Heb je vragen over je bestelling? Laat het ons weten op info@lobbes.nl
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
11 dagen geleden
Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent over onze service. Als je een mailtje stuurt naar info@lobbes.nl kunnen we je verder helpen!
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niks besteld. Toch iets gekregen. Top! Maar volgende keer beter navraag doen. Er zijn meerdere mensen die dezelfde achternaam hebben in Ede. Het was dan wel familie die iets besteld had maar alsnog. Ik had niks besteld!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 apr 2024
Excuses voor deze fout! Wij zullen zorgen dat dit in de toekomst niet gebeurd.
AB
AC B.
Vries
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product defect, mail gestuurd gebeld enz krijg geen contact Alle andere gekochte producten waren goed
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
19 mrt 2024
Helaas hebben wij hierover geen mail van jou ontvangen. Het product herken ik niet direct. Om dit verder uit te zoeken stuur ik een aparte e-mail.
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Snel maar vies product.

De bestelling was er erg snel, dat was top. Maar het nieuwe loopfietsje dat ik besteld had was ronduit smerig. Er zat een dikke stoflaag op. Ik heb klantenservice over gecontracteerd maar nooit reactie gehad..
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
18 mrt 2024
Vervelend om te zien dat de loopfiets stoffig is aangekomen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling, excuses! Het eerste contact hebben wij helaas niet ontvangen, wij nemen per mail contact met je op.
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Blijkbaar moeilijk het artikel naar een gekozen afhaalpunt te zenden. Erg vervelend.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
14 mrt 2024
Wat vervelend dat je pakket niet goed is verzonden, excuses daarvoor. We zullen dit in het vervolg proberen te voorkomen.
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nooit pakket ontvangen!!!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
18 mrt 2024
Vervelend om te horen dat je pakket niet terecht is. Excuses voor dit ongemak. Wij nemen contact op met PostNL, binnen vijf werkdagen hopen wij terugkoppeling te geven. Zijn er in de tussentijd vragen, neem dan contact op via: info@lobbes.nl
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bonjour, je n'ai pas reçu ma commande.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 mrt 2024
Nous vous remercions pour votre commentaire. Je constate que vous avez contacté mon collègue du service clientèle aujourd'hui et qu'une solution vous a été proposée.
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een kapotte houten puzzel ontvangen. Gebeld en niks meer gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
7 mrt 2024
Wat vervelend dat de puzzel kapot is binnengekomen en dat we je daarna niet hebben geholpen. Je ontvangt een mail om tot een oplossing te kunnen komen.
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
27 feb 2024
Kunnen wij je ergens mee helpen? Laat het ons weten via info@lobbes.nl
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De p(l)oppers kunnen helaas niet p(l)oppen dus zinloos om te houden en te trakteren.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
23 feb 2024
Jammer om te horen dat de ploppers niet werken, excuses! Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag teruggestort.
CU
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Delivering (Hermes) was too late. Annoncen date Saturday, - delivering Monday at noon.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
19 feb 2024
Sorry to hear that the parcel was delivered later than planned. Apologies for the inconvenience. Next time, we expect to deliver on time!
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst, zelfde dag geannuleerd. Al 3 keer moeten bellen over het geld wat nog niet terug is gestort. Elke keer het zelfde verhaal, ja mevrouw morgen moet het op u bank staan. Tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
14 feb 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je het aankoopbedrag nog niet terug hebt ontvangen. Excuses! Wij hebben het bedrag op 13-02 aan je teruggestort. Hopelijk staat het zo snel mogelijk op je rekening.
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had gevraagd om de hartjes vorm en krijg de cirkels, Je kan niets aan geven en je moet maar wachten of je krijgt wat je nodig hebt.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
12 feb 2024
Het artikel wat je bij ons hebt besteld is komt in meerdere varianten en/of kleuren. Je kunt zoals je gedaan hebt in het opmerkingenveld een voorkeur doorgeven. We proberen hier bij het verwerken van je bestelling dan rekening mee te houden in het magazijn. Dit is o.a. vanwege de voorraad niet altijd mogelijk. Vandaar dat het een voorkeur is en geen garantie. Je kunt tot 30 dagen artikelen retour sturen naar ons.
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Post NL heeft het pakketje niet op het gevraagde thuisadres geleverd. Ik heb 16km moeten om rijden om het pakje op het afhaaladres te gaan halen. Ik heb eveneens hiervoor speciaal thuis gebleven om het pakje in ontvangst te nemen. Altijd problemen met PostNL.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 feb 2024
Vervelend om te horen dat jou pakketje niet thuis is bezorgd, maar bij een verder PostNL punt is afgegeven. Excuses voor dit ongemak! Mocht het nogmaals voorkomen dan kun je altijd met ons contact opnemen: info@lobbes.nl. Dan helpen wij je graag!
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De kwaliteit van de artikelen is erg slecht. Ik had voor een feestje wat spullen besteld.. De bestelling kwam snel binnen. Maar daana begon het. De kartonnentjes in de labyrinten waren gebobbeld. Dit aangegeven. Heel snel nieuwe toegestuurd. Maar helaas, dit was dezelfde slechte kwaliteit. De labyrinten opengewrikt. Helaas breken dan van de meeste de pinnentjes. De kartonnen inlays zijn gewoon te groot. Dus na ze recht gemaakt te hebben er een stukje afknippen en weer dicht. De laatste niet meer open durven maken, anders had ik er tekort. Op de dag van het feestje wilde ik de ballonnen opblazen. De blauwe metallic zaten al aan elkaar gekleefd. Losgemaakt en blazen maar. Maar dan blijkt dat ze helemaal verteerd zijn. De tuitjes gaan eraf en er springen spontaan gaten in. Hiervan ga ik het geld nog terugkrijgen als het goed is. Maar ik had uiteraard liever ballonnen gehad die goed waren…. Voor mij geen Lobbes meer helaas!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 feb 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat de kwaliteit van de labyrint en de ballonnen tegenvalt. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat we afgelopen vrijdag hiervan het aankoopbedrag hebben laten terugstorten.
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

November bestellt bis heute kein Paket oder Rückerstattung

November bestellt, bis heute kein Paket (Hermes hat es verschlampt) oder eine Rückerstattung erhalten. Auch die Absicherung bringt nichts. Ich habe sogar eine eidesstattliche Versicherung abgeben müssen, dass ich das Paket nicht erhalten habe - Reaktionen sind unfreundlich.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 feb 2024
Vielen Dank für Ihr Feedback! Es ist sehr ärgerlich zu hören, dass die Angelegenheit noch nicht abgeschlossen ist. Wir haben uns heute mit dem Spediteur in Verbindung gesetzt, in der Hoffnung, dass die Untersuchung so schnell wie möglich abgeschlossen werden kann. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten!