lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.953 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

1 item was kapot bij levering, dit is al wel eens eerder gebeurd verder geen opmerkingen.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! bij defecten mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Wij zullen het dan voor je oplossen!
EB
elizabeth b.
Maastricht

stuk

bij het het baantje, was iets stuk,en kon het niet terug leveren ,was een sinterklaas kado
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat er een artikel kapot is gegaan, excuses hiervoor. Ik zie iet zo snel over welk artikel je het hebt. Je kunt altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we een oplossing voor je vinden!
2x pakket niet ontvangen geen sinterklaascafeau kunnen aanbieden aan mijn kleinkind !
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je het pakket niet hebt ontvangen. Excuses daarvoor. Je kan ons altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl Dan lossen wij het voor je op!
Ik heb mijn bestelling niet gekregen en ook nog steeds geen geld terug gekregen.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je je pakketje niet hebt ontvangen. Excuses! Ik zie dat het bedrag op 05-12 aan je is teruggestort. Als je veder nog vragen hebt kan je ons altijd een e-mail sturen naar info@lobbes.nl
al twee keer gehad dat we spullen besteld en ze waren toch niet leverbaar
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat we je je bestelling niet hebben kunnen verwerken. Ik zie alleen geen bestelling op dit mailadres waardoor ik je niet verder kan helpen. Je kunt ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
4 kinderschaartjes besteld. Niet te gebruiken, zijn onmiddellijk stuk!
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat de schaartjes snel stuk zijn gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses voor dit ongemak! Met deze klacht kun je direct contact opnemen met: info@lobbes.nl. Stuur direct één foto mee van de schaartjes en wij zullen je verder helpen.
De kwaliteit van de producten gaat in de loop der jaren omlaag.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Als er problemen zijn met artikelen mag je ons altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl Dan lossen wij het voor je op!
25 dec 2023
Pakje nooit gekregen en tot nu toe geen terugbetaling
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat er contact al contact via de mail met je is opgenomen. Daar zullen we je verder op de hoogte houden.
Veel gedoe met vooruitbetalingen en nota's gehad.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Het kan inderdaad voorkomen dat een factuur vooruitbetaald moet worden bij nieuwe klanten. Als je meer hierover wilt weten dan kun je ons altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl. Daar beantwoorden we graag al je vragen!
6 van de 26 sneeuwballen zaten stuk in de doos
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Bij defecten mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl wij zullen het dan voor je oplossen!
Ik heb nog steeds geen pakket ontvangen
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! We hebben een onderzoek bij PostNL opgestart naar je pakketje. Ik heb je een mailtje gestuurd.
Houden zich niet aan de afspraken
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je vind dat wij ons niet aan de afspraken houden. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat het artikel in de tussentijd retour gestuurd is. Als we je nog ergens mee kunnen helpen kan je een e-mail naar info@lobbes.nl versturen.
Ander slijm ontvangen dan besteld
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je een ander artikel hebt ontvangen, excuses hiervoor. Ik heb een order aangemaakt zodat je het bestelde artikel alsnog ontvangt.
Verkerde kleur geleverd.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je een verkeerde kleur van het artikel hebt ontvangen. Excuses! Er zijn meerdere artikelen in ons assortiment waarbij verschillende kleuren of versies door elkaar geleverd worden, zoals deze. Je kunt een voorkeur voor een kleur opgeven, maar dan kunnen we de kleur alsnog niet garanderen. Als het kan krijg je wel de gewenste kleur, het kan echter voorkomen dat de betreffende kleur of versie op is op dit moment.
Verkeerde bestelling
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen. Ik heb je even een mailtje gestuurd.
Niets ontvangen
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je niks hebt ontvangen, excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een mail gestuurd om tot een oplossing te komen
Ware beschädigt
Antwoord van lobbes.nl
How annoying that the items were damaged. We will ask our german customer service to contact you. Hopefully we can come to a solution together.
Antwoord van lobbes.nl
Können wir Ihnen helfen? Lassen Sie es uns wissen: kundenservice@lobbesspielzeug.de
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen kun je altijd contact opnemen via: info@lobbes.nl