lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.411 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.211 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

10 nov 2023

website verbeteren…

het assortiment is goed de levering ook, maar de website is traag hapert en loopt telkens vast dan klopt de winkel wagen niet meer en in het overzicht klopt de bestelling wel, maar het bedrag is vele malen hoger doordat er ergens verstopt veel meer wordt besteld. uit eindelijk is het na 3 dagen gelukt de bestelling na behoren te plaatsen
10 nov 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het bestellen niet goed is gelukt. Wij zijn ervan op de hoogte en zijn er mee bezig. Hopelijk lukt het de volgende keer wel!
25 jul 2023

Slechte service

Niet voldaan aan opgegeven levertijd, slechte communicatie. 1 deel opeens niet leverbaar. Pakket ondanks verzoek tot annulering toch verzonden, ik moet het pakket maar weigeren, en dan krijg ik ooit mijn geld wel terug. Ook de hoge verzendkosten zijn niet gerestitueerd, ondanks dat niet aan de eigen leveringsvoorwaarden wordt voldaan.
26 jul 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te zien dat dat bestelling niet ging zoals het moet zijn. Excuses daavoor. Ik ga je hierover mailen.
24 aug 2023
De producten werden toch wel in grote verpakkingen geleverd. Milieu technisch denk ik dat er zeker voor mijn nalevering van de vier klapbandjes een envelop voldoende was. Wat wel positief was is het feit dat toen bleek dat mijn bestelling niet compleet was er snel gehandeld werd en ik het ontbrekende artikel gratis kreeg nageleverd
24 aug 2023
bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikelen in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
22 okt 2023
Jouets conformes au descriptif du site, par contre déception au niveau de la préparation du colis compter 5jours + 7 jours pour être livré, on est loin de la livraison en 72h malgré avoir commandé en avance ! Le colis est arrivé trop tard pour un cadeau d anniversaire pour un petit enfant... C est dommage pour un site de jouets.
27 okt 2023
Sorry to hear that your parcel was delivered later than indicated. Apologies for this inconvenience! If the shipment takes longer than indicated please feel free to email us: serviceclients@lobbesjouet.fr
20 jun 2023

Producten goed prijs

Producten goed. prijs: niet goedkoop. Zeiden binnen 2 dagen te leveren. Niet dus; bij nabellen zei men dat het magazijn aan het verhuizen was en men geen levertijd kon garanderen. Was toch even bang dat ik met lege handen naar mijn kleinzoon moest, gelukkig net op tijd ontvangen. . Dit hadden ze wel ergens kunnen vermelden.
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Vervelend dat je pakket toch een vertraging heeft opgelopen. Excuses.
28 okt 2023
Ik vond het misleidend dat je alleen korting kreeg op artikelen uit de Sint/Kerst catalogus en niet op de cadeautjes via de website. Wat mij ook tegenspreekt is dat een aantal van door ons bestelde artikelen twee euro goedkoper worden aangeboden door de action, zoals bijvoorbeeld de knijpkat. Dit verschil vind ik te groot.
Antwoord van lobbes.nl
Excuses voor de onduidelijkheid. Als het goed is staat het achterin de catalogus goed uitgelegd. Bedankt voor je review!
30 jun 2023

Bestelling te laat aangekomen

Tijdens het plaatsen van de bestelling, wat een verjaardagscadeau had moeten zijn, werd vermeld dat t de volgende dag bezorgd zou worden. Ruim voor de verjaardag. Uiteindelijk kwam het pakket te laat aan toen de verjaardag al voorbij was waardoor wij geen cadeau bij ons hadden. De puzzels zijn mooi maar wel prijzig.
4 jul 2023
Wat jammer dat de door jou geplaatste bestelling door een vertraging te laat is gekomen als cadeautje is gekomen. Excuses voor dit ongemak! Je mag altijd als de verzending langer duurt dan gepland contact met ons opnemen. Dan helpen wij je graag direct verder. Op dit moment hoop ik dat er nog veel puzzel plezier is!
Ik mailde tijdig om m’n bestelling aan te passen van 1 naar 2 stuks. Dat was niet meer mogelijk volgens Lobbes. Ik vroeg of ik dan een kortingscode voor de verzendkosten kon ontvangen zodat ik het alsnog extra bij kon bestellen. Ook dat was niet mogelijk. Ik vind dat niet klantvriendelijk en teleurstellend.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Helaas had je via Klarna besteld. Wij mogen dat niets aan je bestelling toevoegen. Hopelijk ben je wel blij met je artikelen.

1e ervaring kon beter.

Snelle levering. Verpakking van de producten waren kapot door dat er waarschijnlijk te veel ruimte in de doos zat. Dit neem ik aan omdat de verpakking zodanig kapot was dat het niet verkoopbaar is. Producten zelf waren prima. Zou hier opnieuw bestellen mits de volgende levering wel netjes verpakt wordt.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat de verpakkingen beschadigd waren. Zou je een mailtje willen sturen naar info@lobbes.nl. Hopelijk kunnen we nog iets voor je betekenen.
12 aug 2023
Suggestie bij het verpakken van bestellingen. Mijn bestelling bestond uit twee platte boekjes en in plaats van deze in een enveloppe te verzenden werd gekozen voor een veel te grote doos als verpakking. Bijkomend nadeel van het verzenden in dat formaat doos is dat deze niet door de brievenbus kan.
14 aug 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
20 jul 2023
Onwijs grote doos als verpakking van relatief kleine doosjes. Zelfs zó groot dat het nauwelijks met handen is vast te pakken. Wellicht als grote reclame voor robots... Bovendien niet duurzaam, gezien vervoer van grotendeels lege ruimte en veel nutteloos karton. Bovendien ook nog erg dik karton.
20 jul 2023
22 mei 2023
Ich spreche kein Niederländisch. Meine Bestellung von Lobbes kam in einem riesigen Karton zu mir für zwei kleine Kuscheltiere. Das habe ich beim besten Willen nicht verstanden. Dazu kommt, das eines der beiden am Auge falsch verarbeitet war und ich musste es selbst korrigieren und Fäden einnähen.
23 mei 2023
Sie erreichen unseren deutschen Kundenservice unter: kundenservice@lobbesspielzeug.de. Unser Kundendienst ist immer schnell erreichbar. Schäden oder Fragen zu Versandmethoden werden sofort beantwortet
4 sep 2023

Bonjour a ce jour je n ai toujours pas colis

Bonjour a ce jour je n ai toujours pas reçu mon colis. Cela fait depuis le 31 août que je reste chez moi car le livreur devrait passer et il ne vient pas 😔 Ma fille n arrête de pas de pleurer tout les jours car elle a sa rentrée des classes aujourd'hui et elle N a pas eu sa trousse 😡
7 sep 2023
Sorry to hear that your order was not delivered on time. My apologies! Your order is currently at a collection point. We will contact you about the location.
MS
Maaike S.
Haarlem
Goede prijs voor het product. Levertijd opzich prima, maar kwam wel pas maandag ipv zaterdag zoals stond aangegeven. Daarnaast had dit product makkelijk als brievenbuspakketje gekund in plaats van in een enorme doos en daarmee ook onnodig hoge verzendkosten en minder duurzaam.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! We gebruiken bij Lobbes en standaard robot doos. Hopelijk hebben jullie wel veel plezier van de artikelen.
27 okt 2023
Ze hebben een leuke collectie aan klein speelgoed. Nadeel is wel dat de bezorgtijd die ze aangeven op de site en je bestelling niet kloppen. Tot twee keer aan toe echt veel later de artikelen ontvangen. Meldt dit en geef een correctere datum door. Dan weet je dit als klant.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd is geleverd! We proberen de volgende dag te leveren als je voor 16:00 besteld. Geeft je tracking wat anders aan, mag je ons altijd mailen!
15 mei 2023

Bmx jongens fiets speedy

We misten een zakje met boutjes. Zelf opgelost want het fietsje was voor ons kleinzoon zijn verjaardag. Doos kwam met DHL pas de volgende dag. En er zaten 2 gaten in de doos. Er was ermee gesmeten zagen we. Daar kon Lobbes niets aan doen. Wel melding bij hun gedaan hierover.
16 mei 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het artikel niet helemaal compleet geleverd is. Excuses! Ik heb je nog even een e-mail verstuurd.
KJ
Karin J.
ALMERE
Niet geleverd zoals afgebeeld, bij navraag was dit spel er alleen in de toegestuurde kleur in het magazijn. Afbeelding zou aangepast worden , is niet gebeurd. Voelt alsof je bent afgescheept met een oud model. Mocht wel terruggestuurd worden, maar heb daar geen tijd voor
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je bestelling, excuses hiervoor. Ik kan helaas niet herleiden over welk artikel het precies gaat. Je kunt zoals je zelf ook al aangeeft het artikel retourneren via deze link https://www.lobbes.nl/retour. Ook mag je ons altijd een mailtje sturen, dat kan naar info@lobbes.nl.
Het zou heel fijn zijn als de webshop goed gevuld is. Ik had gewacht op een product dat uitverkocht was. Tegen de tijd dat het er was waren de andere producten die ik wilde bestellen weer uitverkocht. Dat vond ik echt vervelend, want ik bestel graag alles in één keer.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat het artikel waar je naar op zoek was alweer uitverkocht was. Door de drukte kan het zijn dat sommige artikelen sneller uitverkocht raken als verwacht. We proberen hierop te anticiperen alleen is dat niet altijd mogelijk. Ik hoop dat je nog een alternatief artikel kunt vinden!
Ik heb een bestelling gedaan van 10 pakjes van een bepaald artikel en 1 geleverd gekregen. Daarna gebeld, bevestigd per mail en nogmaals 1 geleverd. Weer gebeld en ben nu aan het wachten op de resterende 8. O'ja, ik had ze vorige week nodig.... Beetje verdrietig nu
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling de eerste keer niet compleet was, excuses daarvoor. Als het goed is de nalevering bezorgd op 17 november op het originele adres. Als je het toch niet hebt ontvangen dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
Zou volgende werkdag geleverd worden, heeft bijna een week geduurd. Kreeg bericht van de vertraagde levering, maar had te maken met een incomplete bestelling. De helft van de bestelling was voor de Vossenjacht later die week en is dus eigenlijk niet meer nodig.
4 jul 2023
Jammer om te horen dat je bestelling naast de vertraging niet volledig te leveren was. Excuses! Mocht je bestelling hierdoor niet meer nodig zijn dan is kosteloos retourneren via onze website mogelijk. Mocht je nog andere vragen over jou bestelling hebben, stuur ons een bericht: info@lobbes.nl