lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.953 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

SNELLER HANDELEN BIJ EEN FOUT VANUIT LOBBES. GEEN BUITENKEUKEN ONTVANGEN, NA EEN AANTAL KEREN HEEN EN WEER GEMAILD, HEB IK MAAR WEER EENS GEBELD. DAT WAS DE TWEEDE KEER, WANT DE BEZORGING WASOOK NIET TIJDIG. HET MAILVERKEER LOOPT, MAAR ER IS NA ANDERHALVE WEEK NIETS OPGELOST. DE KEUKENS ZIJN LOS VERKRIJGBAAR, DUS IK ZIE HET PROBLEEM NIET.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat iets is fout gegaan bij je bestelling. Zo te zien zijn mijn collega's al bezig om het probleem voor je op te lossen. Verder contact zullen we dan ook via de mail voortzetten.
De bestelling goed nakijken. Had 2 cadeaus besteld maar van 1 was de kleur anders dan ik besteld had.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat er iets is fout gegaan met je bestelling. Je kunt ons een mail sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we je verder helpen
AB
AC B.
Vries
Product defect, mail gestuurd gebeld enz krijg geen contact Alle andere gekochte producten waren goed
Antwoord van lobbes.nl
Helaas hebben wij hierover geen mail van jou ontvangen. Het product herken ik niet direct. Om dit verder uit te zoeken stuur ik een aparte e-mail.
De boekjes zaten in een te grote doos,terwijl ze als brievenbuspakketje hadden kunnen verstuurd
Antwoord van lobbes.nl
Op dit moment hebben wij steeds meer pakketten op maat, maar nog geen brievenbus pakketten. Hopelijk kunnen wij dit in de toekomst ook aanbieden. Ik hoop dat de boekjes goed in de smaak vallen!

Snel maar vies product.

De bestelling was er erg snel, dat was top. Maar het nieuwe loopfietsje dat ik besteld had was ronduit smerig. Er zat een dikke stoflaag op. Ik heb klantenservice over gecontracteerd maar nooit reactie gehad..
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te zien dat de loopfiets stoffig is aangekomen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling, excuses! Het eerste contact hebben wij helaas niet ontvangen, wij nemen per mail contact met je op.
ik vond alles wel goed
Antwoord van lobbes.nl
Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot snel!
Blijkbaar moeilijk het artikel naar een gekozen afhaalpunt te zenden. Erg vervelend.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je pakket niet goed is verzonden, excuses daarvoor. We zullen dit in het vervolg proberen te voorkomen.
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de producten. Je kunt ons altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl
Ik heb nooit pakket ontvangen!!!
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat je pakket niet terecht is. Excuses voor dit ongemak. Wij nemen contact op met PostNL, binnen vijf werkdagen hopen wij terugkoppeling te geven. Zijn er in de tussentijd vragen, neem dan contact op via: info@lobbes.nl
Bonjour, je n'ai pas reçu ma commande.
Antwoord van lobbes.nl
Nous vous remercions pour votre commentaire. Je constate que vous avez contacté mon collègue du service clientèle aujourd'hui et qu'une solution vous a été proposée.

Mindere ervaring met de koeriersdienst

Bestelling werd snel verzonden maar daarna ging het leveren traag. Ik bestelde op vrijdag en ontving het pakket uiteindelijk de volgende week donderdag avond. Het was verwarrend omdat ik steeds mails kreeg dat het pakket zou aankomen ( ongeveer elke dag) maar dan kwam het niet. Op dinsdag kreeg ik een mail dat het afgeleverd was maar niets te vinden en dus uiteindelijk was het er pas donderdag avond.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je zending een vertraging bij de vervoerder heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak!
Niet thuis, stond voor de deur. Ook bij buren aangebeld??
Antwoord van lobbes.nl
Je hebt een PostNL-punt als afleveradres gekozen. ik zie dat je bestelling daar gister bezorgd is.
Ik heb een kapotte houten puzzel ontvangen. Gebeld en niks meer gehoord
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat de puzzel kapot is binnengekomen en dat we je daarna niet hebben geholpen. Je ontvangt een mail om tot een oplossing te kunnen komen.

Tevreden, maar niet compleet

Blij met mijn bestelling. Het precieze speeltje wat ik zocht (x4) besteld, alleen niet in de kleur (geel) waar ik in de order-beschrijving om had gevraagd :S Heb vier ándere kleuren gekregen. Ik weet nu niet waar die beschrijving dan voor is...
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend dat je niet de gewenste kleur(en) hebt ontvangen. Wij geven je voorkeur altijd door aan ons magazijn, maar wij kunnen helaas niet garanderen dat deze kleur ook voorradig is/geleverd wordt. Onze excuses hiervoor.
Antwoord van lobbes.nl
Kunnen wij je ergens mee helpen? Laat het ons weten via info@lobbes.nl
De p(l)oppers kunnen helaas niet p(l)oppen dus zinloos om te houden en te trakteren.
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te horen dat de ploppers niet werken, excuses! Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag teruggestort.
Kwaliteit is niet altijd geweldig. Ook zijn de afmetingen niet altijd duidelijk
Antwoord van lobbes.nl
Het is altijd mogelijk een artikel dat niet naar wens is retour te sturen. Zijn er andere vragen of opmerkingen over een artikel kun je ons even mailen of bellen. Dan helpen wij je graag verder.
CU
Delivering (Hermes) was too late. Annoncen date Saturday, - delivering Monday at noon.
Antwoord van lobbes.nl
Sorry to hear that the parcel was delivered later than planned. Apologies for the inconvenience. Next time, we expect to deliver on time!
Bestelling geplaatst, zelfde dag geannuleerd. Al 3 keer moeten bellen over het geld wat nog niet terug is gestort. Elke keer het zelfde verhaal, ja mevrouw morgen moet het op u bank staan. Tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je het aankoopbedrag nog niet terug hebt ontvangen. Excuses! Wij hebben het bedrag op 13-02 aan je teruggestort. Hopelijk staat het zo snel mogelijk op je rekening.
Ik had gevraagd om de hartjes vorm en krijg de cirkels, Je kan niets aan geven en je moet maar wachten of je krijgt wat je nodig hebt.
Antwoord van lobbes.nl
Het artikel wat je bij ons hebt besteld is komt in meerdere varianten en/of kleuren. Je kunt zoals je gedaan hebt in het opmerkingenveld een voorkeur doorgeven. We proberen hier bij het verwerken van je bestelling dan rekening mee te houden in het magazijn. Dit is o.a. vanwege de voorraad niet altijd mogelijk. Vandaar dat het een voorkeur is en geen garantie. Je kunt tot 30 dagen artikelen retour sturen naar ons.