lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.532 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).

28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval

Beoordelingen voor lobbes.nl

Bij Lobbes een Denksport puzzelboekje gekocht voor mijn dochtertje. Wordt vervolgens enkele dagen later in een doos van 60x40 bezorgd! Dat verklaart in ieder geval de belachelijk hoge verzendkosten.
Bestelling prima in orde, alleen 3 dunne boekjes verpakt in een enorme doos vind ik een enorme verspilling en in deze tijd kan dat toch écht niet meer. Reactie van Lobbes was netjes en beleefd. Echter de reden waarom ze zo verzenden was te verwachten: kan niet anders. Zal wel, maar met een beetje goede wil kan het echt wel anders.
Glitterstic kers veel van hetzelfde in 1 doosje
1 dag geleden
Prima service, wel een erg grote doos voor zo’n kleine knuffel
Snelle levering, verpakkingsdoos was in verhouding wel heel erg groot
Goede website
Makkelijk, snel en goede spullen.