lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl
Beoordelingen:

5.399 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.199 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

de meest kritische beoordeling

7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lobbes.nl

 Sorteren  
Relevantie
5 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niks besteld. Toch iets gekregen. Top! Maar volgende keer beter navraag doen. Er zijn meerdere mensen die dezelfde achternaam hebben in Ede. Het was dan wel familie die iets besteld had maar alsnog. Ik had niks besteld!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 apr 2024
Excuses voor deze fout! Wij zullen zorgen dat dit in de toekomst niet gebeurd.
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 dagen geleden
Kunnen wij je ergens mee helpen? Laat het ons weten op info@lobbes.nl
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
12 dagen geleden
Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent over onze service. Als je een mailtje stuurt naar info@lobbes.nl kunnen we je verder helpen!
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De p(l)oppers kunnen helaas niet p(l)oppen dus zinloos om te houden en te trakteren.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
23 feb 2024
Jammer om te horen dat de ploppers niet werken, excuses! Zodra wij de artikelen retour hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag teruggestort.
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bonjour, je n'ai pas reçu ma commande.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 mrt 2024
Nous vous remercions pour votre commentaire. Je constate que vous avez contacté mon collègue du service clientèle aujourd'hui et qu'une solution vous a été proposée.
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nooit pakket ontvangen!!!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
18 mrt 2024
Vervelend om te horen dat je pakket niet terecht is. Excuses voor dit ongemak. Wij nemen contact op met PostNL, binnen vijf werkdagen hopen wij terugkoppeling te geven. Zijn er in de tussentijd vragen, neem dan contact op via: info@lobbes.nl
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
27 feb 2024
Kunnen wij je ergens mee helpen? Laat het ons weten via info@lobbes.nl
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

November bestellt bis heute kein Paket oder Rückerstattung

November bestellt, bis heute kein Paket (Hermes hat es verschlampt) oder eine Rückerstattung erhalten. Auch die Absicherung bringt nichts. Ich habe sogar eine eidesstattliche Versicherung abgeben müssen, dass ich das Paket nicht erhalten habe - Reaktionen sind unfreundlich.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 feb 2024
Vielen Dank für Ihr Feedback! Es ist sehr ärgerlich zu hören, dass die Angelegenheit noch nicht abgeschlossen ist. Wir haben uns heute mit dem Spediteur in Verbindung gesetzt, in der Hoffnung, dass die Untersuchung so schnell wie möglich abgeschlossen werden kann. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten!
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Post NL heeft het pakketje niet op het gevraagde thuisadres geleverd. Ik heb 16km moeten om rijden om het pakje op het afhaaladres te gaan halen. Ik heb eveneens hiervoor speciaal thuis gebleven om het pakje in ontvangst te nemen. Altijd problemen met PostNL.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 feb 2024
Vervelend om te horen dat jou pakketje niet thuis is bezorgd, maar bij een verder PostNL punt is afgegeven. Excuses voor dit ongemak! Mocht het nogmaals voorkomen dan kun je altijd met ons contact opnemen: info@lobbes.nl. Dan helpen wij je graag!
13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst, zelfde dag geannuleerd. Al 3 keer moeten bellen over het geld wat nog niet terug is gestort. Elke keer het zelfde verhaal, ja mevrouw morgen moet het op u bank staan. Tot op de dag van vandaag nog steeds geen geld terug.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
14 feb 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je het aankoopbedrag nog niet terug hebt ontvangen. Excuses! Wij hebben het bedrag op 13-02 aan je teruggestort. Hopelijk staat het zo snel mogelijk op je rekening.
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Artikelen verkopen aan winkeliers en particulieren aan dezelfde prijs ??? dat klopt niet, bedankt, ik hen eenmalig gekocht bij jullie.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
30 jan 2024
Lobbes.nl richt zich ook op particulieren en scholen/organisaties. Winkeliers mogen gerust bij ons bestellen, maar wij hanteren hiervoor geen andere prijzen.
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Afhaalpunt bestaat ineens niet meer

Pakket zou bij afhaal punt bezorgd worden. Daar lag het niet. Lobbes via de chat gesproken stuurde me naar een nieuw afhaalpunt, daar lag het ook niet en ik moest een afhaalcode hebben. Weer contact gehad via de mail was ineens niet meer te achterhalen hoe het zat. Pakket werd toen thuis bezorgd. Wat bleek afhaal punt in oirschot is er ineens niet meer, ik heb aangegeven dat ze dit dan op de site moeten veranderen
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
28 dec 2023
Wat vervelend om te horen dat het ontvangen van je pakket niet soepel is verlopen, excuses daarvoor. Onze afhaal locatie is inderdaad niet beschikbaar. We zullen de informatie aanpassen indien dit niet al is gedaan.
28 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Trés déçue

Le colis n'est pas arrivé à temps, mon fils ne recevra son cadeau de noël que le 28 décembre, je suis très très déçue et lui encore plus !!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 dec 2023
Comme c'est ennuyeux que le colis soit arrivé en retard, je m'en excuse. Vous pouvez retourner votre commande dans un délai de 30 jours. Vous pouvez en faire la demande via ce lien https://www.lobbesjouet.fr/retour
25 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakje nooit gekregen en tot nu toe geen terugbetaling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 dec 2023
Wat vervelend dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat er contact al contact via de mail met je is opgenomen. Daar zullen we je verder op de hoogte houden.
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
6 van de 26 sneeuwballen zaten stuk in de doos
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
21 dec 2023
Bedankt voor je review. Bij defecten mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl wij zullen het dan voor je oplossen!
27 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 dec 2023
Wat vervelend dat je niks hebt ontvangen, excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een mail gestuurd om tot een oplossing te komen
10 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Woensdag spullen besteld en er nog bij gezegd dat deze echt uiterlijk geleverd moeten zijn, krijg vrijdag een mail dat ivm een storing de zending toen pas werd verstuurd! Had om 15:00 zaterdag het spul nodig voor een kinderfeestje maar volgens de Post NL link werd het om uiterlijk 14:45 geleverd dus dacht dat komt toch nog goed, om 14:30 krijg ik een nieuwe mail van Post NL dat het pas zaterdagavond nadat het kinderfeest is afgelopen komt. Dankzij jullie is het hele feestje van onze zoon verziekt en het water gevallen, hartelijk dank nog hiervoor! Schandalig, veel beloven weinig geven doet een zot in vreugde leven! Bestel NOOIT meer wat bij jullie!!!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
11 jul 2023
Het is nooit onze bedoeling geweest jou bestelling te laat te bezorgen. Mijn excuses! Vanwege een storing hebben wij geen pakketten kunnen versturen in samenloop met de drukte bij PNL heeft dit voor uitstel gezorgd. Dat is een uitzonderlijke samenloop van omstandigheden. Ik vind het ook erg treurig om te horen dat hierdoor artikelen voor een super kinderfeestje ontbraken. Nogmaals mijn excuses!
24 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Very bad experience, not to recommend😕

Very bad experience with the deko for my sons birthday! The order took about a week until shipment was confirmed. And just on the day of arrival I received an invoice correction informing me that the main item of my order was out of stock. At this point of time it was still indicated as available in the shop. Unfortunately, ist was not possible anymore to buy it somewhere else in time. I cannot recommend the shop at all.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
26 jul 2023
thanks for your review, sorry to hear you are not happy. We will send you an email about the matter
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb klaparmband horloges besteld. Artikelen lagen los in de doos zonder enige verpakking of papiertje eromheen. In de eerste instantie dacht ik dat ze tweedehands zijn. Elke ander webshop doet netjes papiertje eromheen of zakje in ieder geval iets om artikelen netjes presenteren. Duidelijk dat bij deze shop totaal geen service is. Ik zal daar in ieder gavel niks meer bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dec 2023
Jammer om te horen dat je niet blij bent met onze verzending. Toch bedankt voor je review!
4 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Scheetkussen meteen kapot

Ik heb een scheetkussen besteld, in de vorm van een drol. Na 3 keer gebruiken (meisje van 9) ging hij al stuk aan de zijkant. Ze ging er niet enorm hard op zitten We hebben ons best gedaan om het kussen te repareren door het weer dicht te maken. Dat leek te lukken maar na weer een paar keer gebruiken ging hij op een andere plek stuk. Echt slechte kwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dec 2023
Bedankt voor je review! Wat jammer dat het scheetkussen kapot is. Excuses voor het ongemak! We gaan een nieuwe naar je opsturen. Hopelijk is het zo goed opgelost.