lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.495 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.953 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

al twee keer gehad dat we spullen besteld en ze waren toch niet leverbaar
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat we je je bestelling niet hebben kunnen verwerken. Ik zie alleen geen bestelling op dit mailadres waardoor ik je niet verder kan helpen. Je kunt ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
4 kinderschaartjes besteld. Niet te gebruiken, zijn onmiddellijk stuk!
Antwoord van lobbes.nl
Vervelend om te horen dat de schaartjes snel stuk zijn gegaan. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses voor dit ongemak! Met deze klacht kun je direct contact opnemen met: info@lobbes.nl. Stuur direct één foto mee van de schaartjes en wij zullen je verder helpen.
25 dec 2023
Pakje nooit gekregen en tot nu toe geen terugbetaling
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je je pakketje nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat er contact al contact via de mail met je is opgenomen. Daar zullen we je verder op de hoogte houden.
6 van de 26 sneeuwballen zaten stuk in de doos
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Bij defecten mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl wij zullen het dan voor je oplossen!
Ik heb nog steeds geen pakket ontvangen
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! We hebben een onderzoek bij PostNL opgestart naar je pakketje. Ik heb je een mailtje gestuurd.
Verkeerde bestelling
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen. Ik heb je even een mailtje gestuurd.
Niets ontvangen
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je niks hebt ontvangen, excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een mail gestuurd om tot een oplossing te komen
Ware beschädigt
Antwoord van lobbes.nl
How annoying that the items were damaged. We will ask our german customer service to contact you. Hopefully we can come to a solution together.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je geen goede ervaring hebt gehad. Excuses voor het ongemak! Als we je nog ergens mee kunnen helpen kan je altijd een e-mail naar info@lobbes.nl versturen.
Woensdag spullen besteld en er nog bij gezegd dat deze echt uiterlijk geleverd moeten zijn, krijg vrijdag een mail dat ivm een storing de zending toen pas werd verstuurd! Had om 15:00 zaterdag het spul nodig voor een kinderfeestje maar volgens de Post NL link werd het om uiterlijk 14:45 geleverd dus dacht dat komt toch nog goed, om 14:30 krijg ik een nieuwe mail van Post NL dat het pas zaterdagavond nadat het kinderfeest is afgelopen komt. Dankzij jullie is het hele feestje van onze zoon verziekt en het water gevallen, hartelijk dank nog hiervoor! Schandalig, veel beloven weinig geven doet een zot in vreugde leven! Bestel NOOIT meer wat bij jullie!!!
11 jul 2023
Het is nooit onze bedoeling geweest jou bestelling te laat te bezorgen. Mijn excuses! Vanwege een storing hebben wij geen pakketten kunnen versturen in samenloop met de drukte bij PNL heeft dit voor uitstel gezorgd. Dat is een uitzonderlijke samenloop van omstandigheden. Ik vind het ook erg treurig om te horen dat hierdoor artikelen voor een super kinderfeestje ontbraken. Nogmaals mijn excuses!
24 jul 2023

Very bad experience, not to recommend😕

Very bad experience with the deko for my sons birthday! The order took about a week until shipment was confirmed. And just on the day of arrival I received an invoice correction informing me that the main item of my order was out of stock. At this point of time it was still indicated as available in the shop. Unfortunately, ist was not possible anymore to buy it somewhere else in time. I cannot recommend the shop at all.
26 jul 2023
thanks for your review, sorry to hear you are not happy. We will send you an email about the matter
Extra betaald om volgende dag in huis te hebben dag er na door gekregen dat het niet lukt telefonisch contact gehad met klantenservice die zeiden dat het retour naar hun zou gaan dag daarna toch binnen gehad met spullen die kapot waren nog steeds geen geld terug gehad van de extra bezorg kosten... En informatie van klanten service dus niet correct
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het pakket te laat is geleverd met kapotte spullen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses daarvoor! Met vragen of terugbetaling of kapotte artikelen mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Ik ga je hier over mailen
20 jul 2023
Onwijs grote doos als verpakking van relatief kleine doosjes. Zelfs zó groot dat het nauwelijks met handen is vast te pakken. Wellicht als grote reclame voor robots... Bovendien niet duurzaam, gezien vervoer van grotendeels lege ruimte en veel nutteloos karton. Bovendien ook nog erg dik karton.
20 jul 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
KJ
Karin J.
ALMERE
Niet geleverd zoals afgebeeld, bij navraag was dit spel er alleen in de toegestuurde kleur in het magazijn. Afbeelding zou aangepast worden , is niet gebeurd. Voelt alsof je bent afgescheept met een oud model. Mocht wel terruggestuurd worden, maar heb daar geen tijd voor
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je bestelling, excuses hiervoor. Ik kan helaas niet herleiden over welk artikel het precies gaat. Je kunt zoals je zelf ook al aangeeft het artikel retourneren via deze link https://www.lobbes.nl/retour. Ook mag je ons altijd een mailtje sturen, dat kan naar info@lobbes.nl.
Ik heb een bestelling gedaan van 10 pakjes van een bepaald artikel en 1 geleverd gekregen. Daarna gebeld, bevestigd per mail en nogmaals 1 geleverd. Weer gebeld en ben nu aan het wachten op de resterende 8. O'ja, ik had ze vorige week nodig.... Beetje verdrietig nu
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling de eerste keer niet compleet was, excuses daarvoor. Als het goed is de nalevering bezorgd op 17 november op het originele adres. Als je het toch niet hebt ontvangen dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
Zou volgende werkdag geleverd worden, heeft bijna een week geduurd. Kreeg bericht van de vertraagde levering, maar had te maken met een incomplete bestelling. De helft van de bestelling was voor de Vossenjacht later die week en is dus eigenlijk niet meer nodig.
4 jul 2023
Jammer om te horen dat je bestelling naast de vertraging niet volledig te leveren was. Excuses! Mocht je bestelling hierdoor niet meer nodig zijn dan is kosteloos retourneren via onze website mogelijk. Mocht je nog andere vragen over jou bestelling hebben, stuur ons een bericht: info@lobbes.nl

Parcel missing. Location unknown.

Parcel was meant to be delivered a week ago. No one knows where it is. Tracking number is useless. Customer service has told me it's on its way, but that's easy to say when they have a tracking number that only mentions the parcel has left since November 5th.
14 nov 2023
Thanks for your review, if you have any questions about the shipment you can always contact us via email.
Te trage verzending, niet zoals beloofd. Moest de kados in de gewone winkel kopen, en wat blijkt? Daar is het veel goedkoper! Dus alles terug gestuurd en nu al een week aan het wachten op een reactie..Voor ons geen Lobbes.nl meer
11 jul 2023
Excuses voor de te late leveringen. Wij verwachten dat jou retour deze week wordt verwerkt. Dan zal het aankoopbedrag worden teruggestort. Hierover wordt je per mail op de hoogte gebracht.
GR
G R.
Emsdetten
13 okt 2023

Nooit meer Lobbes

Niet meewerkend, onredelijk, onbetrouwbaar, goederen niet volledig ontvangen, onprofessionele verpakking, het pakket en de goederen kwamen gemoduleerd en te laat aan. Ik ben zeer ontevreden en zal daar nooit meer bestellen.
18 okt 2023
Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat je niet tevreden bent! We hebben je een mailtje gestuurd zodat we dit kunnen oplossen.
22 mei 2023
extra betaald om volgende dag te leveren. komen niet op tijd wat erg vervelend was. beloven om extra kosten die ervoor gemaakt zijn over te maken (wat ik al minimaal vond. tot op heden (2 weken later)niks ontvangen
22 mei 2023
Vervelend om horen dat er iets niet goed is gegaan. Excuses daarvoor! Ik heb je een mail gestuurd!