lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.930 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Antwoord van lobbes.nl
Können wir Ihnen helfen? Lassen Sie es uns wissen: kundenservice@lobbesspielzeug.de
6 jul 2023

Normaal gesproken ben ik zeer tevredenh

Normaal gesproken ben ik zeer tevreden. De laatste keer ging er van alles mis. Ik bestelde woensdag maar het pakket zou vrijdag komen. Niet binnen de beloofde 24 uur. Er volgde geen berichten qua track en trace en toen ik belde bleek er een vertraging. Dit zou op de website staan (nee). Toen was er opeens ook een conputerstoring en toen ik zelf ophing bij telefonisch navragen kreeg ik een mail dat het pakket vertraagd was. Maar, het werd direct ingepakt! De verjaardag was zaterdag en dinsdag kwam het pakket. Natuurlijk kan er wat misgaan maar het lijkt me dat je dan poogt zoveel mogelijk pakketten alsnog de deur uit probeert te doen!
6 jul 2023
Vervelend om te horen dat het op verschillende momenten verkeerd is gegaan met jou bestelling. Mijn excuses voor dit ongemak! Tijdens de verhuizing van ons magazijn hebben wij helaas enkele keren last gehad van een onverwachte storing waardoor niet alles verstuurd kon worden zoals gepland. De verhuizing is bijna afgerond en daarbij gaan we er vanuit de volgende keer weer op tijd jou bestelling te bezorgen!
Ik deed een bestelling die de volgende dag geleverd kon worden. Ik koos ervoor om het op te halen omdat ik heel dichtbij woon. Had na 4 dagen nog geen bericht. Zelf contact gezocht. Bestelling was nog niet klaar vanwege iets van verhuizing? Nog weer later kreeg ik eindelijk bericht en waren er enkele bestelde artikelen niet leverbaar. Kreeg geld teruggestort. Dus advies: website actueel houden en geen dingen beloven die niet waargemaakt kunnen worden.
28 jun 2023
Bedankt voor je feedback. Wegens de verhuizing van ons magazijn zijn er helaas wat dingen langs elkaar heen gelopen. Excuses voor het ongemak! We hopen je bij je volgende bestelling weer de service te kunnen bieden die je van ons gewend bent.

Ik ben blij met de bestelling maar helaas niet met het tijdstip van leveren.

Ik ben blij met de bestelling en blij met mijn producten. Alleen werd het pakket geleverd op mijn school tussen 18:00 en 20:00 uur. Dan is de school waar ik werk dicht en daar is niet goed over nagedacht. Ik kan niet ontdekken of dat ligt aan Lobbes die niet goed heeft aangegeven dat het om een school gaat, of dat het ligt aan postnl die moet kijken dat het om een levering aan een school gaat en het overdag moet leveren.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat er een avondbezorging plaats vond. Excuses voor het ongemak. Dit ligt helaas bij PostNL. Bedankt voor je review!
16 nov 2023
Niet op de hoogte gehouden van de voorraad, terwijl daar een verzoek toe was gedaan. En toen ik dit zelf nakeek op de dag dat de voorraad aanwezig zou moeten zijn, was de voorraad alweer op! Heel SLECHT en zoek asjeblieft een andere vervoerder, want de bezorger stuurt alle pakketten direct naar het afhaalpunt, terwijl wij op school aanwezig zijn! Lobbes staat niet meer bovenaan ons lijstje als leverancier.
16 nov 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de gewenste artikelen niet meer op voorraad waren. Helaas zijn sommige artikelen erg populair in de sinterklaastijd.
13 jul 2023
Zou fijn zijn als er de volgende keer iets beter gecommuniceerd wordt over de levertijd. Er werd nu gezegd vrijdag. Vrijdag kwam er een excuus dat het niet lukte, maar dat het wel onderweg was, dus ik verwachtte de bestelling zaterdag. Uiteindelijk kwam hij pas maandag binnen, waardoor ik zondag geen cadeau had. Als ik vrijdag had geweten dat er geen cadeau kwam op tijd, had ik even wat anders geregeld;)
14 jul 2023
Wat jammer dat je niet juist op de hoogte door ons bent gesteld, sorry! Wij gaan uitzoeken hoe wij een in het vervolg tijdiger kunnen communiceren over onverwachte vertragingen in het levermoment. Uiteraard ga ik er vanuit dat we de volgende keer weer netjes op tijd met jou bestelling op de stoep staan!
25 mei 2023
Onze bestelling is vooraan aan de straat geleverd en niet op school zelf...een geluk dat het niet regende of alles was kapot...+ iedereen kon de dozen gewoon meegenomen hebben! Nochtans hadden wij meegedeeld dat de schooluren van 8u30 - 17u zijn...Helaas hebben jullie daar geen rekening mee gehouden & is het pakket om 17u23 geleverd als er niemand meer aanwezig was...Slechte service!
26 mei 2023
Heel jammer om te zien dat de bestelling niet op de juiste wijze is bezorgd. Het is afgestemd dat school bestellingen meegenomen moeten worden en de volgende dag nogmaals bezorgd dienen te worden. Excuses dat dit niet is gebeurd! Dat is zeker niet onze bedoeling. Ik neem per mail contact met je op, om de verdere details te bespreken.
29 mei 2023

Verkeerde product gekregen

Ik had de kidsglobe loopstal 1:32 besteld. Deze heb ik niet gekregen maar in plaats daarvan wel de stal met landbouwloods 1:32. Ik heb hiervan geen melding gedaan omdat ik hem anders had moeten terug sturen en dan had ik geen kado gehad voor een verjaardag van een kind. Het kind was tevreden met de stal, echter blijft het nog steeds niet het product wat ik had besteld.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een onjuist artikel hebt ontvangen. Excuses voor het ongemak! Voor de volgende keer kan je contact met ons opnemen en zullen we zo snel mogelijk het juiste artikel alvast opsturen.

Ohne Luftpolster o.ö.

Die Bestellung war recht zügig im Versand. Leider hatte Hermes ein Problem mit der Zustellung im PaketShop, da sie jedesmal nach den Öffnungszeiten anliefern wollten. Nach 5 Tagen hat es funktioniert, leider zu spät. Aber da lobbes die Ware im großen Karton ohne Luftpolster verschickte, war die Ware nicht mehr zum verschenken geeignet und ging per Retoure zurück.
Antwoord van lobbes.nl
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wie ärgerlich, dass die Lieferung so lange dauert. Entschuldigen Sie die Unannehmlichkeiten. Sie können uns eine E-Mail an kundenservice@lobbesspielzeug.de senden. Wir hoffen, dass wir Ihnen mit den defekten Artikeln weiterhelfen können.
18 mei 2023

De verpakking was véél te groot terwijl op de doos stond dat deze op maat gemaakt werd.

Het product dat ik besteld had was in prima staat. Alleen die kwam in een enorme doos van A3 formaat, terwijl het met gemak in een A4 brievenbusdoosje had gepast. En op de doos stond notabene dat deze op maat gemaakt wordt i.v.m. het milieu. Dat vind ik niet oké. Lever in een passende verzenddoos en zo niet, zég dan niet dat dit wel gebeurt.
19 mei 2023
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
25 jul 2023

Slechte service

Niet voldaan aan opgegeven levertijd, slechte communicatie. 1 deel opeens niet leverbaar. Pakket ondanks verzoek tot annulering toch verzonden, ik moet het pakket maar weigeren, en dan krijg ik ooit mijn geld wel terug. Ook de hoge verzendkosten zijn niet gerestitueerd, ondanks dat niet aan de eigen leveringsvoorwaarden wordt voldaan.
26 jul 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te zien dat dat bestelling niet ging zoals het moet zijn. Excuses daavoor. Ik ga je hierover mailen.
20 jun 2023

Producten goed prijs

Producten goed. prijs: niet goedkoop. Zeiden binnen 2 dagen te leveren. Niet dus; bij nabellen zei men dat het magazijn aan het verhuizen was en men geen levertijd kon garanderen. Was toch even bang dat ik met lege handen naar mijn kleinzoon moest, gelukkig net op tijd ontvangen. . Dit hadden ze wel ergens kunnen vermelden.
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Vervelend dat je pakket toch een vertraging heeft opgelopen. Excuses.
22 mei 2023
Ich spreche kein Niederländisch. Meine Bestellung von Lobbes kam in einem riesigen Karton zu mir für zwei kleine Kuscheltiere. Das habe ich beim besten Willen nicht verstanden. Dazu kommt, das eines der beiden am Auge falsch verarbeitet war und ich musste es selbst korrigieren und Fäden einnähen.
23 mei 2023
Sie erreichen unseren deutschen Kundenservice unter: kundenservice@lobbesspielzeug.de. Unser Kundendienst ist immer schnell erreichbar. Schäden oder Fragen zu Versandmethoden werden sofort beantwortet
14 apr 2023

te laat

als je aangeeft dat ik het [pakket de 4e zal ontvangen moet je dus niet de 5e een berichtje sturen dat het pakket verzonden is.. aangezien jullie het niet terug in de tijd kunnen sturen was het dus te laat. Zet dan gewoon niet op de website (en in de bevestiging) dat ik het de volgende dag krijg.
14 apr 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat de vervoerder een vertraging heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak!
4 sep 2023

Bonjour a ce jour je n ai toujours pas colis

Bonjour a ce jour je n ai toujours pas reçu mon colis. Cela fait depuis le 31 août que je reste chez moi car le livreur devrait passer et il ne vient pas 😔 Ma fille n arrête de pas de pleurer tout les jours car elle a sa rentrée des classes aujourd'hui et elle N a pas eu sa trousse 😡
7 sep 2023
Sorry to hear that your order was not delivered on time. My apologies! Your order is currently at a collection point. We will contact you about the location.
2 jul 2023

Komt beloftes niet na.

Voor 14:00 besteld, de volgende dag geleverd wordt niet nagekomen door dit bedrijf. Tel er maar drie dagen bij op. Erg jammer want dit kan een reden zijn waarom je voor dit bedrijf kiest en als dat niet blijkt te kloppen, voel je je toch een beetje belazerd.
4 jul 2023
Wat vervelend dat het pakketje zo vertraagd is, onze excuses voor het ongemak. Normaal gezien verzenden wij een stuk sneller, maar er was helaas een onverwachte vertraging opgetreden door de verhuizing naar ons nieuwe magazijn. We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen.
3 apr 2023
Sorteerdoos (hout) besteld voor in de klas. Was snel gehavend, de stukjes/plaatjes die erbij hoorden; het hout liet los en splinterde. Voor die prijs had ik meer verwacht. Bijbestelde puzzel, Duplo platen waren verder prima. Snel geleverd, goed verpakt.
3 apr 2023
Vervelend om te horen dat de sorteer box niet helemaal netjes is aangekomen. Sorry! Je kunt hierover altijd direct met ons contact opnemen. Ik zal je een mail sturen om dit goed op te lossen.

Gigantische verzenddoos

Slechts twee sterren omdat ik een bestelling die bestond uit 5 stickervelletjes ontving in een doos van 52x35x10 cm. Volgende keer kies ik liever een winkel die beter nadenkt over duurzaamheid en verspilling van grondstoffen.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat je niet tevreden bent met onze verzending. Helaas is bij ons het inpakken geautomatiseerd en worden alle bestellingen in een standaard doos verstuurd.

Op tijd leveren en beter communiceren.

Op tijd leveren en niet drie dagen te laat. En beter communiceren. Het pakket zou op woensdag bezorgd wordt, ik kreeg een berichtje dat het donderdag werd, daarna hoorde ik niets meer. Maar het werd pas zaterdag bezorgd.
4 jul 2023
Vervelend om te horen dat jou pakketje te laat is gekomen en wij je onvoldoende hebben geïnformeerd. Excuses! Wij zullen de feedback over de communicatie meenemen en kijken hoe wij dit beter kunnen aansturen.