lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

: 44.623Uitstekend

4,70

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.532 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

44.623 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor lobbes.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(71)
 Geverifieerde beoordeling
2 dec. 2022
De twee items die ik gekocht heb ad € 8,95 per stuk kwam ik gisteren bij de action tegen ad € 3,79. Ik voel me bekocht.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 dec. 2022
Het kan voorkomen dat er prijsverschillen zijn tussen aanbieders. Mochten de artikelen niet naar wens zijn kun je deze retour sturen.
 Geverifieerde beoordeling
5 dec. 2022
Klarna niet mogelijk wel aangeduid op de site. Hoge bezorgkosten vergeleken met andere aanbieders.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 dec. 2022
Wij versturen alle zendingen als pakket, zodat ze in geval van verlies altijd zijn verzekerd. Om een snelle en veilige verzending te kunnen blijven garanderen, brengen wij een deel van de verzendkosten in rekening. Je hebt vaker bij ons op factuur besteld, daardoor is de optie Klarna soms niet meer zichtbaar.
 Geverifieerde beoordeling
2 dec. 2022
Een enorme doos voor 2 stickervelletjes die in een envelop door de brievenbus hadden gekunt.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 dec. 2022
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd nieuwe stappen te nemen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
 Geverifieerde beoordeling
5 dec. 2022
2 ontbrekende stukken in puzzel van k3
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 dec. 2022
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat het artikel niet compleet is geleverd. Ik heb je direct een e-mail verstuurd, zodat we naar een passende oplossing kunnen kijken.
 Geverifieerde beoordeling
5 dec. 2022
 
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 dec. 2022
Bedankt voor je feedback. Als je ergens niet tevreden over bent kun je altijd een e-mail versturen naar info@lobbes.nl
 Geverifieerde beoordeling
2 dec. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 dec. 2022
Ruimte voor verbetering? Stuur een berichtje naar: info@lobbes.nl
 Geverifieerde beoordeling
21 okt. 2022
Ik kocht laatst stamper markers. Ze waren goedkoop maar de helft v d stiften zijn uitgedroogd. Zo spijtig en vooral omdat ik iemand een klein cadeautje wilde geven. Goed dat ik ze eerst toch heb uitgeprobeerd.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
24 okt. 2022
Bedankt voor je feedback! Dat is zeker niet de bedoeling. Excuses! Ik heb je een e-mail verstuurd met hopelijk een passende oplossing.
 Geverifieerde beoordeling
2 nov. 2022
Producten: kwaliteit redelijk. Verzending is vlot maar administratie is een ramp. Rekeningen worden naar een as nder mailadres gestuurd dan beloofd, aanmaningen echter wel op t goede adres..
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 nov. 2022
Vervelend om te horen dat er met de facturatie iets verkeerd is gegaan. Excuses voor dit ongemak! Om uit te zoeken of het in de tussentijd goed is opgelost stuur ik je nog een aparte mail.
 Geverifieerde beoordeling
18 okt. 2022
Viel zu große Verpackung für 3 kleine Dinge. Der Stern von Hama war ohne Perlen, das ist so auf dem Bild nicht ersichtlich gewesen. Auf dem Bild war er mit Perlen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
18 okt. 2022
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Sie können heute eine E-Mail von uns mit weiteren Informationen erwarten
 Geverifieerde beoordeling
21 okt. 2022
Van bijna alle fotocamera viewers die we binnen kregen waren de verpakking los. We hebben ze met plakband weer vast moeten maken.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
21 okt. 2022
Vervelend dat de varpakking van het artikel los zijn geraakt, dat is zeker niet de bedoeling. Excuses! Je kunt bij vragen of opmerkingen altijd een e-mail sturen naar info@lobbes.nl
 Geverifieerde beoordeling
20 okt. 2022
Zelf vind het dat het product het geld niet waard is, ivm verzendkosten wat er bij komen. Heel dun materiaal.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
20 okt. 2022
Jammer om te horen dat het artikel tegenvalt bij de verwachtingen. Wij versturen alle zendingen als pakket, zodat ze in geval van verlies altijd zijn verzekerd. Om een snelle en veilige verzending te kunnen blijven garanderen, brengen wij een deel van de verzendkosten in rekening. Mocht het artikel onvoldoende naar wens zijn, kun je deze online retour melden.
 Geverifieerde beoordeling
24 okt. 2022
Beter helpen! Begrip tonen!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
24 okt. 2022
Bedankt voor je feedback. Ik heb je even een e-mail verstuurd zodat we kunnen kijken of we je nog ergens mee kunnen helpen.
 Geverifieerde beoordeling
13 jun. 2022
Ik had een spoedbestelling, heb gevraagd of de bestelling de volgende dag bezorgd kon worden, en op rekening betaald kon worden. Beide vragen werden bevestigd. Aan het eind van de dag ontvang ik een mail dat ik de bestelling voor moest schieten en dat omdat ik de betaling dus aan het eind van de dag had gedaan, de bestelling pas een dag later aan zou komen. Dit had veel stress tot gevolg. Uiteindelijk is de bestelling na veel heen en weer gebel een dag later maar toch nog 'op tijd' binnengekomen. Toen ik aan de klantenservice vroeg hoe het kan dat ik eerst de bevestiging krijg dat ik op rekening kan betalen en later niet meer, krijg ik het antwoord dat ik 'de kleine letters op de site had moeten lezen??' en dat elke nieuwe klant de eerste bestelling meteen moet betalen. En als klap op de vuurpijl blijkt dat WGV Zorg en Welzijn al vaker een bestelling had gedaan.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 jun. 2022
Vervelend dat het op deze manier is gelopen, onze excuses! Ik zie dat we het uiteindelijk hebben kunnen oplossen en dat de bestelling op tijd is afgeleverd.
 Geverifieerde beoordeling
9 mei 2022
Je gaat ervan uit dat boeken in beschermende folie verzonden worden om de hoekpunten niet te beschadigen. Voor de zekerheid had ik hier zelfs speciaal naar gevraagd in het opmerkingenkadertje! Helaas werden de boeken los in een veel te grote doos opgestuurd met beschadigingen tot gevolg. Daarbij heeft Postnl het pakket grofweg voor de poort gelegd/gegooid waardoor het kon meegenomen worden door eender wie. Netjes afgeven was teveel gevraagd blijkbaar. Enorme afrader dus!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 mei 2022
Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat de boekjes beschadigd zijn geleverd. Ik heb je even een mailtje gestuurd om te kijken hoe we dit het beste kunnen oplossen.
 Geverifieerde beoordeling
1 jul. 2022
Ik heb een school-etui besteld voor €4,75. De verzendkosten waren €5,99 . Deze bestelling had met het grootste gemak in een envelope via de brievenbus bezorgd kunnen worden, wat veel minder verzendkosten heeft. Uw bedrijf kiest voor een absurde verzending met hoge kosten . Kosten die hoger zijn dan het produkt zelf. Dit gaan wij niet meer doen , wij gaan niet meer bestellen bij Lobbes .
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 jul. 2022
Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
 Geverifieerde beoordeling
11 jul. 2022
Slechte prijs-kwaliteitverhouding. Ik snap dat hout een beetje werkt en niet alles perfect recht is, maar palen die 10 cm te lang zijn, gaten die extra uitgezaagd moeten worden om te passen etc, dat is gewoon slechte kwaliteit en verwacht je niet bij een speelhuisje waar we 800 euro voor betaald hebben! Ik heb bij de foto’s wat voorbeelden gedaan, maar dit is helaas niet eens alles.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
11 jul. 2022
Wat vervelend dat het artikel en de kwaliteit niet naar verwachting is. Je kunt altijd mailen naar info@lobbes.nl met de foto's van het speelhuis. We kijken dan graag met je mee naar een oplossing!
 Geverifieerde beoordeling
27 jun. 2022
 
Ik heb n watertafeltje gekocht en waterpistolen ,tafeltje zou va 3 jaar. Nou is zo vreselijk mini. Moet op n tafeltje gezet worden. Past geen gietertje in t bakje ,miskoop Lijkt op foto voor 3 jaar maar werkelijkheid is voor 1 jaar nog veel te klein ,zielig ding weggegooid geld
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
27 jun. 2022
Bedankt voor je review. Ik zal je even een e-mail sturen om te kijken of we dit kunnen oplossen.
 Geverifieerde beoordeling
6 okt. 2022
Betere communicatie met de bezorging,,bezorger is hier niet aan de deur geweest ook al zeggen ze dat,, moest daarom mijn bestelling op halen bij een depot van Gls ook dat was een hele lijdens weg maar ik heb nu eindelijk mijn pakketje het heeft wel een week geduurd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
7 okt. 2022
Vervelend om te horen dat het verzenden van je pakketje niet goed is gegaan. Wij hebben jou pakketje meegegeven aan PostNL en deze zou ook op de juiste bezorgdag zijn geleverd. Kan het zijn dat het misschien om een andere online bestelling gaat? Je kunt ons hierover altijd bereiken op info@lobbes.nl
 Geverifieerde beoordeling
3 okt. 2022
Levering kwam later dan beloofd aan. Ik kan deze dus niet meer gebruiken ( was voor familiefeestje). Net omdat jullie levering volgende dag garanderen, koos ik jullie boven een andere (goedkopere) winkel dus dat is in mijn ogen ook oneerlijke reclame dan.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 okt. 2022
Bedankt voor je feedback! Vervelend dat je bestelling een dag vertraging heeft opgelopen. Excuses! Indien je de bestelde artikelen niet meer nodig hebt, kan je deze kosteloos retourneren.
 Geverifieerde beoordeling
29 apr. 2022
Het stoeltje zou voor een pop tot 46cm geschikt zijn. De Baby Born pop van onze dochter is 43cm, maar er kan in de kinderstoel geen 'tafeltje' voor gemaakt worden, daarvoor is het te smal. Als autostoel en schommelstoel is het wel de juiste maat.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 apr. 2022
Wat jammer om te horen dat het tafeltje niet goed aansluit bij de baby born. Hier hebben wij nog niet eerder van gehoord. Graag helpen wij je verder! Ik zal per mail contact met je opnemen.