lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.411 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.252 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

11 sep 2023
De service was zeer snel maar het product helaas van slechte kwaliteit. De beertjes zagen er leuk uit maar vielen reeds na enkele uurtjes van het hangertje..
13 sep 2023
Dat is inderdaad wel snel kapot gegaan, excuses voor het ongemak! We willen het graag voor je oplossen, zou je ons een mailtje kunnen sturen op info@lobbes.nl?
12 okt 2023

Rommel

Glow in the dark Dino’s gekocht voor op de muur / kast; blijven niet plakken en geven weinig licht. Rommel. Prijs was laag maar dit is zonde van het geld
17 okt 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat het artikel niet naar behoren werkt. Met vragen mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl of ons bellen.
Bestelling niet goed doorgekomen, daardoor verlate regeling. Vond de aftersales tegenvallen.bij verzendkosten van 6 euro verwacht ik het ook snel.
21 nov 2023
Wat jammer dat het niet helemaal vlekkeloos liep met je bestelling! Helaas was er een landelijke storing bij Pay.nl, waardoor je bestelling niet helemaal goed was doorgekomen. Nogmaals excuses en toch bedankt voor je review!
26 okt 2023
Het papier van de kleurplaten is heel dun. Hierdoor komen er gaten in het papier en is het doorgedrukt op de achterkant vd volgende kleurplaat
26 okt 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat het papier zo dun is. Als er problemen zijn met artikelen mag je ons altijd even mailen naar info@lobbes.nl Dan lossen wij het voor je op!

Product wijkt af van afbeelding website

Niet daadwerkelijk in de verpakking wat er online bij de afbeelding stond. Een mail over gestuurd, maar helaas nooit een reactie op ontvangen
27 okt 2023
Vervelend om te horen dat je artikel niet aan de verwachting voldoet. Helaas hebben wij geen e-mail ontvangen. Heb je misschien meerdere bijlages gebruikt? Soms zijn de bijlages te groot waardoor deze niet correct binnenkomen. Wij horen graag van je via: info@lobbes.nl.
13 jul 2023
De verzending duurde veel langer dan ze bij de bestelling zeiden. Had de spulletjes nodig voor 2 feestjes en heb ze niet kunnen gebruiken.
13 jul 2023
Jammer om te horen dat de communicatie niet helemaal duidelijk is geweest. Zeker rondom een verjaardag is dat natuurlijk niet onze bedoeling. Mijn excuses voor dit ongemak! Wij gaan er vanuit een volgende bestelling weer netjes op het door jou gekozen moment te leveren.

niet bezorgen in het weekend en betere communicatie

niet bezorgen in het weekend. En even terugkoppeling geven als blijkt dat niet alles voorradig is en of het dan word na-geleverd of niet.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Ik zie dat er contact is geweest met een collega. De artikelen die voorradig zijn staan op de factuur. Hopelijk ben je wel blij met de artikelen.
Wij hebben bewust een afleverdatum opgegeven en de zending is eerder verzonden en kon niet worden afgeleverd en is gaan zwerven.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat vervelend zeg. Is jullie pakket inmiddels terecht?
15 mei 2023

Slechte kwaliteit dagboek

Bestelling werd op tijd geleverd maar het slotje van het dagboek werkte niet. Flutkwaliteit helaas. Horloge was wel naar wens.
15 mei 2023
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Ik heb je een mail gestuurd.

Levering problemen.

Het product was goed alleen de meldingen betreft het bezorgen was slecht. Drie keer een nieuwe leveringsdatum gekregen.
19 jul 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat de levertijd uitgelsteld werd. Dat is niet de bedoeling, excuses daarvoor!
Fietsvlag gekocht bij deze site, maar de kwaliteit is dusdanig slecht dat de houder na een kwartier fietsen al afbrak.
13 sep 2023
Super jammer dat de fietsvlag zo snel kapot was, excuses voor het ongemak! Ik zie echter dat het probleem opgelost is en vertrouw erop dat het zo goed is, hopelijk was je tevreden met de oplossing. Fijne dag!
8 mei 2023
ontvangen product duidelijk eerder verzonden (en geretourneerd): beschadigde verpakking, vlekken op product zelf.
8 mei 2023
Vervelend om te horen dat je een artikel hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Excuses daarvoor. Ik heb je een mail gestuurd.
Het gene wat besteld is ook leveren en niet na een aantal dagen een bericht sturen dat het niet leverbaar is…
19 jul 2023
Vervelend om te horen dat wij het artikel niet hebben kunnen leveren, excuses daarvoor! Met vragen of opmerkingen mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
26 mei 2023
De potloden lagen allemaal los door de doos heen. De doos was ook heel groot, zonde van al het karton.
26 mei 2023
Bedankt voor je feedback. Indien de potloden niet in orde zijn schroom niet om een e-mail te sturen naar info@lobbes.nl. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
Een klein pakketje van 15 cm /20 cm werd in een absurd grote doos verstuurd. Wat een vetspilling zeg!
19 jul 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
7 jul 2023
Geen goede uitleg bij het in elkaar zetten van de buitenkeuken Onduidelijk plan
11 jul 2023
Jammer om te horen dat de handleiding te kort schiet. Je kunt altijd online nog opzoek naar aanvullende informatie mocht dat nodig zijn. Heb je onze hulp nodig bij een onderdeel? Mail dan naar info@lobbes.nl
1 keer mee gemaakt dat bestelling niet geleverd is en lang gewacht op me geld
27 okt 2023
Als het goed is gaat dit over een bestelling van begin van het jaar. Het onderzoek heeft langer geduurd dan de bedoeling is geweest, maar is reeds opgelost. Hopelijk is je recente bestelling helemaal naar wens!
24 nov 2023
2x pakket onvolledig ontvangen , uiteindelijk wel goede klachtafhandeling
24 nov 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je pakket twee keer onvolledig was. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses daarvoor!

Niet compleet

Ik ben 2 x 12 bekers besteld en helaas 1x 12 en 1x 11 bekers gehad
17 okt 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je te weinig hebt ontvangen, excuses daarvoor. Ik ga je een mail sturen zodat we dit op kunnen lossen. Je mag ons altijd bellen of mailen als er iets mis is met je bestelling. Dit mag naar info@lobbes.nl
Bestelling te laat binnen, dinsdag besteld vrijdag verstuurd.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Helaas was je bestelling terug gestuurd naar ons door PostNL. Hopelijk heb je wel plezier van de artikelen!