lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.399 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.199 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Verwachte leverdatum was 21 juni, pas op 27 juni ontvangen.
4 jul 2023
Wat vervelend dat het pakketje zo vertraagd is, onze excuses voor het ongemak. Je mag altijd als wij het bezorgmoment missen direct met ons contact opnemen. Normaal gezien verzenden wij een stuk sneller, maar er was helaas een onverwachte vertraging opgetreden door de verhuizing naar ons nieuwe magazijn. We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen leveren.
Veel gedoe met vooruitbetalingen en nota's gehad.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Het kan inderdaad voorkomen dat een factuur vooruitbetaald moet worden bij nieuwe klanten. Als je meer hierover wilt weten dan kun je ons altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl. Daar beantwoorden we graag al je vragen!
6 okt 2023
De snelle levering kunnen ze niet waarmaken.
Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te horen dat de bestelling niet op tijd is geleverd! Ik heb je een mail gestuurd voor een compensatie voor deze vertraging. Hopelijk kunnen we het zo nog oplossen!
29 jun 2023
Eerlijk zijn is misschien wel verstandig.
4 jul 2023
Wat vervelend dat het pakketje zo vertraagd is, onze excuses voor het ongemak. Normaal gezien verzenden wij een stuk sneller, maar er was helaas een vertraging opgetreden door een storing bij de verhuizing naar ons nieuwe magazijn. We hopen snel de verhuizing succesvol af te ronden en weer tijdig te kunnen leveren. Maar ik snap dat dit heel jammer was dat je bestelling te laat was, nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak.
Houden zich niet aan de afspraken
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je vind dat wij ons niet aan de afspraken houden. Excuses voor het ongemak! Ik zie dat het artikel in de tussentijd retour gestuurd is. Als we je nog ergens mee kunnen helpen kan je een e-mail naar info@lobbes.nl versturen.
16 nov 2023
Betere prijs kwaliteit verhouding
16 nov 2023
Bedankt voor je review! Wat jammer dat je niet helemaal tevreden was.
21 jul 2023
Levering veel te laat ontvangen.
24 jul 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft opgelopen. Excuses daarvoor.
30 jun 2023

Niet op tijd verzonden

Op tijd de boel versturen
4 jul 2023
Vervelend dat wij je pakketje niet op het aangegeven moment hebben bezorgd. Excuses voor dit ongemak! Wij nemen je feedback mee en zullen ook je de volgende keer beter op de hoogte houden mocht je pakketje later komen. Hopelijk valt de bestelling wel goed in de smaak!
Verkerde kleur geleverd.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je een verkeerde kleur van het artikel hebt ontvangen. Excuses! Er zijn meerdere artikelen in ons assortiment waarbij verschillende kleuren of versies door elkaar geleverd worden, zoals deze. Je kunt een voorkeur voor een kleur opgeven, maar dan kunnen we de kleur alsnog niet garanderen. Als het kan krijg je wel de gewenste kleur, het kan echter voorkomen dat de betreffende kleur of versie op is op dit moment.
Antwoord van lobbes.nl
Können wir Ihnen helfen? Lassen Sie es uns wissen: kundenservice@lobbesspielzeug.de
5 sep 2023
13 sep 2023
Het lijkt erop dat je niet helemaal tevreden was met je bestelling, super jammer. Momenteel zijn we nog bezig met je melding, we hopen snel antwoord te geven.
21 aug 2023
21 aug 2023
Vervelend dat jou pakketje niet was bezorgd, nogmaals excuses voor dit ongemak. Zoals telefonisch afgesproken lossen wij dit direct voor je op. Mochten er in de tussentijd nog vragen zijn dan kun je altijd contact opnemen met ons.