lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl
Beoordelingen:

5.399 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.199 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

de meest kritische beoordeling

7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
(125)
(72)
Resetten
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Toezeggen van levering

het is beter niet toe te zeggen dat een pakket aankomt. In mijn geval klopte dat niet door iets logistiek bij Lobbes.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dagen geleden
We proberen altijd alles op tijd te verwerken in het magazijn. Helaas heeft jouw pakketje helaas iets vertraging opgelopen, excuses daarvoor!
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 dagen geleden
Is er iets niet helemaal naar wens? Laat het ons weten via Info@lobbes.nl
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 dagen geleden
Kunnen wij je nog ergens bij helpen? Neem dan contact op via info@lobbes.nl
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 dagen geleden
Heb je tips voor ons? Wij horen het graag!
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een sierdendosje besteld en ontvangen zonder sleuteltje. Vervolgens hebben ze direct een nieuwe gestuurd op hun kosten. Vind de service dus echt goed. Helaas is het sleuteltje van het nieuwe sieradendoosje direct bij eerste gebruik door dochtertje afgebroken in het slotje. Het product vind ik dus minder.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
4 dagen geleden
Wat vervelend dat de kwaliteit van het product niet goed is, excuses hiervoor. Kan je een mailtje sturen naar info@lobbes.nl? Daar kunnen we tot een passende oplossing komen.
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 dagen geleden
Bedankt voor je review. Tips of tops? Wij horen het graag!
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
3 dagen geleden
Heb je vragen over je bestelling? Laat het ons weten op info@lobbes.nl
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Klanten service
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
12 dagen geleden
Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de klantenservice. Als we je ergens mee kunnen helpen dan kan je een mail sturen naar info@lobbes.nl
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
SNELLER HANDELEN BIJ EEN FOUT VANUIT LOBBES. GEEN BUITENKEUKEN ONTVANGEN, NA EEN AANTAL KEREN HEEN EN WEER GEMAILD, HEB IK MAAR WEER EENS GEBELD. DAT WAS DE TWEEDE KEER, WANT DE BEZORGING WASOOK NIET TIJDIG. HET MAILVERKEER LOOPT, MAAR ER IS NA ANDERHALVE WEEK NIETS OPGELOST. DE KEUKENS ZIJN LOS VERKRIJGBAAR, DUS IK ZIE HET PROBLEEM NIET.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
25 mrt 2024
Wat vervelend dat iets is fout gegaan bij je bestelling. Zo te zien zijn mijn collega's al bezig om het probleem voor je op te lossen. Verder contact zullen we dan ook via de mail voortzetten.
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling goed nakijken. Had 2 cadeaus besteld maar van 1 was de kleur anders dan ik besteld had.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
25 mrt 2024
Wat vervelend dat er iets is fout gegaan met je bestelling. Je kunt ons een mail sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we je verder helpen
AB
AC B.
Vries
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product defect, mail gestuurd gebeld enz krijg geen contact Alle andere gekochte producten waren goed
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
19 mrt 2024
Helaas hebben wij hierover geen mail van jou ontvangen. Het product herken ik niet direct. Om dit verder uit te zoeken stuur ik een aparte e-mail.
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De boekjes zaten in een te grote doos,terwijl ze als brievenbuspakketje hadden kunnen verstuurd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
18 mrt 2024
Op dit moment hebben wij steeds meer pakketten op maat, maar nog geen brievenbus pakketten. Hopelijk kunnen wij dit in de toekomst ook aanbieden. Ik hoop dat de boekjes goed in de smaak vallen!
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Snel maar vies product.

De bestelling was er erg snel, dat was top. Maar het nieuwe loopfietsje dat ik besteld had was ronduit smerig. Er zat een dikke stoflaag op. Ik heb klantenservice over gecontracteerd maar nooit reactie gehad..
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
18 mrt 2024
Vervelend om te zien dat de loopfiets stoffig is aangekomen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling, excuses! Het eerste contact hebben wij helaas niet ontvangen, wij nemen per mail contact met je op.
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik vond alles wel goed
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
18 mrt 2024
Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot snel!
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Blijkbaar moeilijk het artikel naar een gekozen afhaalpunt te zenden. Erg vervelend.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
14 mrt 2024
Wat vervelend dat je pakket niet goed is verzonden, excuses daarvoor. We zullen dit in het vervolg proberen te voorkomen.
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
14 mrt 2024
Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de producten. Je kunt ons altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Mindere ervaring met de koeriersdienst

Bestelling werd snel verzonden maar daarna ging het leveren traag. Ik bestelde op vrijdag en ontving het pakket uiteindelijk de volgende week donderdag avond. Het was verwarrend omdat ik steeds mails kreeg dat het pakket zou aankomen ( ongeveer elke dag) maar dan kwam het niet. Op dinsdag kreeg ik een mail dat het afgeleverd was maar niets te vinden en dus uiteindelijk was het er pas donderdag avond.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
12 mrt 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je zending een vertraging bij de vervoerder heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak!
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet thuis, stond voor de deur. Ook bij buren aangebeld??
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
12 mrt 2024
Je hebt een PostNL-punt als afleveradres gekozen. ik zie dat je bestelling daar gister bezorgd is.
7 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een kapotte houten puzzel ontvangen. Gebeld en niks meer gehoord
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
7 mrt 2024
Wat vervelend dat de puzzel kapot is binnengekomen en dat we je daarna niet hebben geholpen. Je ontvangt een mail om tot een oplossing te kunnen komen.
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Tevreden, maar niet compleet

Blij met mijn bestelling. Het precieze speeltje wat ik zocht (x4) besteld, alleen niet in de kleur (geel) waar ik in de order-beschrijving om had gevraagd :S Heb vier ándere kleuren gekregen. Ik weet nu niet waar die beschrijving dan voor is...
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 feb 2024
Vervelend dat je niet de gewenste kleur(en) hebt ontvangen. Wij geven je voorkeur altijd door aan ons magazijn, maar wij kunnen helaas niet garanderen dat deze kleur ook voorradig is/geleverd wordt. Onze excuses hiervoor.