lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.416 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.168 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Verbeterpunt: de bereikbaarheid van de backoffice is echt heel ongelukkig. Dit kan alleen per mail en dat werkt niet. Mede hierdoor zijn we met verkeerde inschrijfformulieren gestart en dat heeft veel extra.werk voor Lobbes en voor ons betekend Goed: de voorraad is op orde, de keus is ruim en de hulp is prettig.
Antwoord van lobbes.nl
Wij zijn per mail, in de chat en telefonisch bereikbaar voor onze klanten. Waar we jullie mee hebben geholpen is de mail eigenlijk de enige geschikte manier omdat dan alles zwart op wit staat en zo komt er zo min mogelijk verwarring. We zullen kijken of we bepaalde punten kunnen verbeteren in het vervolg.
1 item was kapot bij levering, dit is al wel eens eerder gebeurd verder geen opmerkingen.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! bij defecten mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Wij zullen het dan voor je oplossen!
Goed verpakt en snel verzonden 👍🏻👍🏻
Antwoord van lobbes.nl
Wat fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling!

Slechte telefonische klantenservice

8 aug 2023
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend om te horen dat je telefonisch niet goed bent geholpen. Onze excuses voor het ongemak! We hopen je in de toekomst weer zo goed mogelijk te helpen, zoals je van ons gewend bent.

Het kan niet altijd goed zijn

Producten juist omschreven. De verzending duurde even voordat deze bij mij binnen was. Dus ben ik gam mailen bleek mijn bestelling niet compleet. Wilde ze weten of de rest nog wel wilde ontvangen. Ja ik bestel toch niet voor niks deze producten. Daarna wel snel ontvangen. Maar vervolgens kijk ik op de site na de producten die uitverkocht waren staan ze gewoon nog op de site dat ze te leveren zijn . Verder goede afhandeling. Snelle reactie , fijne webwinkel spullen tegen een mooie prijs
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat je bestelling niet helemaal voorradig was. Hopelijk heb je wel plezier van je artikelen!
Helaas kwam mijn bestelling te laat voor een verjaardag door een storing in het logistieke centrum. Dit werd wel gecommuniceerd, maar daarop heb ik contact opgenomen met de klantenservice via de mail omdat er gerefereerd werd naar een track and trace die ik niet had ontvangen en daar heb ik nooit reactie op gekregen. Een dag later kreeg ik een automatische mail met track and trace. Dus er werd wel gecommuniceerd maar allemaal net te laat waardoor ik elders een cadeau heb gekocht.
11 jul 2023
Jammer om te horen dat de communicatie niet helemaal duidelijk is geweest. Zeker rondom een verjaardag is dat natuurlijk niet onze bedoeling. Mijn excuses voor dit ongemak! Wij gaan er vanuit een volgende bestelling weer netjes op het door jou gekozen moment te leveren.
26 jun 2023

Niet heel tevreden

Pakket werd eerst door Lobbes vertraagd en daarna 3x door PostNL. Kan gebeuren in deze tijd. 3x een bezorgmoment gekozen, 3x verplaatst. Uiteindelijk werd het gebracht op een afhaalpunt aan de andere kant van de stad. Pakket op willen halen, doos (ook de doos van het kado) beschadigd! Ter plaatse de klantenservice van Lobbes gebeld, krijg ik iemand aan de lijn die knetterstoned is. Pakket getourneerd. Geen leuk kado op deze manier.
28 jun 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je pakket een vertraging heeft opgelopen en vervolgens ook niet in orde was. Excuses voor het ongemak! Zodra we je pakketje retour hebben ontvangen zullen we het aankoopbedrag laten terugstorten.
Ik heb tot 3 keer toe een bestellijst ingevuld met mijn leerlingen uit groep 8. Dat was best wel veel werk omdat ze allemaal verschillende cadeautjes uitzochten. Toen ik mijn bestelling verzond, was het plotseling verdwenen en nergens terug te vinden. Ook niet na telefonisch contact. Ik kon opnieuw beginnen. Dat was frustrerend en de helft van de speeltjes waren de tweede keer niet meer leverbaar.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat het tot 3 keer toe niet gelukt is om te bestellen, excuses hiervoor! Soms is de oplossing om met een andere webbrowser een bestelling te plaatsen en/of zonder account. Mocht het nog steeds niet lukken dan kun je ons altijd een mailtje sturen naar info@lobbes.nl
WP
Willemijn P.
Wassenaar

Leuke webshop, maar klantenservice minder goed.

Fijne webshop, snelle levering, feestelijke doos. Maar 1 van de items was er in twee kleuren (roze en groene stoffer&blik) en hierbij kon je geen kleur kiezen. Ik heb toen in het opmerkingenveld aangegeven dat ik graag de groene wil, maar de roze is geleverd. Die is dus geretourneerd, en op de vraag of het alsnog mogelijk is om de groene te ontvangen is niet gereageerd.
14 nov 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat er niet is gereageerd. Ik zie helaas ook geen mail. Mocht je nog vragen hebben kan je altijd contact met op opnemen via info@lobbes.nl

Producten betaalbaar

De producten zijn betaalbaar en er is ruime keuze in het assortiment. Ik kon de dag kiezen waarop ik de bestelling wilde laten bezorgen. Helaas is dit niet naar wens verlopen en werd het pakket een dag eerder geleverd, niet handig is dit geval. Als je de optie krijgt te kiezen wanneer je het pakket wilt ontvangen, dan ook graag hier naar handelen.
Antwoord van lobbes.nl
Excuses voor het ongemak, dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Misschien is hij eerder verstuurd in verband met de sinterklaas drukte. Bedankt voor je review!

Rara

Beleefde 2x dat een bepaald speelgoed niet aanwezig was, ik toch de bestelling deed en vervolgens de volgende dag bericht krijg dat de spullen binnen zijn. De verzendkosten waren eens zo duur als het kleine prutteltje. Dus heb ik het maar niet gekocht nadat ik de vraag had gesteld om gratis dit ex. Op te sturen. Ik had nb voor ruim €40 besteld.
Antwoord van lobbes.nl
Ik zie inderdaad je vraag of we wat aan de verzendkosten konden doen. Helaas was dat niet mogelijk, wij hebben zelf namelijk ook kosten aan het verzenden van bestellingen. Verder hoop ik dat je plezier hebt met de bestelling die je van ons hebt ontvangen!
16 okt 2023

De website is redelijk overzichtelijk.na bestellen is niet mogelijk

De website is redelijk overzichtelijk. Ondanks de vroege bestelling zijn er artikelen niet meer voorradig en wat helemaal vervelend is sat het ook niet meer door jullie besteld kan worden. Zo wordt bestellen heel lastig. Wel of niet bestellen met het risico dat je maar de helft krijgt. Voor mij een reden om toch verder naar anderen te kijken.
18 okt 2023
Wat jammer om te horen dat niet alle artikelen op voorraad waren. We proberen zoveel mogelijk op voorraad te hebben en anders bij te bestellen als je ons een mailtje stuurt. Excuses voor het ongemak!
10 nov 2023

website verbeteren…

het assortiment is goed de levering ook, maar de website is traag hapert en loopt telkens vast dan klopt de winkel wagen niet meer en in het overzicht klopt de bestelling wel, maar het bedrag is vele malen hoger doordat er ergens verstopt veel meer wordt besteld. uit eindelijk is het na 3 dagen gelukt de bestelling na behoren te plaatsen
10 nov 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het bestellen niet goed is gelukt. Wij zijn ervan op de hoogte en zijn er mee bezig. Hopelijk lukt het de volgende keer wel!
24 aug 2023
De producten werden toch wel in grote verpakkingen geleverd. Milieu technisch denk ik dat er zeker voor mijn nalevering van de vier klapbandjes een envelop voldoende was. Wat wel positief was is het feit dat toen bleek dat mijn bestelling niet compleet was er snel gehandeld werd en ik het ontbrekende artikel gratis kreeg nageleverd
24 aug 2023
bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikelen in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!
22 okt 2023
Jouets conformes au descriptif du site, par contre déception au niveau de la préparation du colis compter 5jours + 7 jours pour être livré, on est loin de la livraison en 72h malgré avoir commandé en avance ! Le colis est arrivé trop tard pour un cadeau d anniversaire pour un petit enfant... C est dommage pour un site de jouets.
27 okt 2023
Sorry to hear that your parcel was delivered later than indicated. Apologies for this inconvenience! If the shipment takes longer than indicated please feel free to email us: serviceclients@lobbesjouet.fr
28 okt 2023
Ik vond het misleidend dat je alleen korting kreeg op artikelen uit de Sint/Kerst catalogus en niet op de cadeautjes via de website. Wat mij ook tegenspreekt is dat een aantal van door ons bestelde artikelen twee euro goedkoper worden aangeboden door de action, zoals bijvoorbeeld de knijpkat. Dit verschil vind ik te groot.
Antwoord van lobbes.nl
Excuses voor de onduidelijkheid. Als het goed is staat het achterin de catalogus goed uitgelegd. Bedankt voor je review!
30 jun 2023

Bestelling te laat aangekomen

Tijdens het plaatsen van de bestelling, wat een verjaardagscadeau had moeten zijn, werd vermeld dat t de volgende dag bezorgd zou worden. Ruim voor de verjaardag. Uiteindelijk kwam het pakket te laat aan toen de verjaardag al voorbij was waardoor wij geen cadeau bij ons hadden. De puzzels zijn mooi maar wel prijzig.
4 jul 2023
Wat jammer dat de door jou geplaatste bestelling door een vertraging te laat is gekomen als cadeautje is gekomen. Excuses voor dit ongemak! Je mag altijd als de verzending langer duurt dan gepland contact met ons opnemen. Dan helpen wij je graag direct verder. Op dit moment hoop ik dat er nog veel puzzel plezier is!
Ik mailde tijdig om m’n bestelling aan te passen van 1 naar 2 stuks. Dat was niet meer mogelijk volgens Lobbes. Ik vroeg of ik dan een kortingscode voor de verzendkosten kon ontvangen zodat ik het alsnog extra bij kon bestellen. Ook dat was niet mogelijk. Ik vind dat niet klantvriendelijk en teleurstellend.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Helaas had je via Klarna besteld. Wij mogen dat niets aan je bestelling toevoegen. Hopelijk ben je wel blij met je artikelen.

1e ervaring kon beter.

Snelle levering. Verpakking van de producten waren kapot door dat er waarschijnlijk te veel ruimte in de doos zat. Dit neem ik aan omdat de verpakking zodanig kapot was dat het niet verkoopbaar is. Producten zelf waren prima. Zou hier opnieuw bestellen mits de volgende levering wel netjes verpakt wordt.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat de verpakkingen beschadigd waren. Zou je een mailtje willen sturen naar info@lobbes.nl. Hopelijk kunnen we nog iets voor je betekenen.
12 aug 2023
Suggestie bij het verpakken van bestellingen. Mijn bestelling bestond uit twee platte boekjes en in plaats van deze in een enveloppe te verzenden werd gekozen voor een veel te grote doos als verpakking. Bijkomend nadeel van het verzenden in dat formaat doos is dat deze niet door de brievenbus kan.
14 aug 2023
Bedankt voor je review! Vervelend om te horen dat je artikel in een te grote verzenddoos is verstuurd. Het inpakken van onze artikelen is een volledig geautomatiseerd proces, waarbij het helaas weleens voorkomt dat de artikelen in een te grote doos worden verzonden. Excuses daarvoor! Momenteel zijn wij druk bezig met het optimaliseren van het verzendproces. De verpakkingsgrootte is een belangrijk punt. De eerste stappen zijn al gemaakt in het ontwikkelen van een inpakproces waarbij de doos op maat naar de bestelde artikelen wordt gemaakt. Wij hopen binnen aanzienlijke tijd het nieuwe verpakkingsproces in werking te kunnen stellen. In de tussentijd hopen wij op uw begrip. Bedankt voor de melding in ieder geval, wij zullen dit meenemen in onze verbeteringen!