lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nlReviews

: 44.623Uitstekend

4,70

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 29 okt. 2018
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
lobbes.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij lobbes.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor lobbes.nl

7.532 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

44.623 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


8 nov. 2022
Snelle bezorging. Netjes verpakt. Ik had twee artikelen besteld. Een groot ding en een stickervel. Na uitpakken kon ik het stickervel niet vinden. Na contact (per email) met de klantenservice werd gelijk een nieuw stickervel opgestuurd. Nadat ik 's avonds de doos helemaal uit elkaar gadget gehaald (om te knutselen), bleek het stickervel tussen/achter een van de doosflapjes te zitten. Dit heb ik gelijk laten weten, maar ik was te laat om de nazending te annuleren. Wellicht de volgende keer dunne stickervellen met een plakband aan een ander item vastplakken? Ik heb nu wel voor Halloween heel veel 'monsterlijke' appeltjes kunnen maken. En iedere keer als er een appeltje op gaat plak ik de oogjes op een kandelaar. Dit wordt de drakenkandelaar (voor volgend jaar).
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


28 okt. 2022
Verschrikkelijk product, VEEL TE KLEIN. Zelfs voor men zoon van 70 cm. Alles deurtjes zitten kei vast en al je iets te hard trekt valt niet alleen het hele keukentje om. Maar ook alles uit elkaar, veel. Ik heb 25 euro betaald maar dit is nog geen 10 waard buiten wat stickers. Doe jezelf een plezier en koop eentje van een degelijke winkel waar je 150 betaald en degelijk speelgoed hebt. Deze kegel ik gewoon bij het plastiek afval
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor lobbes.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
(144)
 Geverifieerde beoordeling
9 dec. 2022
 
Verzendkosten zijn echt veel te hoog! Ik bestelde allemaal kleine (platte) items, die prima door de brievenbus kunnen. Toch betaal je dan €6,99… Echt niet ok.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 dec. 2022
Wij versturen alle zendingen als pakket, zodat ze in geval van verlies altijd zijn verzekerd. Om een snelle en veilige verzending te kunnen blijven garanderen, brengen wij een deel van de verzendkosten in rekening.
 Geverifieerde beoordeling
26 dec. 2022
kaartjes tekort. Helaas waren er dit keer meerdere kwartetspellen niet compleet. Zelfs 4 pakjes van de bestelde 14. Normaal is alles piekfijn in orde.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
28 dec. 2022
Bedankt voor je review. Vervelend dat het artikel niet helemaal in orde is. Excuses! Ik zal je direct een e-mail versturen met hopelijk een oplossing.
 Geverifieerde beoordeling
31 dec. 2022
Ik bestel speelgoed van uit Griekenland voor mijn neefjes in Nederland, zou het leuk vinden als jullie het konden verpakken!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 jan. 2023
Wat jammer dat het toch niet helemaal naar wens is. Een inpakservice bieden wij op dit moment inderdaad niet aan omdat we daar geen mogelijkheden voor hebben nu. We hopen op je begrip daarvoor. Het is wel mogelijk om ons een verjaardagsberichtje op de pakbon te laten schrijven.
 Geverifieerde beoordeling
12 dec. 2022
Levertijd die aangegeven was klopte helemaal niet en ik heb de cadeautjes pas naar sinterklaas ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 dec. 2022
Erg vervelend om te horen dat de cadeautjes te laat zijn bezorgd. Helaas is deze vertraging ontstaat door de grote verzenddrukte bij de bezorgdiensten. Excuses voor dit ongemak. Wij raden aan Sint cadeautjes begin november te bestellen, zodat er minder kans is op vertragingen.
 Geverifieerde beoordeling
22 dec. 2022
Mooi materiaal en groot aanbod. Prijs is oke. Goede service en pakje goed ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
2 jan. 2023
Bedankt voor je review! Het lijkt erop dat er toch iets niet helemaal goed gegaan is. Kunnen we je nog ergens mee helpen? Dan horen we het graag!
 Geverifieerde beoordeling
12 dec. 2022
De bezorging is goed. De kwaliteit van wat ik besteld had was minder dan verwacht
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 dec. 2022
Bedankt voor je review. Jammer dat de kwaliteit van dit artikel is tegengevallen. Ik zie dat je in de tussentijd het artikel retour hebt gemeld. Zodra wij je pakketje retour hebben ontvangen wordt het aankoopbedrag teruggestort. Bij vragen kun je ons altijd bereiken op: info@lobbes.nl
 Geverifieerde beoordeling
19 dec. 2022
Verkeerde set auto's gekregen als wat afgebeeld stond
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
19 dec. 2022
Dat is apart! De auto's horen overeen te komen met de afbeeldingen online. Om je goed te helpen stuur ik een e-mail.
 Geverifieerde beoordeling
26 dec. 2022
Kan huidige bestelling niet betaald krijgen...
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
28 dec. 2022
Bedankt voor je review. Bij het plaatsen van je bestelling heb je gekozen om af te rekenen bij Klarna. Voor vragen en informatie over je factuur willen we je daarom vriendelijk verzoeken contact op te nemen met Klarna.
 Geverifieerde beoordeling
6 jan. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 jan. 2023
Bedankt voor je feedback. Vervelend dat je niet tevreden. Je kunt ons altijd een e-mail sturen naar info@lobbes.nl
 Geverifieerde beoordeling
27 dec. 2022
 
van er l.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
30 dec. 2022
Tips of tops? Je kunt ons altijd mailen: info@lobbes.nl
 Geverifieerde beoordeling
26 dec. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
30 dec. 2022
Bedankt voor je review. Hopelijk tot snel!
 Geverifieerde beoordeling
26 dec. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
30 dec. 2022
Heb je tips? Laat het ons weten via: info@lobbes.nl
 Geverifieerde beoordeling
19 dec. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
19 dec. 2022
Bedankt voor je review. Tips zijn altijd welkom.
 Geverifieerde beoordeling
9 dec. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 dec. 2022
Bedankt! Heb je nog verbeteringen voor ons? Dat horen wij graag via: info@lobbes.nl
 Geverifieerde beoordeling
9 dec. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
13 dec. 2022
Bedankt voor je review?!Tips zijn altijd welkom op: info@lobbes.nl.
 Geverifieerde beoordeling
25 nov. 2022
Bij de notitieboekjes Alpaca stond als titel Alpaca vermeld. Bij de afbeelding ook geen andere varianten; enkel alpaca. Toch kreeg ik iets anders toegestuurd, namelijk met Eenhoorn. Lobbes vermeldt vaak dat er willekeurig exemplaar wordt verstuurd. Maar bij andere artikelen zie je dan bij foto wat anders zou kunnen zijn. Bij dese dus niet.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
28 nov. 2022
Er staat inderdaad op onze website alleen een alpaca vermeld. Normaliter laten wij de verschillende varianten ook terugzien op de foto's. Dat is dit keer niet goed gegaan, excuses! Dit gaan wij direct online rechtzetten. Om dit goed op te lossen, neem ik per mail nog contact met je op.
 Geverifieerde beoordeling
5 dec. 2022
Helaas worden onze pakketen steeds geleverd buiten onze openingstijden (we bestevoor een bso). Hierdoor worden onze lobbes pakketen steeds bij een afhaalpunt geleverd die niet om de hoek is. Dit zorgt ervoor dat het soms heel lastig is ons pakket optijd op te halen. Als hier op gelet kan/zou worden zou dat zo fijn zijn!!
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 dec. 2022
Bedankt voor je feedback. PostNL is verantwoordelijk om de bij scholen en organisaties te leveren tijdens kantooruren. Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed.
 Geverifieerde beoordeling
5 dec. 2022
De bezorging is snel, maar helaas altijd na schooltijd. Onze school gaat rond 16.30uur/17uur dicht en dus moeten de bezorgingen altijd opgehaald worden bij het postkantoor. Zou fijn zijn als hiermee rekening gehouden wordt. We kiezen voor bezorgen en nu moeten we toch nog op stap om het op te halen.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
5 dec. 2022
Bedankt voor je feedback. PostNL is verantwoordelijk om de bij scholen en organisaties te leveren tijdens kantooruren. Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed.
 Geverifieerde beoordeling
18 nov. 2022
Het gebeurde drie keer dat mijn winkelmandje ineens leeg was. Aanvulling: de eerste keer was ik niet inloggen, toen ging hij leeg toen ik inlogde. De twee keer erna was ik ingelogd maar ging het mandje leeg nadat ik naar betalen ging
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
22 nov. 2022
Vervelend dat het winkelwagentje enkele keren achter elkaar is geleegd. Dat hoort niet mogelijk te zijn als je bent ingelogd. Excuses voor dit ongemak. Hopelijk vallen de ontvangen artikelen goed in de smaak!
 Geverifieerde beoordeling
14 nov. 2022
Snelle levering. Vlot mailverkeer. Maar mijn aankopen (kleine spulletjes) zaten los in een veel te grote doos waardoor ze tijdens het transport alle kanten op schoven. Gelukkig is er niets stuk.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
17 nov. 2022
Bedankt voor je review! Jammer dat de kleine spulletjes door de doos zijn gaan slingeren. Op dit moment zijn wij bezig met het optimaliseren van ons verzendproces. Hopelijk kunnen wij dit probleem snel ondervangen, wij nemen jou feedback direct mee.