lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.374 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.258 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Ik heb twee kleine dino tanden doosjes besteld voor 1,95 per stuk. Uiteindelijk heb ik in totaal ruim 10€ besteld vanwege verzendkosten. De kleine blikjes hadden makkelijk in een envelopje gepast. Vond t toch wel erg duur zo. Ook kon ik niet precies kiezen welk doosje ik wilde (kleur) en het leek alsof ik 2x3 doosjes bestelde. Verder was t wel prima dat de volgende dag mijn bestelling al binnen was.
Bedankt voor je review!
Verbeterpunt: de bereikbaarheid van de backoffice is echt heel ongelukkig. Dit kan alleen per mail en dat werkt niet. Mede hierdoor zijn we met verkeerde inschrijfformulieren gestart en dat heeft veel extra.werk voor Lobbes en voor ons betekend Goed: de voorraad is op orde, de keus is ruim en de hulp is prettig.
Antwoord van lobbes.nl
Wij zijn per mail, in de chat en telefonisch bereikbaar voor onze klanten. Waar we jullie mee hebben geholpen is de mail eigenlijk de enige geschikte manier omdat dan alles zwart op wit staat en zo komt er zo min mogelijk verwarring. We zullen kijken of we bepaalde punten kunnen verbeteren in het vervolg.
1 item was kapot bij levering, dit is al wel eens eerder gebeurd verder geen opmerkingen.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! bij defecten mag je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl Wij zullen het dan voor je oplossen!
Ik had voor mijn vader 2 cadeautjes gekocht , die hij dan aan zijn kleinkinderen kan geven. M’n vader kan nl zelf de deur niet uit. Had in de opmerkingen gevraagd of de cadeautjes ingepakt konden worden, maar helaas kwamen deze zonder papiertje binnen bij mijn vader. Dus nu moet hij 2 cadeautjes geven die niet zijn ingepakt. Dat vind ik jammer, verder prima!
Antwoord van lobbes.nl
Ik kan me goed voorstellen dat je het jammer vind dat je cadeautjes niet ingepakt waren. Het is helaas niet mogelijk om je cadeautjes in te pakken. Inpakken is een extra service die wij op dit moment niet aanbieden. Daarom verzenden we je bestelling zonder deze in te pakken. Normaal gesproken communiceren we dit maar dat is er bij deze bestelling bij in geschoten, excuses hiervoor.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Mochten wij je nog ergens mee kunnen helpen kun je altijd contact opnemen via: info@lobbes.nl
EB
elizabeth b.
Maastricht

stuk

bij het het baantje, was iets stuk,en kon het niet terug leveren ,was een sinterklaas kado
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat er een artikel kapot is gegaan, excuses hiervoor. Ik zie iet zo snel over welk artikel je het hebt. Je kunt altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we een oplossing voor je vinden!
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Je kan hier altijd je tips en tops met ons delen.
De kwaliteit van de producten gaat in de loop der jaren omlaag.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Als er problemen zijn met artikelen mag je ons altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl Dan lossen wij het voor je op!
Ander slijm ontvangen dan besteld
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je een ander artikel hebt ontvangen, excuses hiervoor. Ik heb een order aangemaakt zodat je het bestelde artikel alsnog ontvangt.
Wat kunnen we verbeteren? kleur schema van de verf echt ook die kleur tonen. wat vond je goed? ik werd goed geholpen nadat ik andere kleur kreeg dan de site zelf aan toonde er word niet moeilijk gedaan :)
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat de kleuren niet overeen kwamen zoals op de website staat, excuses daarvoor. Fijn om te horen dat we je daarna alsnog hebben kunnen helpen!

Rara

Beleefde 2x dat een bepaald speelgoed niet aanwezig was, ik toch de bestelling deed en vervolgens de volgende dag bericht krijg dat de spullen binnen zijn. De verzendkosten waren eens zo duur als het kleine prutteltje. Dus heb ik het maar niet gekocht nadat ik de vraag had gesteld om gratis dit ex. Op te sturen. Ik had nb voor ruim €40 besteld.
Antwoord van lobbes.nl
Ik zie inderdaad je vraag of we wat aan de verzendkosten konden doen. Helaas was dat niet mogelijk, wij hebben zelf namelijk ook kosten aan het verzenden van bestellingen. Verder hoop ik dat je plezier hebt met de bestelling die je van ons hebt ontvangen!
Leveringstijd.was beloofd op zaterdag te leveren maar is Pas maandag toe gekomen.zelf op de factuur stond zaterdag
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat je pakket later is gekomen. Excuses voor het ongemak!
De geleverde producten zijn naar tevredenheid en snel geleverd. Dat producten na aankoop worden geannuleerd omdat ze toch niet op voorraad zijn is vervelend, dan had dat er op de site al bij moeten staan.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat er sommige artikelen toch niet op voorraad waren. Helaas kan het soms voorkomen dat de voorraad op de website en de voorraad in het magazijn een paar artikelen verschilt.
MS
Maaike S.
Haarlem
Goede prijs voor het product. Levertijd opzich prima, maar kwam wel pas maandag ipv zaterdag zoals stond aangegeven. Daarnaast had dit product makkelijk als brievenbuspakketje gekund in plaats van in een enorme doos en daarmee ook onnodig hoge verzendkosten en minder duurzaam.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! We gebruiken bij Lobbes en standaard robot doos. Hopelijk hebben jullie wel veel plezier van de artikelen.
het verf spin draai ding werkt voor geen meter de kinderen krijgen de knop niet op tempo waardoor de verf die behoorlijk hard is niet rond draait en uit een spat wij grote hebben er nog moeite mee
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat vervelend dat het artikel niet goed is. Excuses voor het ongemak. Ik heb je even een mailtje gestuurd over een passende oplossing.

Het kan niet altijd goed zijn

Producten juist omschreven. De verzending duurde even voordat deze bij mij binnen was. Dus ben ik gam mailen bleek mijn bestelling niet compleet. Wilde ze weten of de rest nog wel wilde ontvangen. Ja ik bestel toch niet voor niks deze producten. Daarna wel snel ontvangen. Maar vervolgens kijk ik op de site na de producten die uitverkocht waren staan ze gewoon nog op de site dat ze te leveren zijn . Verder goede afhandeling. Snelle reactie , fijne webwinkel spullen tegen een mooie prijs
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat je bestelling niet helemaal voorradig was. Hopelijk heb je wel plezier van je artikelen!
Ik mailde tijdig om m’n bestelling aan te passen van 1 naar 2 stuks. Dat was niet meer mogelijk volgens Lobbes. Ik vroeg of ik dan een kortingscode voor de verzendkosten kon ontvangen zodat ik het alsnog extra bij kon bestellen. Ook dat was niet mogelijk. Ik vind dat niet klantvriendelijk en teleurstellend.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Helaas had je via Klarna besteld. Wij mogen dat niets aan je bestelling toevoegen. Hopelijk ben je wel blij met je artikelen.

Producten betaalbaar

De producten zijn betaalbaar en er is ruime keuze in het assortiment. Ik kon de dag kiezen waarop ik de bestelling wilde laten bezorgen. Helaas is dit niet naar wens verlopen en werd het pakket een dag eerder geleverd, niet handig is dit geval. Als je de optie krijgt te kiezen wanneer je het pakket wilt ontvangen, dan ook graag hier naar handelen.
Antwoord van lobbes.nl
Excuses voor het ongemak, dat zou niet de bedoeling moeten zijn. Misschien is hij eerder verstuurd in verband met de sinterklaas drukte. Bedankt voor je review!

Redelijk

Knuffel in veel te grootte doos gekomen en geen plastic of bescherming er om heen. Verder wel snelle bezorging
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent met de service. We proberen de artikelen correct te matchen met het formaat doos. Excuses dat dit niet goed is gebeurd. Als het artikel beschadigd is dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent, we horen graag wat we kunnen verbeteren. Je kunt ons altijd mailen naar info@lobbes.nl