lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.473 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden50.930 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

16 nov 2023
17 nov 2023
Bedankt voor geven van de sterren. We horen graag wat we kunnen verbeteren zodat we de volgende keer 5 sterren ontvangen! Je kunt altijd mailen naar info@lobbes.nl als we je kunnen helpen.
15 nov 2023
Duidelijke site en prima levering.
15 nov 2023
Fijn om te horen dat je zo blij bent met onze website en de levering van je pakketje! Nog veel plezier gewenst met je bestelling!
Het leek op de foto grote viel tegen
15 nov 2023
Wat jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling! Je kunt tot 30 dagen na ontvangst artikelen kosteloos retourneren. De aanvraag voor de retour kun je doen via deze link https://www.lobbes.nl/retour.
Ik vindt de vezendkosten erg hoog
15 nov 2023
Wat vervelend om te horen dat je de verzendkosten te hoog vindt. Helaas zijn ook voor ons de kosten gestegen met betrekking tot transport. We proberen zo goed mogelijk rekening te houden met de klant zodat we een goede balans kunnen vinden in de verzendkosten. Vanaf 39 euro betaal je geen verzendkosten bij je bestelling. Nog veel plezier met je bestelling!
WP
Willemijn P.
Wassenaar

Leuke webshop, maar klantenservice minder goed.

Fijne webshop, snelle levering, feestelijke doos. Maar 1 van de items was er in twee kleuren (roze en groene stoffer&blik) en hierbij kon je geen kleur kiezen. Ik heb toen in het opmerkingenveld aangegeven dat ik graag de groene wil, maar de roze is geleverd. Die is dus geretourneerd, en op de vraag of het alsnog mogelijk is om de groene te ontvangen is niet gereageerd.
14 nov 2023
Bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat er niet is gereageerd. Ik zie helaas ook geen mail. Mocht je nog vragen hebben kan je altijd contact met op opnemen via info@lobbes.nl
10 nov 2023

website verbeteren…

het assortiment is goed de levering ook, maar de website is traag hapert en loopt telkens vast dan klopt de winkel wagen niet meer en in het overzicht klopt de bestelling wel, maar het bedrag is vele malen hoger doordat er ergens verstopt veel meer wordt besteld. uit eindelijk is het na 3 dagen gelukt de bestelling na behoren te plaatsen
10 nov 2023
Bedankt voor je review, vervelend om te horen dat het bestellen niet goed is gelukt. Wij zijn ervan op de hoogte en zijn er mee bezig. Hopelijk lukt het de volgende keer wel!
betere kwaliteit leveren
9 nov 2023
Wat vervelend dat de kwaliteit niet naar wens is, excuses hiervoor. Je kunt artikelen waar je niet tevreden over bent tot 30 dagen kosteloos retour sturen. De aanvraag hiervoor doe je via deze link https://www.lobbes.nl/retour.
SK
Sandra K.
WAGENBORGEN
9 nov 2023

Prijs sint/kerstboek niet gelijk aan de site

De prijs wat in het sint/kerstboek staat klopt niet met op de site staat. Niet echt netjes!! Producten verder prima
9 nov 2023
Excuses dat de prijzen in het speelgoedboek niet overeen komen met de website. Er staan helaas wel eens drukfouten in het speelgoedboek. Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over de producten! Nog veel plezier met je bestelling!
9 nov 2023
Heb stickerboekjes besteld.. echt flut
9 nov 2023
Vervelend dat het artikel niet aan je verwachtingen voldoet, excuses hiervoor! Je krijgt een mail van ons om een passende oplossing te vinden.
8 nov 2023
Plastic kinder beker leek goed maar deel v afbeelding liet los in vaatwasser. Ook was de verzend verpakking veel te groot
9 nov 2023
Wat vervelend om te horen dat de afbeelding is losgelaten, excuses hiervoor. Ik zie dat je verschillende bekers hebt besteld. We helpen je graag verder als je een mailtje stuurt naar info@lobbes.nl
7 nov 2023
8 nov 2023
Bedankt voor je review. Het lijkt erop dat je bestelling niet helemaal naar wens verlopen is. Als we ergens bij kunnen helpen horen we dat graag. Stuur gerust een mailtje naar info@lobbes.nl
Ik had on line een paarse skippybal besteld, maar kreeg een roze. Toen ik hierop reageerde kreeg ik het antwoord dat we nooit kunnen garanderen of je de bestelde kleur krijgt. We weten niet wat de voorraad in het magazijn is.
8 nov 2023
Wat jammer dat je niet net de paarse kreeg. Het artikel is een assorti artikel, dat houdt in dat verschillende kleuren willekeurig door elkaar geleverd worden. Hierbij kunnen we daardoor inderdaad niet de ene kleur garanderen. We hopen op je begrip.
Convenient, quick and cheap service. Products were nice in general, unfortunately some were slightly damaged when they arrived.
8 nov 2023
Thank you for the feedback! If you received damaged goods, feel free to send us an e-mail on info@lobbes.nl. We are happy to help you!
Prijzen
2 nov 2023
Bedankt voor je review! Je kan op de website filteren op verschillende prijzen.
2 nov 2023
Kadootje was niet op voorraad
2 nov 2023
Bedankt voor je review! Jammer om te horen dat een artikel niet op voorraad was. Hopelijk heb je nog iets anders kunnen vinden.
We konden altijd afterpay kiezen. Op deze manier kon gelijk onze penningmeester de factuur betalen. Nu moest het eerst weer worden voorgeschoten.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend zeg. Als je bij het afrekenen aangeeft dat je voor een organisatie besteld moet de optie achteraf betalen te voorschijn komen. Je mag ons de volgende keer hier altijd over contacteren als je er niet uitkomt.
28 okt 2023
Ik vond het misleidend dat je alleen korting kreeg op artikelen uit de Sint/Kerst catalogus en niet op de cadeautjes via de website. Wat mij ook tegenspreekt is dat een aantal van door ons bestelde artikelen twee euro goedkoper worden aangeboden door de action, zoals bijvoorbeeld de knijpkat. Dit verschil vind ik te groot.
Antwoord van lobbes.nl
Excuses voor de onduidelijkheid. Als het goed is staat het achterin de catalogus goed uitgelegd. Bedankt voor je review!
27 okt 2023
Ze hebben een leuke collectie aan klein speelgoed. Nadeel is wel dat de bezorgtijd die ze aangeven op de site en je bestelling niet kloppen. Tot twee keer aan toe echt veel later de artikelen ontvangen. Meldt dit en geef een correctere datum door. Dan weet je dit als klant.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd is geleverd! We proberen de volgende dag te leveren als je voor 16:00 besteld. Geeft je tracking wat anders aan, mag je ons altijd mailen!
26 okt 2023

Duidelijkere informatie

Zet er duidelijker bij als je niet kan kiezen voor een bepaalde kleur. Dat was nu niet duidelijk en kreeg ik een product in een kleur die ik helemaal niet wilde.
27 okt 2023
Vervelend om te horen dat je een andere kleur hebt ontvangen dan gewenst. Wij hebben meerdere assorti artikelen in ons assortiment waarbij verschillende uitvoeringen of kleuren door elkaar worden geleverd. Dit vermelden wij altijd in de artikelomschrijving.
Helaas een dag vertraging in de bezorging
24 okt 2023
Bedankt voor review, vervelend om te horen dat je pakket vertraging heeft gehad. Onze excuses daavoor!