lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.374 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.258 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Kwaliteit is niet altijd geweldig. Ook zijn de afmetingen niet altijd duidelijk
Antwoord van lobbes.nl
Het is altijd mogelijk een artikel dat niet naar wens is retour te sturen. Zijn er andere vragen of opmerkingen over een artikel kun je ons even mailen of bellen. Dan helpen wij je graag verder.
Afhaalpunt was verkeerd
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je pakket naar een ander afhaalpunt is gegaan. Het kan helaas voorkomen dat het gekozen punt vol of dicht was waardoor je pakket ergens anders heen gaat.
Pakket niet gekregen
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je je pakket niet hebt ontvangen, excuses daarvoor. Ik zie dat je via de mail al wordt geholpen door mijn collega. We zullen je daar verder op de hoogte houden!
Levertijd
Antwoord van lobbes.nl
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de bezorging. Ik zie dat je laat in de avond hebt besteld. Als je niet kiest voor de vandaag in huis service krijg je je pakket dan een dag later bezorgd. Als je nog vragen hebt dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
Ik heb twee kleine dino tanden doosjes besteld voor 1,95 per stuk. Uiteindelijk heb ik in totaal ruim 10€ besteld vanwege verzendkosten. De kleine blikjes hadden makkelijk in een envelopje gepast. Vond t toch wel erg duur zo. Ook kon ik niet precies kiezen welk doosje ik wilde (kleur) en het leek alsof ik 2x3 doosjes bestelde. Verder was t wel prima dat de volgende dag mijn bestelling al binnen was.
Bedankt voor je review!
Verbeterpunt: de bereikbaarheid van de backoffice is echt heel ongelukkig. Dit kan alleen per mail en dat werkt niet. Mede hierdoor zijn we met verkeerde inschrijfformulieren gestart en dat heeft veel extra.werk voor Lobbes en voor ons betekend Goed: de voorraad is op orde, de keus is ruim en de hulp is prettig.
Antwoord van lobbes.nl
Wij zijn per mail, in de chat en telefonisch bereikbaar voor onze klanten. Waar we jullie mee hebben geholpen is de mail eigenlijk de enige geschikte manier omdat dan alles zwart op wit staat en zo komt er zo min mogelijk verwarring. We zullen kijken of we bepaalde punten kunnen verbeteren in het vervolg.

Week te laat geleverd...

De bestelling zou geleverd worden op 22 december. Deze kwam echter pas op 29 december binnen. Ik heb gevraagd wat er mis was gegaan. Het bleek dat één item niet beschikbaar was. Daardoor liep de hele bestelling vertraging op. Ik was hierover niet geïnformeerd. Er kwam aanvankelijk geen excuus...
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend om te horen dat je bestelling te laat is binnen gekomen en dat we je niet tijdig hebben geïnformeerd over het ontbrekende artikel, excuses hiervoor. Indien je het pakket niet meer nodig hebt dan kun je via deze link een retouropdracht indienen https://www.lobbes.nl/retour

I am waiting for returning one item - no reply

I am waiting for returning one item since almost three weeks. They say they will reply within two days! So it is not possible to return the item - i feel a bit cheated.
Antwoord van lobbes.nl
What a shame you haven't received return instructions yet. I have emailed them to you again. If you have not received them, I would advise you to contact our customer service team at kundenservice@lobbesspielzeug.de.

Trés déçue

Le colis n'est pas arrivé à temps, mon fils ne recevra son cadeau de noël que le 28 décembre, je suis très très déçue et lui encore plus !!
Antwoord van lobbes.nl
Comme c'est ennuyeux que le colis soit arrivé en retard, je m'en excuse. Vous pouvez retourner votre commande dans un délai de 30 jours. Vous pouvez en faire la demande via ce lien https://www.lobbesjouet.fr/retour
Helaas was de bestelling verkeerd overgenomen waardoor ik niet de juiste artikelen ontving. Dit gaf extra werk voor jullie en voor ons.
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat de bestelling niet helemaal goed was doorgekomen. Onze excuses voor het ongemak! Hopelijk zal dit in de toekomst niet meer voorkomen
Goed verpakt en snel verzonden 👍🏻👍🏻
Antwoord van lobbes.nl
Wat fijn dat je zo tevreden bent met je bestelling!
Niets ontvangen
Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat je niks hebt ontvangen, excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een mail gestuurd om tot een oplossing te komen

Slechte telefonische klantenservice

8 aug 2023
Bedankt voor je feedback! Wat vervelend om te horen dat je telefonisch niet goed bent geholpen. Onze excuses voor het ongemak! We hopen je in de toekomst weer zo goed mogelijk te helpen, zoals je van ons gewend bent.
3 dec 2023

Teleurstellende kwaliteit

Speelgoedgids werd niet geleverd, uiteindelijk na een paar weken dubbel. Wel vriendelijke mensen aan de telefoon. Van mijn dochter zijn drie sintcadeaus direct stuk, echt heel jammer. Het gaat om: een knijpschildpadje (direct gescheurd na tien keer knijpen), de krokodil waar je de tanden van moet indrukken tot zijn bed dichtklapt (binnen een kwartier bleef de bek niet meer open staan) en een bouwpakket van een skelet. Bij dit skelet bleken de onderdelen niet goed in het hout gestanst te zijn, waardoor de onderdelen braken bij het eruit halen. Liever iets duurdere producten maken van betere kwaliteit, dan deze zooi. Uiteindelijk is het resultaat een heel verdrietig (van nature voorzichtig) kind.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer om te horen dat je niet blij bent met de kwaliteit van verschillende artikelen. Je mag altijd kosteloos retourneren binnen 30 dagen.
Woensdag spullen besteld en er nog bij gezegd dat deze echt uiterlijk geleverd moeten zijn, krijg vrijdag een mail dat ivm een storing de zending toen pas werd verstuurd! Had om 15:00 zaterdag het spul nodig voor een kinderfeestje maar volgens de Post NL link werd het om uiterlijk 14:45 geleverd dus dacht dat komt toch nog goed, om 14:30 krijg ik een nieuwe mail van Post NL dat het pas zaterdagavond nadat het kinderfeest is afgelopen komt. Dankzij jullie is het hele feestje van onze zoon verziekt en het water gevallen, hartelijk dank nog hiervoor! Schandalig, veel beloven weinig geven doet een zot in vreugde leven! Bestel NOOIT meer wat bij jullie!!!
11 jul 2023
Het is nooit onze bedoeling geweest jou bestelling te laat te bezorgen. Mijn excuses! Vanwege een storing hebben wij geen pakketten kunnen versturen in samenloop met de drukte bij PNL heeft dit voor uitstel gezorgd. Dat is een uitzonderlijke samenloop van omstandigheden. Ik vind het ook erg treurig om te horen dat hierdoor artikelen voor een super kinderfeestje ontbraken. Nogmaals mijn excuses!
6 jul 2023

Normaal gesproken ben ik zeer tevredenh

Normaal gesproken ben ik zeer tevreden. De laatste keer ging er van alles mis. Ik bestelde woensdag maar het pakket zou vrijdag komen. Niet binnen de beloofde 24 uur. Er volgde geen berichten qua track en trace en toen ik belde bleek er een vertraging. Dit zou op de website staan (nee). Toen was er opeens ook een conputerstoring en toen ik zelf ophing bij telefonisch navragen kreeg ik een mail dat het pakket vertraagd was. Maar, het werd direct ingepakt! De verjaardag was zaterdag en dinsdag kwam het pakket. Natuurlijk kan er wat misgaan maar het lijkt me dat je dan poogt zoveel mogelijk pakketten alsnog de deur uit probeert te doen!
6 jul 2023
Vervelend om te horen dat het op verschillende momenten verkeerd is gegaan met jou bestelling. Mijn excuses voor dit ongemak! Tijdens de verhuizing van ons magazijn hebben wij helaas enkele keren last gehad van een onverwachte storing waardoor niet alles verstuurd kon worden zoals gepland. De verhuizing is bijna afgerond en daarbij gaan we er vanuit de volgende keer weer op tijd jou bestelling te bezorgen!

Het kan niet altijd goed zijn

Producten juist omschreven. De verzending duurde even voordat deze bij mij binnen was. Dus ben ik gam mailen bleek mijn bestelling niet compleet. Wilde ze weten of de rest nog wel wilde ontvangen. Ja ik bestel toch niet voor niks deze producten. Daarna wel snel ontvangen. Maar vervolgens kijk ik op de site na de producten die uitverkocht waren staan ze gewoon nog op de site dat ze te leveren zijn . Verder goede afhandeling. Snelle reactie , fijne webwinkel spullen tegen een mooie prijs
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je review! Wat jammer dat je bestelling niet helemaal voorradig was. Hopelijk heb je wel plezier van je artikelen!
Helaas kwam mijn bestelling te laat voor een verjaardag door een storing in het logistieke centrum. Dit werd wel gecommuniceerd, maar daarop heb ik contact opgenomen met de klantenservice via de mail omdat er gerefereerd werd naar een track and trace die ik niet had ontvangen en daar heb ik nooit reactie op gekregen. Een dag later kreeg ik een automatische mail met track and trace. Dus er werd wel gecommuniceerd maar allemaal net te laat waardoor ik elders een cadeau heb gekocht.
11 jul 2023
Jammer om te horen dat de communicatie niet helemaal duidelijk is geweest. Zeker rondom een verjaardag is dat natuurlijk niet onze bedoeling. Mijn excuses voor dit ongemak! Wij gaan er vanuit een volgende bestelling weer netjes op het door jou gekozen moment te leveren.
Ik deed een bestelling die de volgende dag geleverd kon worden. Ik koos ervoor om het op te halen omdat ik heel dichtbij woon. Had na 4 dagen nog geen bericht. Zelf contact gezocht. Bestelling was nog niet klaar vanwege iets van verhuizing? Nog weer later kreeg ik eindelijk bericht en waren er enkele bestelde artikelen niet leverbaar. Kreeg geld teruggestort. Dus advies: website actueel houden en geen dingen beloven die niet waargemaakt kunnen worden.
28 jun 2023
Bedankt voor je feedback. Wegens de verhuizing van ons magazijn zijn er helaas wat dingen langs elkaar heen gelopen. Excuses voor het ongemak! We hopen je bij je volgende bestelling weer de service te kunnen bieden die je van ons gewend bent.