lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl
Beoordelingen:

5.374 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.258 beoordelingen in totaal  

4,67
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

4 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

de meest kritische beoordeling

7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lobbes.nl

 Sorteren  
Relevantie
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een sierdendosje besteld en ontvangen zonder sleuteltje. Vervolgens hebben ze direct een nieuwe gestuurd op hun kosten. Vind de service dus echt goed. Helaas is het sleuteltje van het nieuwe sieradendoosje direct bij eerste gebruik door dochtertje afgebroken in het slotje. Het product vind ik dus minder.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 dagen geleden
Wat vervelend dat de kwaliteit van het product niet goed is, excuses hiervoor. Kan je een mailtje sturen naar info@lobbes.nl? Daar kunnen we tot een passende oplossing komen.
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Toezeggen van levering

het is beter niet toe te zeggen dat een pakket aankomt. In mijn geval klopte dat niet door iets logistiek bij Lobbes.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 dagen geleden
We proberen altijd alles op tijd te verwerken in het magazijn. Helaas heeft jouw pakketje helaas iets vertraging opgelopen, excuses daarvoor!
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Klanten service
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 apr 2024
Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de klantenservice. Als we je ergens mee kunnen helpen dan kan je een mail sturen naar info@lobbes.nl
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 dagen geleden
Heb je tips voor ons? Wij horen het graag!
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 dagen geleden
Bedankt voor je review. Tips of tops? Wij horen het graag!
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Mindere ervaring met de koeriersdienst

Bestelling werd snel verzonden maar daarna ging het leveren traag. Ik bestelde op vrijdag en ontving het pakket uiteindelijk de volgende week donderdag avond. Het was verwarrend omdat ik steeds mails kreeg dat het pakket zou aankomen ( ongeveer elke dag) maar dan kwam het niet. Op dinsdag kreeg ik een mail dat het afgeleverd was maar niets te vinden en dus uiteindelijk was het er pas donderdag avond.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
12 mrt 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je zending een vertraging bij de vervoerder heeft opgelopen. Excuses voor het ongemak!
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Tevreden, maar niet compleet

Blij met mijn bestelling. Het precieze speeltje wat ik zocht (x4) besteld, alleen niet in de kleur (geel) waar ik in de order-beschrijving om had gevraagd :S Heb vier ándere kleuren gekregen. Ik weet nu niet waar die beschrijving dan voor is...
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 feb 2024
Vervelend dat je niet de gewenste kleur(en) hebt ontvangen. Wij geven je voorkeur altijd door aan ons magazijn, maar wij kunnen helaas niet garanderen dat deze kleur ook voorradig is/geleverd wordt. Onze excuses hiervoor.
25 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling goed nakijken. Had 2 cadeaus besteld maar van 1 was de kleur anders dan ik besteld had.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
25 mrt 2024
Wat vervelend dat er iets is fout gegaan met je bestelling. Je kunt ons een mail sturen naar info@lobbes.nl. Daar kunnen we je verder helpen
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
De boekjes zaten in een te grote doos,terwijl ze als brievenbuspakketje hadden kunnen verstuurd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
18 mrt 2024
Op dit moment hebben wij steeds meer pakketten op maat, maar nog geen brievenbus pakketten. Hopelijk kunnen wij dit in de toekomst ook aanbieden. Ik hoop dat de boekjes goed in de smaak vallen!
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet thuis, stond voor de deur. Ook bij buren aangebeld??
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
12 mrt 2024
Je hebt een PostNL-punt als afleveradres gekozen. ik zie dat je bestelling daar gister bezorgd is.
15 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
ik vond alles wel goed
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
18 mrt 2024
Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Hopelijk tot snel!
14 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
14 mrt 2024
Wat jammer dat je niet helemaal tevreden bent over de producten. Je kunt ons altijd een mail sturen naar info@lobbes.nl
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een speelgoed waterkoker ontvangen die defect was en een blender die niet goed werkte. Iedere keer moest ik eraan wiebelen zodat het goed werkte. Beide mochten gratis retour gestuurd worden en hiervoor kreeg ik dezelfde nieuwe artikelen. Nog steeds werken ze niet echt naar behoren maar ja die dingen kosten 5 euro per stuk ofzo dus ik ga niet al die moeite weer doen om te bellen en iets retour te sturen. Klantenservice is zeer goed en doen wat ze beloven. De kwaliteit van de artikelen is wel slecht
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 feb 2024
Jammer om te horen dat de nieuwe artikelen ook niet naar wens zijn, excuses! Je mag ook altijd per mail met ons contact opnemen via: info@lobbes.nl. Per mail zijn wij ook snel te bereiken voor al je vragen!
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te hoge verzendkosten en een te hoog minimaal besteden bedrag voor gratis verzenden.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan 2024
Wat jammer dat je niet tevreden bent. Helaas hebben wij ook kosten aan de verzending van een pakket waardoor we een minimum bestelbedrag hanteren voor gratis verzending. Je kunt je bestelling tot 30 dagen kosteloos retour sturen.
22 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit is niet altijd geweldig. Ook zijn de afmetingen niet altijd duidelijk
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
23 feb 2024
Het is altijd mogelijk een artikel dat niet naar wens is retour te sturen. Zijn er andere vragen of opmerkingen over een artikel kun je ons even mailen of bellen. Dan helpen wij je graag verder.
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Afhaalpunt was verkeerd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
29 jan 2024
Wat vervelend dat je pakket naar een ander afhaalpunt is gegaan. Het kan helaas voorkomen dat het gekozen punt vol of dicht was waardoor je pakket ergens anders heen gaat.
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijd
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
6 feb 2024
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de bezorging. Ik zie dat je laat in de avond hebt besteld. Als je niet kiest voor de vandaag in huis service krijg je je pakket dan een dag later bezorgd. Als je nog vragen hebt dan kun je ons altijd mailen naar info@lobbes.nl
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb twee kleine dino tanden doosjes besteld voor 1,95 per stuk. Uiteindelijk heb ik in totaal ruim 10€ besteld vanwege verzendkosten. De kleine blikjes hadden makkelijk in een envelopje gepast. Vond t toch wel erg duur zo. Ook kon ik niet precies kiezen welk doosje ik wilde (kleur) en het leek alsof ik 2x3 doosjes bestelde. Verder was t wel prima dat de volgende dag mijn bestelling al binnen was.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
9 jan 2024
Bedankt voor je review!
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verbeterpunt: de bereikbaarheid van de backoffice is echt heel ongelukkig. Dit kan alleen per mail en dat werkt niet. Mede hierdoor zijn we met verkeerde inschrijfformulieren gestart en dat heeft veel extra.werk voor Lobbes en voor ons betekend Goed: de voorraad is op orde, de keus is ruim en de hulp is prettig.
Beoordeling melden
Antwoord van lobbes.nl
8 jan 2024
Wij zijn per mail, in de chat en telefonisch bereikbaar voor onze klanten. Waar we jullie mee hebben geholpen is de mail eigenlijk de enige geschikte manier omdat dan alles zwart op wit staat en zo komt er zo min mogelijk verwarring. We zullen kijken of we bepaalde punten kunnen verbeteren in het vervolg.