lobbes.nlBeoordelingen

: 19.996UitstekendGecertificeerd

Details
Contact
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

Categorieën

lobbes.nl - De Online Speelgoedwinkel

Spelen, genieten en ontwikkelen, dat is waar we voor gaan bij Lobbes.nl. Hier vind je speelgoed voor alle kinderen; van Lego tot Playmobil, maar ook heel veel speelgoed voor een verrassend budget. Op werkdagen voor 23:59 uur* besteld? Dan heb je de volgende dag je bestelling al in huis!
Contact
Lobbes Speelgoed B.V.
Galvanistraat 8
6716 AE Ede
Nederland
Gevolmachtigde
Berry de Snoo

Beoordelingen voor lobbes.nl

4.62/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

11.458 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

70 %
25 %
3 %
1 %
1 %
19.996 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over lobbes.nl

18 dagen geleden
Artikel is niet geleverd. Kreeg gewn melding dat het niet leverbaar was Kwam hier achter na dat het een paar dagwn na dat het zou worden geleverd ik heb gebeld waar het artikel bleef moest over al zelf achteraan
 Geverifieerde beoordeling|
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van lobbes.nl
17 dagen geleden
Excuses voor deze vervelende ervaring! Intussen is betaalde bedrag teruggestort, hopelijk is het zo goed opgelost.
22 dagen geleden
Nog steeds niets ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van lobbes.nl
18 dagen geleden
We hebben uw melding aan onze klantenservice doorgestuurd, volgens onze track&trace gegevens is uw pakket al op 7 juli bezorgd. Deze gegevens zou u ook per mail gekregen moeten hebben?
1 maand geleden
Ik heb me nooit aangemeld bij Lobbes, en ook niet bij trustedshops. Toch krijg ik spam, ondanks verzoeken om me uit jullie database(s) te halen. Ongelofelijk beroerd.
 Geverifieerde beoordeling|
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
Dat is inderdaad erg vervelend! Ik heb nu gezorgd dat dit e-mailadres verwijderd is bij de klantgegevens. U zou nu geen e-mails meer moeten krijgen. Fabian van Lobbes.nl
1 maand geleden
Geen reactie op mail gehad na bestelling
 Geverifieerde beoordeling|
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
Excuus voor de vertraging in de reactie. Ik zie dat u inmiddels een antwoord hebt ontvangen.
1 maand geleden
Bestelling op 7/6, nu op 30/6 nog niets ontvangen! Geen reactie op mails. En toch durven een beoordeling vragen!
 Geverifieerde beoordeling|
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
Vervelend dat u nog niks ontvangen heeft! Sorry dat er niet eerder is gereageerd. In het contact van vandaag (02-07) is er aangegeven dat het pakket waarschijnlijk al snel na uw bestelling bij het DPD afhaalpunt is bezorgd, echter is het mailcontact hierover niet goed verlopen. Mocht het pakket onverhoopts niet daar liggen, zullen wij zorgen dat dit alsnog z.s.m. bezorgd wordt.
3 maanden geleden
De helft miste , kan niet naleveren dan zeg je doe maar een deel geld terug en dan hoor je niks meer paar keer nieuw gemaild maar nog niks
 Geverifieerde beoordeling|
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van lobbes.nl
3 maanden geleden
Wat vervelend dat je geen reactie hebt ontvangen! Excuses. Ik denk dat je e-mail met de foto niet goed is aangekomen. Ik heb je zojuist een e-mail toegestuurd zodat we het snel op kunnen lossen.
3 maanden geleden
U laat niet de mogelijkheid 0 sterren te geven. Met veel tegenzin geef ik dus 1 ster. Mijn bestelling werd niet geleverd. Blijkbaar liep het verkeerd bij bol.com. In plaats van dit te erkennen, nadat ik daarvoor het duidelijke bewijs geleverd had, bleven jullie tegen beter weten in maar vragen naar het juiste leveradres. Een totaal gebrek aan intellectuele eerlijkheid
 Geverifieerde beoordeling|
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van lobbes.nl
3 maanden geleden
Helaas is er inderdaad iets mis gegaan bij PostNL met je pakket, erg vervelend! Intussen is vandaag het pakket opnieuw naar je opgestuurd. Hopelijk is het zo goed opgelost.
3 maanden geleden
Nog niets ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van lobbes.nl
3 maanden geleden
Ik zie dat je bestelling gelukkig op 9 mei toch is bezorgd! Hopelijk bevallen de artikelen, veel plezier ermee!
3 maanden geleden
Er werd verteld dat onze bestelling aanwezig was. Na 2 dagen mail dat het toch niet op voorraad was. Wel netjes geld terug gekregen
 Geverifieerde beoordeling|
3 maanden geleden
Ik geef een 0 om de volgende redenen: - Bij levering werd een fout pakket uitgeladen met onze naam erop. Een foutje bij de expeditie. Gelukkig kunnen regelen met de chauffeur. - Het hout was nat en beschimmeld. Met een staalborstel de schimmel moeten verwijderen. Ook misten we 70 schroeven en 2 balken. Zelf moeten aanschaffen. - Geen enkele reactie op klacht tot op heden. Helpdesk amateuristisc
 Geverifieerde beoordeling|
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van lobbes.nl
3 maanden geleden
Wat enorm vervelend dat het speeltoestel zo tegenviel, mijn excuses daarvoor! Helaas hebben we geen berichten gehad van je. Daarom stuur ik je even een persoonlijke e-mail om dit alsnog op te lossen.
3 maanden geleden
Veel te trage levering, hebben 2 weken moeten wachten tot het verzonden werd op iets wat normaal de volgende dag verzonden zou worden
 Geverifieerde beoordeling|
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van lobbes.nl
3 maanden geleden
Bedankt voor de feedback. We hebben inderdaad een vertraging gehad rond deze tijd, mijn excuses daarvoor. Het is goed hierbij om onze berichten op de website in de gaten te houden. Ik hoop dat de bestelling alsnog goed bevalt!
3 maanden geleden
Ik zit nog steeds te wachten op mijn levering. Ik probeerde op mail van de bezorging te reageren, maar dat is een no replay bericht. Ik koop niks meer bij jullie. Terwijl ik de spullen er leuk vindt. Maar ja als het niet aankomt zonde van mijn geld. In de Corona tijd was het leuk om de vogelhuisjes te verven met de kinderen. Helaas
 Geverifieerde beoordeling|
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van lobbes.nl
3 maanden geleden
Wat jammer dat het tegenviel. Echter zie ik dat het pakket op de afgesproken leverdatum bezorgd is. We vertrouwen hiermee erop dat het toch nog goed gekomen is. Veel plezier met de bestelling!
3 maanden geleden
De bezorging heeft een week geduurd dus de verjaardag van mijn kleindochter was al voorbij toen het geleverd werd dus moest ik als nog naar de winkel om cadeautjes te halen.
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Super snel en kind gelukkig
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
ik heb nog pakket ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Er was een verkeerd pakket geleverd dat in Oostenrijk afgeleverd had moeten worden.
 Geverifieerde beoordeling|
4 maanden geleden
Ik heb een mail gestuurd!!!! Dat er een artikel mist!!! Wel voor betaald!!! Ik krijg geen reactie terug!
 Geverifieerde beoordeling|
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van lobbes.nl
4 maanden geleden
Sorry dat u zo lang heeft moeten wachten op een reactie, het was erg druk bij onze klantenservice i.v.m. de huidige omstandigheden. Ik zie dat u intussen een reactie heeft en het artikel opgestuurd wordt. Hopelijk bevalt de bestelling goed.
4 maanden geleden
jullie sturen mij de factuur, ook al is mijn artikel nog niet geleverd. post nl kan ik niet contacteren, noch jullie. slechte service, sorry!
 Geverifieerde beoordeling|
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van lobbes.nl
4 maanden geleden
Uw pakket is helaas bij een andere klant terecht gekomen, het zal zo snel mogelijk bij u bezorgd worden. Excuus voor dit ongemak. Ik zie dat er intussen contact is over de situatie. Hopelijk wordt het zsm opgelost!
4 maanden geleden
Erg laat bezorgt. En 2 verschillende springtouwen terwijl je het zelfde bestelde.
 Geverifieerde beoordeling|
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van lobbes.nl
4 maanden geleden
Excuus voor de vertraging van de bestelling! Ik zie dat het een springtouw betreft waarbij meerde uitvoering door elkaar geleverd worden. Dit noemen wij in de beschrijving van het artikel, sorry als dat niet duidelijk was.
4 maanden geleden
De levering was zeer vertraagd, pas informatie als andere partijen is hebben gedaan. Klantenservice zeer slechte reactie. Artikelen waren misleidend, uitvoering en formaat.
 Geverifieerde beoordeling|
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
lobbes.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van lobbes.nl
4 maanden geleden
Excuus voor de vertraging! Ik zie u intussen via e-mail contact hebt gehad over de bezorging, hopelijk is het zo goed opgelost. Betreffende de producten, vervelend dat deze niet voldeden aan de verwachtingen. U kunt altijd terecht op Lobbes.nl/retour om deze artikelen retour te sturen. Graag horen we hoe de artikelen misleidend waren, want dat willen we natuurlijk niet.