lobbes.nl

De Online Speelgoedwinkel

Beschrijving
Spelen, genieten en ontwikkelen, dat is waar we voor gaan bij Lobbes.nl. Hier vind je speelgoed voor alle kinderen; van Lego tot Playmobil, maar ook heel veel speelgoed voor een verrassend budget. Op werkdagen voor 23:59 uur* besteld? Dan heb je de volgende dag je bestelling al in huis!
Lobbes Speelgoed B.V.
Galvanistraat 8
6716 AEEde
Berry de Snoo

Beoordelingen voor lobbes.nl

4.64 / 5.00

10.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

< 1 %

Wat andere klanten zeggen over lobbes.nl

1 dag geleden
Te late levering, duurde dubbel zo lang dan de beloofte wachttijd

Grote verpakking voor zes kleine balletjes? En de verzendkosten zijn te duur had door de brievenbus gekund

1 week geleden
Helaas moeten wij dit commentaar deactiveren wegens strijdigheid met het geldende recht. De algemene beoordeling blijft echter van kracht. Uw Trusted Shops Team

2 weken geleden
Ik heb extra betaald voor de avond service en het is na 2 dagen nog steeds niet geleverd. Daarbij wil ik mijn geld terug maar men reageert niet op mijn mail.

1 week geleden
Beste, excuses voor het lange wachten, tot 2 januari is Lobbes.nl dicht geweest vanwege de feestdagen. Voor zover ik kan zien is het inmiddels opgelost en is dit hopelijk naar tevredenheid geweest.
2 weken geleden
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen

2 weken geleden
Beste, u heeft uw pakket op een afhaalpunt laten bezorgen, op 19 december is het pakket daar afgeleverd. We zien dat u op de 31e voor het pakket heeft getekend, daarmee is deze melding hopelijk opgelost?
3 weken geleden
Verkeerd pakketje gestuurd gekregen

2 weken geleden
Beste, dit is natuurlijk niet de bedoeling, heeft u hier al contact overgehad met onze klantenservice? We sturen u even een mailtje.
Product beschadigd

Antwoord van lobbes.nl
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat artikelen beschadigd geleverd worden. Neem in zo'n geval gerust contact met ons op Ik heb u een mail gestuurd om mee te kijken naar een mogelijke oplossing.
Er is 2 maal het zelfde pakje gestuurd maar 2maal is het door post.nl bezorgd op een afhaal adres in diemen en ik ben niet in staat het op te halen.u hebt wel de tweede keer een berichtje erbij gedaan dat ze bij de buren of bij de receptie het moesten afhalen .maar ze zijn niet eens bij mij geweest,terwijl in de app stond dat het s,'avonds was gebracht niet bij mij ik was gewoon thuis.

Belachelijk voor woorden

Antwoord van lobbes.nl
Zou u kunnen aangeven wat u precies bedoelt? We willen onze klanten een prettige ervaring bieden, zo te lezen is dat bij u (nog) niet gelukt. Ik heb u ook nog een e-mail gestuurd om mee te kijken wat we kunnen betekenen.
Veel te groot pakket voor een klein iets

Antwoord van lobbes.nl
Jammer dat je de verpakking van het pakket zo hebt ervaren. We proberen producten zo goed mogelijk op maat in te pakken en kijken continu hoe we dit kunnen verbeteren. Hopelijk bevalt het artikel wel goed!
Er zat iets niet bij wat ik heb bestelt

Antwoord van lobbes.nl
Dat is niet de bedoeling Neem in een dergelijk geval gerust contact met ons op, we lossen dit graag op. Ik heb u een e-mail gestuurd met een aantal mogelijke oplossingen, ik hoor graag waar u voorkeur naar uitgaat.
slechte communicatie en verkeerde terugkoppeling over zaken die niet op voorraad zijn.

Antwoord van lobbes.nl
Excuses voor de vervelende ervaring, dat is niet wat we onze klanten willen bieden. Mochten er nog zaken opgelost kunnen worden, neem gerust contact op We kijken graag mee hoe we deze bestelervaring kunnen omzetten naar een positieve ervaring.
Boekje was al beschadigd. Sommige producten zagen er goedkoop uit

Antwoord van lobbes.nl
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat artikelen beschadigd aankomen Ik heb even een mail gestuurd met een mogelijke oplossing. Als je niet tevreden bent met artikelen, neem gerust contact op met onze klantenservice, we lossen het graag op.
Te duur chinese troep

Antwoord van lobbes.nl
Jammer om te horen dat je het te duur vond Als je niet tevreden bent met de gekochte artikelen, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice
Product niet ontvangen en moet hier toch voor betalen

Problemen worden niet opgelost. Emails worden weken lang niet beantwoord. Telefoontjes worden afgekapt met een terug bel verzoek. Enige wat ze kunnen is een betaal herinnering uitprinten en posten Ik bestel er nooit meer iets Slechtste klanten service ooit

Antwoord van lobbes.nl
Wat vervelend dat uw ervaring bij Lobbes niet aan de verwachting voldeed In uw klantgeschiedenis zie ik dat dit een order uit september betreft en dat u meerdere malen dit jaar contact heeft gehad met onze klantenservice en dat we dit jaar meerdere keren oplossingen hebben verzorgd inz vermiste pakketten. Mochten we u nog verder kunnen helpen dan horen we het graag.
Ik vind het belachelijk om zoveel karton te gebruiken voor zo'n dun boekje. het had een brievenbuspakketje kunnen zijn, allemaal verspilling van karton. Dat je er iets van kunt maken maakt geen indruk op mij

Antwoord van lobbes.nl
hartelijk dank voor uw bestelling, we vinden het jammer dat u niet tevreden was We hebben een aantal verpakkingsmaten om zo verstandig mogelijk om te gaan met karton, helaas paste het boekje niet in onze kleine doos. Wij maken geen gebruik van de PostNL brievenbus dienst.
Wat betreft de levering is het uitermate slecht geregeld via Post NL. De pakketten zijn 1 week onderweg geweest en gingen van het kastje naar de muur. Wat betreft de producten kan ik daar geen uitspraak over doen. De service van de medewerkers was prima. We denken er alleen wel over om het volgend schooljaar bij een ander bedrijf te bestellen. Vorig jaar hebben we ook problemen gehad met bezorgen

Antwoord van lobbes.nl
Hartelijk dank voor uw bestelling We vinden het heel vervelend dat de ervaring met PostNL niet goed is geweest We nemen dit serieus en zullen dit ook zeker bespreken met onze vervoerder
Heb mijn bestelling niet ontvangen.

Antwoord van lobbes.nl
Ik zie dat je het pakketje inmiddels hebt ontvangen. Hiermee vertrouw ik erop dat het goed is opgelost.
Dit is het mail adres van iemand die nog nooit iets jullie bij jullie heeft gekocht Meerdere malen contact heeft gehad dat het mail adres niet klopt, maar er wordt niets meegedaan

Antwoord van lobbes.nl
Excuses voor de overlast We gebruiken het emailadres dat is gebruikt bij de laatste bestelling, we hebben dit emailadres nu in ieder geval weer verwijderd uit ons systeem. Jan Willem | Lobbes.nl