lobbes.nl

De Online Speelgoedwinkel

Details
Contact

Categorieën

Beschrijving
Spelen, genieten en ontwikkelen, dat is waar we voor gaan bij Lobbes.nl. Hier vind je speelgoed voor alle kinderen; van Lego tot Playmobil, maar ook heel veel speelgoed voor een verrassend budget. Op werkdagen voor 23:59 uur* besteld? Dan heb je de volgende dag je bestelling al in huis!
Contact
Lobbes Speelgoed B.V.
Galvanistraat 8
6716 AEEde
Nederland
Gevolmachtigde
Berry de Snoo

Beoordelingen voor lobbes.nl

4.64 / 5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

10.201 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

71 %
26 %
3 %
1 %
< 1 %
14.489 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over lobbes.nl

Sorteren Meest recente eerst 
1 dag geleden
Te late levering, duurde dubbel zo lang dan de beloofte wachttijd
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 dagen geleden
Grote verpakking voor zes kleine balletjes? En de verzendkosten zijn te duur had door de brievenbus gekund
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 week geleden
Helaas moeten wij dit commentaar deactiveren wegens strijdigheid met het geldende recht. De algemene beoordeling blijft echter van kracht. Uw Trusted Shops Team
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 weken geleden
Ik heb extra betaald voor de avond service en het is na 2 dagen nog steeds niet geleverd. Daarbij wil ik mijn geld terug maar men reageert niet op mijn mail.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van lobbes.nl
1 week geleden
Beste, excuses voor het lange wachten, tot 2 januari is Lobbes.nl dicht geweest vanwege de feestdagen. Voor zover ik kan zien is het inmiddels opgelost en is dit hopelijk naar tevredenheid geweest.
2 weken geleden
Ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van lobbes.nl
2 weken geleden
Beste, u heeft uw pakket op een afhaalpunt laten bezorgen, op 19 december is het pakket daar afgeleverd. We zien dat u op de 31e voor het pakket heeft getekend, daarmee is deze melding hopelijk opgelost?
3 weken geleden
Verkeerd pakketje gestuurd gekregen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van lobbes.nl
2 weken geleden
Beste, dit is natuurlijk niet de bedoeling, heeft u hier al contact overgehad met onze klantenservice? We sturen u even een mailtje.
1 maand geleden
Product beschadigd
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat artikelen beschadigd geleverd worden. Neem in zo'n geval gerust contact met ons op Ik heb u een mail gestuurd om mee te kijken naar een mogelijke oplossing.
1 maand geleden
Er is 2 maal het zelfde pakje gestuurd maar 2maal is het door post.nl bezorgd op een afhaal adres in diemen en ik ben niet in staat het op te halen.u hebt wel de tweede keer een berichtje erbij gedaan dat ze bij de buren of bij de receptie het moesten afhalen .maar ze zijn niet eens bij mij geweest,terwijl in de app stond dat het s,'avonds was gebracht niet bij mij ik was gewoon thuis.
 
 Geverifieerde beoordeling|
1 maand geleden
Belachelijk voor woorden
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
Zou u kunnen aangeven wat u precies bedoelt? We willen onze klanten een prettige ervaring bieden, zo te lezen is dat bij u (nog) niet gelukt. Ik heb u ook nog een e-mail gestuurd om mee te kijken wat we kunnen betekenen.
1 maand geleden
Veel te groot pakket voor een klein iets
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
Jammer dat je de verpakking van het pakket zo hebt ervaren. We proberen producten zo goed mogelijk op maat in te pakken en kijken continu hoe we dit kunnen verbeteren. Hopelijk bevalt het artikel wel goed!
1 maand geleden
Er zat iets niet bij wat ik heb bestelt
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
Dat is niet de bedoeling Neem in een dergelijk geval gerust contact met ons op, we lossen dit graag op. Ik heb u een e-mail gestuurd met een aantal mogelijke oplossingen, ik hoor graag waar u voorkeur naar uitgaat.
1 maand geleden
slechte communicatie en verkeerde terugkoppeling over zaken die niet op voorraad zijn.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
Excuses voor de vervelende ervaring, dat is niet wat we onze klanten willen bieden. Mochten er nog zaken opgelost kunnen worden, neem gerust contact op We kijken graag mee hoe we deze bestelervaring kunnen omzetten naar een positieve ervaring.
1 maand geleden
Boekje was al beschadigd. Sommige producten zagen er goedkoop uit
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
Het is natuurlijk niet de bedoeling dat artikelen beschadigd aankomen Ik heb even een mail gestuurd met een mogelijke oplossing. Als je niet tevreden bent met artikelen, neem gerust contact op met onze klantenservice, we lossen het graag op.
2 maanden geleden
Te duur chinese troep
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
Jammer om te horen dat je het te duur vond Als je niet tevreden bent met de gekochte artikelen, kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice
2 maanden geleden
Product niet ontvangen en moet hier toch voor betalen
 
 Geverifieerde beoordeling|
2 maanden geleden
Problemen worden niet opgelost. Emails worden weken lang niet beantwoord. Telefoontjes worden afgekapt met een terug bel verzoek. Enige wat ze kunnen is een betaal herinnering uitprinten en posten Ik bestel er nooit meer iets Slechtste klanten service ooit
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
Wat vervelend dat uw ervaring bij Lobbes niet aan de verwachting voldeed In uw klantgeschiedenis zie ik dat dit een order uit september betreft en dat u meerdere malen dit jaar contact heeft gehad met onze klantenservice en dat we dit jaar meerdere keren oplossingen hebben verzorgd inz vermiste pakketten. Mochten we u nog verder kunnen helpen dan horen we het graag.
2 maanden geleden
Ik vind het belachelijk om zoveel karton te gebruiken voor zo'n dun boekje. het had een brievenbuspakketje kunnen zijn, allemaal verspilling van karton. Dat je er iets van kunt maken maakt geen indruk op mij
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
hartelijk dank voor uw bestelling, we vinden het jammer dat u niet tevreden was We hebben een aantal verpakkingsmaten om zo verstandig mogelijk om te gaan met karton, helaas paste het boekje niet in onze kleine doos. Wij maken geen gebruik van de PostNL brievenbus dienst.
2 maanden geleden
Wat betreft de levering is het uitermate slecht geregeld via Post NL. De pakketten zijn 1 week onderweg geweest en gingen van het kastje naar de muur. Wat betreft de producten kan ik daar geen uitspraak over doen. De service van de medewerkers was prima. We denken er alleen wel over om het volgend schooljaar bij een ander bedrijf te bestellen. Vorig jaar hebben we ook problemen gehad met bezorgen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van lobbes.nl
1 maand geleden
Hartelijk dank voor uw bestelling We vinden het heel vervelend dat de ervaring met PostNL niet goed is geweest We nemen dit serieus en zullen dit ook zeker bespreken met onze vervoerder
2 maanden geleden
Heb mijn bestelling niet ontvangen.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van lobbes.nl
2 maanden geleden
Ik zie dat je het pakketje inmiddels hebt ontvangen. Hiermee vertrouw ik erop dat het goed is opgelost.
3 maanden geleden
Dit is het mail adres van iemand die nog nooit iets jullie bij jullie heeft gekocht Meerdere malen contact heeft gehad dat het mail adres niet klopt, maar er wordt niets meegedaan
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van lobbes.nl
3 maanden geleden
Excuses voor de overlast We gebruiken het emailadres dat is gebruikt bij de laatste bestelling, we hebben dit emailadres nu in ieder geval weer verwijderd uit ons systeem. Jan Willem | Lobbes.nl