lobbes.nl- Logo - Beoordelingen

lobbes.nl

5.377 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden51.175 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2018
lobbes.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

4 okt 2023
Heb zojuist een bestelling binnen gehad. Daar zaten papieren bekers in. Afbeelding eenhoorns en regenbogen. Had die niet eens besteld. Maar wel fijn dat er een keer iets extra's in zit. Het enigste wat naar mijn mening verbeterd kan worden is de verzending met PostNL. Deze levert in mijn regio zo slecht dat het de ene keer wel geleverd kan worden en maar dan wel bij een PostNL punt en niet thuis. En de andere keer helemaal niet geleverd wordt. Aan te raden is ook om de mogelijkheid met een ander vervoersbedrijf te bezorgen, aan te bieden

De levering van Lobbes is altijd weer leuk verpakt. Normaliter ben ik altijd erg tevreden geweest over lobbes. Helaas ontbrak er bij de laatste bestelling een product, was de verzending erg traag en kwam de klantenservice tot tweemaal toe na telefonisch contact de beloften niet na. De twee heren die ik telefonisch sprak kwamen niet beleefd over en kwamen hun toezeggingen dus ook niet na. Pas na een e-mail is het ontbrekende product netjes nageleverd. Mocht er een probleem zijn met je bestelling, bel dan ook maar niet. Wanneer je een email stuurt is het sneller opgelost. Helaas is mijn vertrouwen hierdoor gebroken en zal ik minder snel weer opnieuw voor lobbes kiezen.

Beoordelingen voor lobbes.nl

Alles klopte aan de bestelling!

Alles klopte aan de bestelling: Het was een mooi! uitgevoerde doos. Prima kwaliteit voor mijn plan: ik heb er spiegels in geplakt...en zo konden de kinderen zichzelf ontdekken als zijnde de grootste verrassing, de grootste schat! Goed verpakt, keurig op tijd bezorgd. Blij mee! Dank je wel.
Ik werd keurig gebeld om te overleggen wat ik ipv zou willen hebben omdat iets niet voorradig was, fijn want dan kan iemand ook even meedenken 'wat dezelfde kleur heeft'. Het zou natuurlijk nog mooier zijn als de voorraad op peil is.

Compliment en tip van geleverde bestelling

Bestelling wordt altijd geordend geleverd. Tip: speelgoed met water, zoals bellenblaas, extra verpakken zodat het niet kan gaan lekken in de kartonnen doos. Nu was er één doos kapot gegaan door een leeggelopen bellenblaas.

Prima!

Gemakkelijke website met goede indeling. Snel besteld en als ik een keer een extra iets op de adressticker wil, kan dat ook. Levering is ook snel en wij zijn blij dat we op rekening mogen betalen.

Fijne site met veel keuze !

De levering was snel , goeie producten , netjes ingepakt ! Niet goed voor mijn portemonnee, want de keuze is reuze ! Ze bieden producten in verschillende prijsklassen aan dus ja een top site !
Ik heb vaker bij Lobbes een bestelling gedaan. Het wordt altijd opde afgesproken tijd en goed verpakt geleverd. Bovendien vind ik de website duidelijk en mooi. Kortom ik shop graag bij Lobbes!
Snelle levering. Veel leuke producten voor kleine prijsjes rondom thema paarden. Hartjes bikken met paardjes erin viel erg tegen. Vielen uit elkaar. Terwijl deze wat duurder waren.
GV
het hele proces vanaf het rondkijken op de website, tot bestellen, voortgang bestelling en levering ging alles prima. Ik zie geen punten die verbeterd zouden moeten worden.
Het pakket wat ik besteld had, was mooi vlot binnen gekomen. Product was nog in uitstekende staat toen het binnen kwam. We hebben er veel plezier van!!
Antwoord van lobbes.nl
Wat tof om te horen dat jullie zo veel plezier hebben van het artikel! Nog veel speelplezier gewenst!

Niet goed, geld terug

Voor de 2e keer besteld bij lobbes. Producten zien er goed uit, maar niet geschikt qua uitvoering. Retour gestuurd en binnen een week geld retour. Top!
Hat alles Wunderbar funktioniert. Es hat etwas in der Bestellung gefehlt und der Kundenservice hat sich sofort darum gekümmert. Werde öfter bestellen.

duidelijk goede zoekfuncties…

Catalogus duidelijk goede zoekfuncties bijv. op soort speelgoed of op leeftijd kind. makkelijk te bestellen en kwaliteit goed zoals verwacht
DV
Dennis v.
Warffum

Leuke website en groot aanbod.

Leuke website, groot aanbod en bestellen gaat eenvoudig. Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling en het wordt snel geleverd.
Antwoord van lobbes.nl
Mooi om te horen dat je zo tevreden bent over ons! Nog veel plezier met je bestelling!
De keuze is reuze, veel variatie binnen een netjes budget. De bestelling was snel geleverd en ook de retour is snel en netjes afgehandeld.

Waren wie beschrieben, alles ok

Waren wie beschrieben, Versand ging schnell. Habe zur Sicherheit mit Klarna bezahlt. Kostet extra, nicht ganz nachvollziehbar für mich.

Sam vond mijn cadeau geweldig

Sam werd 3 en kreeg echt veel cadeautjes maar die van mij vond hij het leukst ! Het is een mooi stuk speelgoed voor een nette prijs.
Antwoord van lobbes.nl
Bedankt voor je leuke review. Veel speelplezier voor Sam!

prima online shop

op tijd bezorgd, netjes verpakt, goed prijs tot nu toe altijd goede ervaringen gehad, we hebben al meerdere keren via Lobbes gekocht
Antwoord van lobbes.nl
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons! Nog veel plezier met je bestelling en tot de volgende keer!
Alle kadootjes netjes geleverd in een mooie doos waar de kids nog leuke robots van gemaakt hebben. Leuk idee voor je verzenddoos.
Snelle bezorging, leuke site. De kwaliteit van het product( een kruiwagentje) was minder dan op basis van de prijs te verwachten.

vullen van de piñata…

Elk jaar voor het vullen van de piñata ga ik naar lobbes.nl Vooral omdat je perfect kan zoeken op deze site en er is veel keus.