MegaGadgets.nl- Logo - Beoordelingen

MegaGadgets.nl

453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.292 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 jun 2017
MegaGadgets.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 sep 2023
Alle bestelde artikelen goed ontvangen, snel bezorgd. Alles netjes verpakt behalve 1 artikel was duidelijk een retourzending geweest. De maze ball had een erg gehavende doos die met plakband terug dichtgemaakt en opgelapt werd. Voor mezelf had ik dat niet zo erg gevonden maar aangezien het een cadeautje is, vind ik het wel een beetje jammer om het zo te moeten gaan afgeven binnenkort... Verder alles prima in orde en tevreden.

Iets besteld. Ineens niet meer leverbaar. Hoor je verder niets van, zelf contact opgenomen omdat het artikel niet meer op voorraad was. Krijg je het bericht dat ik op de lijst stond voor te contacteren. Jammer. De rest van de producten waren zeer leuk.. ik zou hier op basis van de ontvangen producten zeker terug komen, in de hoop dat de site dan meer up to date is en het contact sneller verloopt.

Beoordelingen voor MegaGadgets.nl

Nieuw Dordrecht
22 nov 2023
Hoi Jeroen, bedankt voor je review en tot ziens op onze webshop! Groetjes Anne
23 nov 2023
Hi! Wij horen graag wat er beter kan. In ieder geval bedankt voor je review en tot ziens op onze webshop! Groetjes Anne
Hoi Anita! Bedankt voor je review en tot ziens op onze webshop! Groetjes Anne
19 nov 2023
18 nov 2023
Antwoord van MegaGadgets.nl
Hi Lotte, bedankt voor uw review. Wij horen graag tips & tops van u via de e-mail om onze service te verbeteren. U kunt mailen naar klantenservice@megagadgets.nl Tot ziens op onze webshop. Groetjes Anne
17 nov 2023
Hi! Bedankt voor je review. Veel plezier met je bestelling en tot ziens op onze webshop! Groetjes Anne
16 nov 2023