tofvel.com- Logo - Beoordelingen

tofvel.com

299 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden607 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2021
tofvel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering en op slag verliefd op mijn Toffels. Ik maak me echter een klein beetje zorgen over een mogelijke verdunning in het vilt op de binnenkant van de hak (eerste foto)van de rechterslof. Aan de andere kant is het vilt zo dik en stevig dat ik daar geen verrassingen/problemen mee verwacht. Ik heb maat 45,5 en maat 46 besteld, ze zitten als gegoten maar eigenlijk wel een schoenlepel nodig om ze aan te krijgen. Mogelijk is mijn wreef wat hoog.

8 nov 2023
De gekleurde tofvels in de juiste maat besteld. Ik kom met geen mogelijk met mijn voet erin, de ruimte is veel te smal en te stug. Ik heb een platte wreef en slanke enkels maar ondanks dat lukte het niet. Deze tofvels zien er leuk uit maar zijn ook stug en erg dik gemaakt. De achterkant was zeker 1centimeter dik.Ben benieuwd of ze allemaal zo zijn, maar een keer terug sturen en 7,65 euro betalen vindt ik wel genoeg. Dus voor mij geen tofvels meer helaas……..ik heb ze terug gestuurd en geen foto ervan gemaakt, eigenlijk wel jammer dat ik daar niet aan heb gedacht.

Beoordelingen voor tofvel.com

Heerlijke sloffen

De tofvels zijn warm, comfortabel en prachtig. De maat was te klein. Het omruilen leek even lastig omdat de volgende maat niet beschikbaar was maar ik ben via de mail te woord gestaan. Je mag de maat kosteloos ruilen als je de zelfde kleur neemt, dat is fijn!
Antwoord van tofvel.com
Het is geweldig om te horen dat je tofvels warm, comfortabel en prachtig vindt. Het is jammer dat de maat te klein was, maar het is goed dat je via e-mail contact hebt opgenomen om het omruilproces te bespreken. Comfortabele en prachtige tofvels zijn zeker een geweldige aanvulling op je schoenencollectie!
Lekker warm Ze zijn wat krap met instappe ,vooral in het begin, met een wat hogere wreef is moeilijk
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je feedback! Blij dat je de pantoffel mooi vindt, we begrijpen dat het soms lastig kan zijn om ze aan te krijgen wanneer je een hoge wreef hebt. Hopelijk wordt het in de toekomst makkelijker.
Goed doorlopen koop proces en mooi product (hoge pantoffels)
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je mooie beoordeling. We wensen je veel draagplezier !
Mooie pantoffel , moeilijk aan te krijgen
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je feedback! Blij dat je de pantoffel mooi vindt, we begrijpen dat het lastig kan zijn om ze aan te krijgen. Hopelijk wordt het gemakkelijker naarmate je ze vaker draagt.
18 feb 2024
Prima afhandeling van retourzending

Prima

X
perfecte rubberzool , mooie kwaliteit, beetje lastig aan te trekken nu ze nieuw zijn
Goede keuze, snel geleverd, mooi product.
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je vier sterren review! Graag horen we wat we in de toekomst beter kunnen doen om een vijf sterren review te ontvangen.
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je vier sterren review! Graag horen we wat we beter kunnen doen om de volgende keer een vijf sterren review te ontvangen?
Lekker warm, stevig en dik materiaal. Leek eerst wat klein. Na een week goed aan en uit te trekken en je slipt er niet in heen en weer.
Mooi, goed passen, zitten lekker. Zonder sokken wel redelijk koud, tenzij je permanent in beweging bent.
Is perfect materiaal Opm: Met rubberzool voetzool .onder isolerend kan iets beter.
Antwoord van tofvel.com
Bedankt voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je het materiaal perfect vindt. We nemen je opmerking over de rubberen zool en de isolatie serieus en zullen kijken hoe we dat nog iets beter kunnen maken.

Prima van bestelling en levering en het…

Prima vwb bestelling en levering en het product voldoet aan de verwachtingen.
Een beoordeling kan ik niet geven daar het kerst geschenk is
Antwoord van tofvel.com
Dank voor je beoordeling en wensen je fijne feestdagen.
Snel geleverd en mooie pantoffels .

Moo op tijd en liefdevol gemaakt

Mooi op tijd en liefdevol gemaakt
Fijne geen koude voeten meer.TOP