tofvel.com- Logo - Beoordelingen

tofvel.com

297 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden620 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 29 okt 2021
tofvel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Snelle levering en op slag verliefd op mijn Toffels. Ik maak me echter een klein beetje zorgen over een mogelijke verdunning in het vilt op de binnenkant van de hak (eerste foto)van de rechterslof. Aan de andere kant is het vilt zo dik en stevig dat ik daar geen verrassingen/problemen mee verwacht. Ik heb maat 45,5 en maat 46 besteld, ze zitten als gegoten maar eigenlijk wel een schoenlepel nodig om ze aan te krijgen. Mogelijk is mijn wreef wat hoog.

8 nov 2023
De gekleurde tofvels in de juiste maat besteld. Ik kom met geen mogelijk met mijn voet erin, de ruimte is veel te smal en te stug. Ik heb een platte wreef en slanke enkels maar ondanks dat lukte het niet. Deze tofvels zien er leuk uit maar zijn ook stug en erg dik gemaakt. De achterkant was zeker 1centimeter dik.Ben benieuwd of ze allemaal zo zijn, maar een keer terug sturen en 7,65 euro betalen vindt ik wel genoeg. Dus voor mij geen tofvels meer helaas……..ik heb ze terug gestuurd en geen foto ervan gemaakt, eigenlijk wel jammer dat ik daar niet aan heb gedacht.

Beoordelingen voor tofvel.com

MB
Mirjam B.
Alkmaar
Prachtige sloffen mooi in alle opzichten. Goede zool waarmee je ook even naar buiten kan lekker antislip. Ik heb ze gekocht voor mijn lief maar ga ze zelf ook bestellen. Echt superrrrrr.

Nieuwe sloffen

Na jaren intensief gebruik waren mijn Tofvels aan vervanging toe. Zelfde weer besteld, want zitten als gegoten. Levering ging sneller dan verwacht, dus zijn al in gebruik.
Antwoord van tofvel.com
Wat fijn om te horen dat je na jaren intensief gebruik weer voor Tofvel hebt gekozen! We zijn blij dat ze als gegoten zitten en dat je tevreden bent met de snelle levering. Geniet van je nieuwe Tofvels en de warmte die ze brengen. Dankjewel voor het delen van je ervaring!
PL
Paul L.
Sittard
31 mrt 2024
Niveau van afwerking (vorm en stabiliteit) is hoog. Authenticiteit van logo op de schoen (stiksel) is apart. Ga zo door!

Mooi kadootje voor een dierbare!

Mooi kadootje voor een dierbare uitgezocht en gekocht. Snelle, keurige levering en de ontvanger is er super blij mee!
Antwoord van tofvel.com
Super om te horen dat het cadeau zo goed is ontvangen en dat alles naar wens was met de levering! Hartelijk dank voor het kiezen van Tofvel als cadeau voor je dierbare. We hopen dat het veel warmte en vreugde brengt. 🌟
Product voldoet aan omschrijving, heldere communicatie over aankoop en levering. Levering binnen enkele dagen.
Antwoord van tofvel.com
Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met het product en onze service! We streven ernaar om altijd duidelijk en helder te communiceren en ervoor te zorgen dat onze leveringen snel en probleemloos verlopen. Jouw positieve feedback is voor ons een mooie bevestiging dat we op de goede weg zijn. Mocht je in de toekomst vragen hebben of verdere informatie wensen, staan we uiteraard voor je klaar. Geniet van je aankoop en we hopen je nog eens terug te zien bij Tofvel!

Beste pantoffel

Heel dik warm en degelijk vilt en met rubberen zool nu nog degelijker.
Antwoord van tofvel.com
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit en het comfort van onze pantoffels! Het dikke, warme vilt gecombineerd met de rubberen zool is inderdaad ontworpen voor zowel comfort als duurzaamheid, zodat je lang kunt genieten van warme en stevige stappen in je huis. We zijn blij dat dit bijdraagt aan jouw tevredenheid. Mocht je nog vragen hebben of meer informatie willen, we staan altijd voor je klaar. Geniet van je gezellige en warme voeten met Tofvel!
Mooi product, goede pasvorm, snel geleverd
Antwoord van tofvel.com
Bedankt voor je mooie woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met de pasvorm en de snelle levering. Veel warme en comfortabele momenten gewenst met je Tofvel pantoffels!

Snel en fijn

Snelle levering, heerlijke sloffen
Antwoord van tofvel.com
Wat goed om te horen dat de levering snel was en dat je blij bent met je heerlijke sloffen! We doen ons best om ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk kunt genieten van je Tofvel pantoffels. Als je nog vragen hebt of meer informatie nodig hebt, staan we altijd voor je klaar. Geniet van het comfort en de warmte!
De pantoffels zitten erg lekker. Kwaliteit lijkt goed, maar omdat dit mijn eerste paar is kan ik daar niet zo veel over zeggen. Eerst maat 43 besteld. Die waren te krap/net te klein. Het retour sturen en nieuwe ontvangen was snel geregeld en zonder zorgen. Maat 44 zit top.
Antwoord van tofvel.com
Fantastisch dat de maat 44 pantoffels perfect zitten en je tevreden bent met onze service! Fijn dat alles snel en zorgeloos is verlopen. Geniet van je nieuwe, warme pantoffels en we hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen bij Tofvel.

Goede kwaliteit

Gaan gemakkelijk aan. Zitten comfortable. Eerste dagen even tijd nodig om naar je voet te vormen. Geen klamme voeten. Prettig dat er ook een zool is voor buiten dragen. Ik heb zowel binnen als buiten sloffen gehaald en wil ze de hele dag aan. Aanrader
ML
Marian L.
Hoogeloon
Geweldig lekker warme voeten super ! Alleen jammer dat de leren zool door gebruik erg glad wordt durf er niet meer de trap op en af te lopen
19 mrt 2024
Snelle en goede levering, Had een maat groter nodig omruilen geen probleem en wederom weer snel geleverd 👍👍
LA
Leo A.
Gouda
24 feb 2024
heerlijke sloffen en je helpt mee aan fair trade, wat een goed gevoel geeft
Antwoord van tofvel.com
Fantastisch om te horen dat je blij bent met je heerlijke sloffen en dat het je een goed gevoel geeft bij te dragen aan fair trade! Bij Tofvel is dat precies waar we voor staan: comfort combineren met zorg voor mens en milieu. Geniet van je warme voeten en het warme gevoel van binnen. Dankjewel voor je steun en het delen van je positieve ervaring!
19 mrt 2024
Sloffen gekocht, zitten heerlijk warm. Goede service.
17 mrt 2024
Vlotte levering. Fijn product volgens omschrijving
Antwoord van tofvel.com
Super om te horen dat je tevreden bent met de vlotte levering en onze pantoffels! Geniet van de warmte en het comfort. 😊🧦 Warme groetjes, het Tofvel team.