dermaskinshop.nl

37 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden986 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 sep 2020
dermaskinshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 apr 2023
Ik had per ongeluk een verkeerd artikel besteld. Ik heb direct gebeld en werd ontzettend netjes en vriendelijk te woord gestaan. Het juiste artikel was nog op voorraad en is direct omgeruild. Volgende dag al in huis.TOP service!

De bezorgtijd was erg onduidelijk

Beoordelingen voor dermaskinshop.nl

Good store nice service

Delays and issues with PostNL caused unnecessary frustration this time, but the store has kindly resolved the issue and I’ve placed many other orders with them that have arrived super quickly without issue
11 sep 2023
snelle service en leuke extraatjes!
JD
Josien D.
NAARDEN
11 sep 2023
Marjan is de beste, altijd snel reageren vriendelijk en kan goed advies geven
9 sep 2023
Correcte prijs en snelle verzending. Goeie service
7 sep 2023
Snelle service en er zit altijd een klein cadeautje.
6 sep 2023
6 sep 2023
18 jun 2023
De snelle levering binnen 24 uur
17 jun 2023
15 jun 2023
Vlotte en snelle service.
13 jun 2023
Goede en snelle levering Goede prijs
13 jun 2023
Goed advies en makkelijk met een proefje erbij
11 jun 2023
8 jun 2023
Top shop! Super snelle levering, duidelijke webshop, goede communicatie en aandacht voor informatieverstrekking aan de klant. En zeer zeker niet onbelangrijk scherpe prijzen. Als klapper een gratis kadootje toe!
8 jun 2023
Dank je wel voor je hele mooie beoordeling. Heel veel plezier met je producten. Hartelijke groeten, Marian
7 jun 2023
Snelle levering en een fantastische creame
8 jun 2023
Dank je wel voor je mooie beoordeling en veel plezier met de creme. Hartelijke groeten, Marian
4 jun 2023
Levertijd is correct zoals vermeld. Natuurlijk valt er een feestdag dan is het normaal dat het de dag daarop pas geleverd wordt. Ook altijd leuk dat je samples bij je pakketje krijgt.
4 jun 2023
Dank je wel voor je hele lieve reactie en beoordeling. Hier zijn we heel blij mee. Heel veel plezier met de producten. Hartelijke groeten, Marian
CJ
2 jun 2023
In goede orde ontvangen.
3 jun 2023
Fijn om te horen dat je, je pakje goed hebt ontvangen. Heel veel plezier ermee. Hartelijke groeten, Marian
2 jun 2023
3 jun 2023
Dank je wel voor je beoordeling. Veel plezier met je producten. Hartelijke groeten, Marian
De bezorgtijd was erg onduidelijk
28 mei 2023
Beste Lotte, bedankt voor je beoordeling. Bij dit product stond een aantekening dat het iets langer duurde omdat een nieuwe zending onderweg was. Deze info staat wel op onze website dat dit kan gebeuren. Ik zie dat je hem op zaterdag 20 mei hebt besteld, hij is verzonden op maandag 22 mei en bij je aangeboden op dinsdag 23 mei. Omdat je niet thuis was is hij naar een afhaalpunt gegaan waar je hem de 24e hebt opgehaald. Heel veel plezier ermee. Hartelijke groeten, Marian
Goede en snelle service
28 mei 2023
Dank je wel Jackie voor je beoordeling. We doen ons best. Veel plezier ermee. Hartelijke groeten, Marian