Bedtextielonline.beBeoordelingen

: 133GoedGecertificeerd

Bedtextielonline.be- Logo - Beoordelingen
Bedtextielonline.be- Logo - Beoordelingen

Bedtextielonline.be - Dé specialist in online beddengoed.

Ruim aanbod dekbedovertrekken en hoeslakens. Alle beddengoed koop je bij bedtextielonline.be. Wij zijn dé specialist in bedovertrekken, maar hebben ook een uitgebreid gamma dekbedden en hoofdkussens, bovenlakens en kussenslopen. Wat is uitgegroeid tot Bedtextielonline.be, begon als bedtextiel offline, namelijk op de openbare markten in Vlaanderen. Oprichter Ken vind je nog steeds terug op de weekmarkten in Mol, Diest, Sint-Lenaarts, Bree, Leopoldsburg, Scherpenheuvel en Zonhoven. Hier krijg je de kans om alles in levende lijven te bekijken en te voelen. Altijd met de glimlach! Samen met de webshop is er ook een evolutie op de markt. Er werd geïnvesteerd in een nieuwe verkoopwagen. Zo hebben we steeds alles bij wat onze klanten wensen: een gigantisch aanbod aan dekbedovertrekken, beschermtextiel, de beste hoeslakens, kussenslopen, dekbedden, bovenlakens en nog zo veel meer. Kom je graag iets van de webshop afhalen op de markt? Dat kan! Bij het bestellen krijg je de vraag of je de bestelling liefst thuis geleverd had, in een postpunt, of bij Ken op de markt.
Hermans, Ken
Ken Hermans

Beoordelingen voor Bedtextielonline.be

4.32/5.00

52 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Bedtextielonline.be

Onberispelijke, snelle en correcte levering.
Prima bedrijf, mijn bestelling was snel thuisbezorgd. Fijne bestelservice op de website. Heerlijke dekbedovertrekken! Ik raad iedereen uw bedrijf aan!
De bestelling is van uitstekende kwaliteit enkel de leveringstermijn heeft eventjes op zich laten wachten.
Bestelling gedaan op 5 november 2020. Op 13 december nog eens navraag gedaan betreffende ontbrekende artikels. Wel een mail gekregen dat ze het gingen nakijken. Tot nu toe niets ontvangen, ook geen mail betreffende info over de ontbrekende zending.
Voor de levering toch 3 weken moeten wachten. Maar de feestdagen zaten er wel tussen.
Goede service. Mooi product.
Dik in orde
snelle en correcte levering, prima kwaliteit hoeslakens.
Geleverd conform afgesproken tijdstip, goed verpakt.
Perfect
Levertijd kan sneller.
Snelle levering. Kleur online benadert goed the real thing. afmetingen zijn perfect zoals beschreven
Op tijd geleverd en lakens waren zoals verwacht Spijtig dat we wanneer we bellen nooit geen reactie krijgen .
na mijn bestelling heb ik tien dagen gewacht , heb dan een mail gestuurd dat ik nog niets ontvangen had , kreeg een mail terug dat er altijd een zekere tijd nodig was om de bestelling te versturen vijf dagen later terug een mail dat hetgeen ik besteld had niet meer in stock was met de nodige ekuses heb dan een ander besteld . dit is dan tenslotte toch goed gekomen bijna na drie weken
Na eerst een foutieve mail en geen contact kunnen krijgen was ik bang dat het een nep bedrijf was.Uiteindelijk een mail terug gehad dat het om een klein familie bedrijf ging en dat er een foutieve mail gestuurd was en dat het dus om een echt bedrijf ging en geen oplichters (ja, tegenwoordig moet je voorzichtig zijn) is mijn pakketje netjes aangekomen. Het had geen haast,maar wel graag voor kerst.
alles in orde
Goede kwaliteit is heel maar maten zijn niet wat er van verwachtte. Mvg
Super service!! Gelijk antwoord op mijn mail en dat op een zondag. Snelle levering ondanks de drukte bij bpost.
Vlugge respons op gestuurde mail, satijn-katoen kon zachter zijn, levering zoals beloofd.
ALLES PRIMA