Bedtextielonline.beReviews

: 208GoedGecertificeerd

Bedtextielonline.be- Logo - Beoordelingen
Bedtextielonline.be- Logo - Beoordelingen

Bedtextielonline.be - Dé specialist in online beddengoed.

Ruim aanbod dekbedovertrekken en hoeslakens. Alle beddengoed koop je bij bedtextielonline.be. Wij zijn dé specialist in bedovertrekken, maar hebben ook een uitgebreid gamma dekbedden en hoofdkussens, bovenlakens en kussenslopen. Wat is uitgegroeid tot Bedtextielonline.be, begon als bedtextiel offline, namelijk op de openbare markten in Vlaanderen. Oprichter Ken vind je nog steeds terug op de weekmarkten in Mol, Diest, Sint-Lenaarts, Bree, Leopoldsburg, Scherpenheuvel en Zonhoven. Hier krijg je de kans om alles in levende lijven te bekijken en te voelen. Altijd met de glimlach! Samen met de webshop is er ook een evolutie op de markt. Er werd geïnvesteerd in een nieuwe verkoopwagen. Zo hebben we steeds alles bij wat onze klanten wensen: een gigantisch aanbod aan dekbedovertrekken, beschermtextiel, de beste hoeslakens, kussenslopen, dekbedden, bovenlakens en nog zo veel meer. Kom je graag iets van de webshop afhalen op de markt? Dat kan! Bij het bestellen krijg je de vraag of je de bestelling liefst thuis geleverd had, in een postpunt, of bij Ken op de markt.
Hermans, Ken
De Biezen 16