Bedtextielonline.beBeoordelingen

: 97GoedGecertificeerd

Bedtextielonline.be- Logo - Beoordelingen

Bedtextielonline.be - Dé specialist in online beddengoed.

Ruim aanbod dekbedovertrekken en hoeslakens. Alle beddengoed koop je bij bedtextielonline.be. Wij zijn dé specialist in bedovertrekken, maar hebben ook een uitgebreid gamma dekbedden en hoofdkussens, bovenlakens en kussenslopen. Wat is uitgegroeid tot Bedtextielonline.be, begon als bedtextiel offline, namelijk op de openbare markten in Vlaanderen. Oprichter Ken vind je nog steeds terug op de weekmarkten in Mol, Diest, Sint-Lenaarts, Bree, Leopoldsburg, Scherpenheuvel en Zonhoven. Hier krijg je de kans om alles in levende lijven te bekijken en te voelen. Altijd met de glimlach! Samen met de webshop is er ook een evolutie op de markt. Er werd geïnvesteerd in een nieuwe verkoopwagen. Zo hebben we steeds alles bij wat onze klanten wensen: een gigantisch aanbod aan dekbedovertrekken, beschermtextiel, de beste hoeslakens, kussenslopen, dekbedden, bovenlakens en nog zo veel meer. Kom je graag iets van de webshop afhalen op de markt? Dat kan! Bij het bestellen krijg je de vraag of je de bestelling liefst thuis geleverd had, in een postpunt, of bij Ken op de markt.
Hermans, Ken

4.46/5.00

16 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over Bedtextielonline.be

Beoordeling
Mooie kwaliteit en snel geleverd
Snelle levering, kwalitatieve artikelen
Prima!
Tevreden over het product en de service
Alles in orde
Alles is heel goed gegaan. Voor herhaling vatbaar.
Ontgoocheld in de kleur. Op afbeelding (zowel op site als bijgevoegd bij levering) is de achtergrond wit. In werkelijkheid is het beigig/ecru, wat minder fris toont.
Fantastich!! Van alles echt super content...
De tekening van de kussenslopen waren anders dan op de foto.
De levering duurde langer dan gewoonlijk. Het zou fijn zijn om dit met een mailtje te melden. Er was wel brief bij de levering. Maar voor de rest..... Levering was OK. En het product was ook OK. Ik kan iemand zeker aanraden om bij bedtextielonline. Be te kopen.
Heerlijk wakker worden onder onze nieuwe overtrek !! Levering ook sneller dan aangegeven !!
Een goede service ,goede kwaliteit
een erg tevreden klant, ik ga in de toekomst nog produkten aankopen
Gewoonweg super, vriendelijk geholpen door de klantenservice daarna snel in huis. De hoeslakens die we bestelden passen ook perfect!
Levertermijn meer als twee weken. Ticketfunctie beantwoorden duurt dagen
Antwoord van Bedtextielonline.be
Hey Davy, de producten die je bestelde hebben een leveringstermijn maximum 10 werkdagen in deze periode. Dit geven we duidelijk weer op de productpagina, alsook in je winkelwagen. Graag geven we een duidelijke indicatie wanneer je het pakket kan verwachten, sorry moest dit niet duidelijk zijn geweest!
Bestellen ging super makkelijk! Grote keuze! Net pakketje open gedaan, in het echt is de dekbedovertrek nog mooier en zo'n zachte stof. Super content!
Gewoonweg super content
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Zeer goed voor de mijn allereerste aankoop
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Voor het eerst bedtextiel online besteld, kon niet anders middenin de Corona crisis. Tevreden dat ik kon rekenen op een goede kwaliteit en correcte levering!