Bedtextielonline.beBeoordelingen

: 83RedelijkGecertificeerd

Bedtextielonline.be - Dé specialist in online beddengoed.

Ruim aanbod dekbedovertrekken en hoeslakens. Alle beddengoed koop je bij bedtextielonline.be. Wij zijn dé specialist in bedovertrekken, maar hebben ook een uitgebreid gamma dekbedden en hoofdkussens, bovenlakens en kussenslopen. Wat is uitgegroeid tot Bedtextielonline.be, begon als bedtextiel offline, namelijk op de openbare markten in Vlaanderen. Oprichter Ken vind je nog steeds terug op de weekmarkten in Mol, Diest, Sint-Lenaarts, Bree, Leopoldsburg, Scherpenheuvel en Zonhoven. Hier krijg je de kans om alles in levende lijven te bekijken en te voelen. Altijd met de glimlach! Samen met de webshop is er ook een evolutie op de markt. Er werd geïnvesteerd in een nieuwe verkoopwagen. Zo hebben we steeds alles bij wat onze klanten wensen: een gigantisch aanbod aan dekbedovertrekken, beschermtextiel, de beste hoeslakens, kussenslopen, dekbedden, bovenlakens en nog zo veel meer. Kom je graag iets van de webshop afhalen op de markt? Dat kan! Bij het bestellen krijg je de vraag of je de bestelling liefst thuis geleverd had, in een postpunt, of bij Ken op de markt.
Hermans, Ken

2 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4 sterren
3 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over Bedtextielonline.be

Levertermijn meer als twee weken. Ticketfunctie beantwoorden duurt dagen
Bestellen ging super makkelijk! Grote keuze! Net pakketje open gedaan, in het echt is de dekbedovertrek nog mooier en zo'n zachte stof. Super content!
Gewoonweg super content
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Zeer goed voor de mijn allereerste aankoop
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Voor het eerst bedtextiel online besteld, kon niet anders middenin de Corona crisis. Tevreden dat ik kon rekenen op een goede kwaliteit en correcte levering!
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
2x bestelling gedaan en zeer tevreden... prima kwaliteit !!
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Door omstandigheden schokte de bestelling een beetje in het begin, maar het is super snel en super mooi opgelost. EN het dekbed is lekker zacht en fleurt zo de hele kamer op!! Volgende keer ik weer eens een dekbedovertrek nodig heb, bezoek ik eerst effe bedtextielonline voor ik elders kijk. :D
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
super zelf waren we niet thuis, pakje netjes afgeleverd waar het we gevraagd hebben , op tijd, mooie kwaliteit, komen ons bed later uit ,,, zalig gevoel..
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
matrasbechermer van heel goede kwaliteit
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Mooie website, makkelijk te bestellen.Veel keuze en goede kwaliteit.
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
De kleuren van de flanellen lakens kwamen niet overeen met de foto waardoor de lakens niet zo fris oogden. Aan de onderkant zaten er ook twee weeffouten waardoor het stof op die plaatsen wit is en veel dunner ! Jammer.
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Nu hoef ik geen tientallen winkels te bezoeken om de giant maat te vinden.
MOOI DEKBEDOVERTREKHEEL MAKKELIJK TE STRIJKEN
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
heel goed flanel dekbedovertrek enkel jammer dat er geen sluiting aan is om de donsdeken in de overtrek te houden..
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Mooie dekbedovertrek in flanel. Nog mooier dan op de foto. Behoorlijk snelle levering.
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
Mooie kwaliteit, snelle en correcte levering.
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
En direct geleverd ... kan niet beter en ook nog keuze in 270 op 220 ... meestal niet of nauwelijks te verkrijgen ... dus ik ben fan
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
goed verpakt, levering kwam er snel nadat ik mail stuurde na 10 dagen, om te vragen waar mijn order bleef..
Geïmporteerd vanuit KiyOh|
De levering kan sneller. Bestelling op 04/10/2019 geleverd op 14/10/2019.