DeinDesign.nl- Logo - Beoordelingen

DeinDesign.nl

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden618 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2020
DeinDesign.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 jun 2023
Makkelijke website, mooie, moderne ontwerpen, prima service. Het was in eerste intantie, helaas niet gelukt de kortingscode in te voeren maar dit is uiteindelijk prima opgelost. Mooi product ontvangen.

Bestelling is nog helemaal niet geleverd en krijg een mail om te beoordelen. Apart. Wilde ze mailen met de vraag waar mijn bestelling blijft. Poging 1: reply op verzendbevestiging mail, mailadres werkt niet. Poging 2: Via website contact en support; open t mail zonder een verzendmailadres. Ze zijn dus niet bereikbaar bij vragen, doen erg lang over leveren (verzendbevestiging is 7 dagen geleden gestuurd) en sturen een mail om ze te beoordelen nog voordat ze leveren…
L.

L.
Lotte ..
Rosmalen
Antwoord van DeinDesign.nl
Hallo, bedankt voor je feedback. Het spijt me te horen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met onze klantenservice, en ik bied mijn oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken. We hechten veel waarde aan jouw tevredenheid en zijn vastbesloten om het probleem op te lossen. Ons doel is ervoor te zorgen dat je de gewenste producten zo snel mogelijk in handen hebt. We waarderen je geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Team DeinDesign
25 apr 2023
Het hoesje beschermt enorm slecht. Na twee dagen allemaal barsten aan de achterkant, en had niet eens het goedkoopste model.
28 apr 2023
Hallo, Het spijt me te horen dat de hoes die je bij ons hebt gekocht niet aan je verwachtingen heeft voldaan en je apparaat heeft beschadigd. Ik bied mijn oprechte excuses hiervoor aan en verzeker je dat dit niet aan onze kwaliteitsnorm voldoet. Neem alsjeblieft rechtstreeks contact met ons op, zodat we je een bevredigende oplossing kunnen bieden. We zullen ons best doen om je te helpen en ervoor te zorgen dat je volledig tevreden bent met je aankoop bij ons.
14 aug 2023

Ik heb nog steeds geen pakketje…

Ik heb nog steeds niet het pakketje ontvangen terwijl het al een tijdje onderweg zou moeten zijn. Ook zijn de verschillende pagina's ter info niet te raadplegen. Er staat bv. raadpleeg uw bestelstatus, wanneer ik daar op klik kan de pagina niet worden gevonden.
15 aug 2023
Hallo, dank u voor uw beoordeling. De bestelling is verzonden op 10.08.2023, de levertijd is ongeveer 3-5 werkdagen (maandag tot vrijdag). De bestelling zal snel aankomen. De bestelstatus kan alleen worden gevolgd als er een klantenaccount bestaat. Helaas is dit niet mogelijk voor gastbestellingen. Vriendelijke groeten Team DeinDesign

4 weken geleden een telefoonhoesje besteld en nog steeds niets binnen

Ik heb 4 weken geleden een telefoonhoesje besteld en ik heb nog steeds niets binnen. Intussen nog een besteld en betaald en weer na een week niets binnen. Terwijl ik alweer een mail gehad heb dat het verstuurd is
Antwoord van DeinDesign.nl
Hallo, bedankt voor de recensie. De bestelling is verzonden op 02.12,2023, zoals aangegeven op de website, we verzenden met Deutsche Post als Maxibrief zonder tracking. De levertijd is ongeveer 3-5 werkdagen (ma.-vr.). Houd er rekening mee dat de levering 1-2 dagen vertraagd kan zijn vanwege de nationale feestdag in Duitsland. Vriendelijke groeten Team DeinDesign
2 okt 2023
Een beoordeling sturen terwijl ik al dagen wacht op het pakketje, terwijl het vanuit Duitsland verstuurd is, vind ik niet klantvriendelijk. En ik kan via trackandtrace het pakket niet eens volgen. Dat is raar.
4 okt 2023
Hallo, bedankt voor de recensie. De bestelling is verzonden op 28.09.2023, zoals aangegeven op de website, we verzenden met Deutsche Post als Maxibrief zonder tracking. De levertijd is ongeveer 3-5 werkdagen (ma.-vr.). Houd er rekening mee dat de levering 1-2 dagen vertraagd kan zijn vanwege de nationale feestdag in Duitsland. Vriendelijke groeten Team DeinDesign
6 okt 2023

Beoordeling eerder dan de bestelling.

Volgens de gegevens is het hoesje 2 oktober verstuurd en 2 dagen daarna kwam de beoordeling mail. Maar leven nu 6 oktober en ik heb nog niks ontvangen.
11 okt 2023
Hallo, het spijt ons te horen dat je bestelling nog niet is aangekomen. Uw zending is verzonden op 2.10. Aangezien 3.10 een feestdag is in Duitsland, zijn er vertragingen op het postkantoor. Je bestelling komt binnenkort aan. Neem gerust contact met ons op als je bestelling niet binnen de komende dagen aankomt. Met vriendelijke groet, Team DeinDesign
15 mei 2023
Niet bezorgd nog
17 mei 2023
Hallo, het spijt ons oprecht dat je bestelling nog niet bij je is aangekomen, ondanks dat deze op 10.05. is verzonden. We willen je bedanken voor je feedback en geduld. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als je nog verdere vragen of zorgen hebt. Vriendelijke groeten, Team DeinDesign.
29 jul 2023

Product niet ontvangen

De vraag of ik een recensie wil schrijven komt eerder dan het product zelf. Dat zegt genoeg….
Antwoord van DeinDesign.nl
Hallo, je bestelling is verzonden op 26.07. Onze levertijden zijn 4 tot 6 werkdagen. Uw zending komt binnenkort aan. Met vriendelijke groet, Team DeinDesign
26 jun 2023
Ben al meer dan 1 week aan het wachten. nog steeds niet ontvangen ?
26 jun 2023
Hallo, hartelijk dank voor de recensie. De bestelling is verzonden op 21.06.2023. De levertijd is 4-6 werkdagen (maandag t/m vrijdag). De bestelling zal snel aankomen. Veel groeten Team DeinDesign
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen, wel betaald….
Antwoord van DeinDesign.nl
Hallo, bedankt voor de recensie. De bestelling is verzonden op 25.11.2023, zoals aangegeven op de website, we verzenden met Deutsche Post als Maxibrief zonder tracking. De levertijd is ongeveer 3-5 werkdagen (ma.-vr.). Houd er rekening mee dat de levering 1-2 dagen vertraagd kan zijn vanwege de nationale feestdag in Duitsland. Vriendelijke groeten Team DeinDesign
5 sep 2023
Heb de bestelling nog niet mogen ontvangen
6 sep 2023
Hallo, bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat uw bestelling nog niet is aangekomen. Onze klantenservice heeft gereageerd op uw e-mail en deze beantwoord. We kijken ernaar uit om samen een oplossing te vinden. Met vriendelijke groet, Team DeinDesign
Duurt lang eer het product er is
Antwoord van DeinDesign.nl
Hallo, hartelijk dank voor de recensie. De bestelling is verzonden op 26.11.2023. De levertijd is 4-6 werkdagen (ma.-vr.). De bestelling zal snel aankomen. Veel groeten Team DeinDesign