DeinDesign.nl- Logo - Beoordelingen

DeinDesign.nl

99 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden607 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2020
DeinDesign.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 jun 2023
Makkelijke website, mooie, moderne ontwerpen, prima service. Het was in eerste intantie, helaas niet gelukt de kortingscode in te voeren maar dit is uiteindelijk prima opgelost. Mooi product ontvangen.

Bestelling is nog helemaal niet geleverd en krijg een mail om te beoordelen. Apart. Wilde ze mailen met de vraag waar mijn bestelling blijft. Poging 1: reply op verzendbevestiging mail, mailadres werkt niet. Poging 2: Via website contact en support; open t mail zonder een verzendmailadres. Ze zijn dus niet bereikbaar bij vragen, doen erg lang over leveren (verzendbevestiging is 7 dagen geleden gestuurd) en sturen een mail om ze te beoordelen nog voordat ze leveren…
L.
Lotte ..
Rosmalen

Beoordelingen voor DeinDesign.nl

Mooie ontwerpen. De enige site die veel verschillende hoesjes designs hebben voor onze Oppo telefoons.
Ik was verrast dat het zaterdag al binnen was woensdag besteld gaaf hoor
Mooi product erg blij mee snelle levering
JM
Jacqueline M.
Westervoort
10 feb 2024
Reageert per omgaande op opmerkingen en lost problemen klantvriendelijk op
11 feb 2024
Snelle afhandeling, duidelijke communicatie.
hoesje was precies zoals verwacht
10 jun 2023
5 apr 2023
het bestellen ging zonder probleem en werd heel vlug geleverd !! ik ga hier vaker bestellen mooie telefoonhoesjes en hoezen voor om de tablet !!
14 apr 2023
Echt een leuk, vrolijk, stevig hoesje voor mijn telefoon 🤩 Goed en makkelijk contact met de klantenservice 👍🏽
30 mrt 2023

Super

Ontwerp was makkelijk en een fijne ruime keuze in hoesjes. Kwaliteit van het hoesje en de print ook erg goed.
29 jun 2023
De foto die ik op het hoesje van mijn iPhone 14 heb is erg mooi de kleur ook en ben er erg tevreden over geweldig goede service en snel geleverd 👍😀