impre.nlReviews

: 88Goed

Gecertificeerd sinds: 21 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
impre.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij impre.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 21 okt. 2021
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor impre.nl

88 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

24 feb. 2022
Cowboyboots met zebraprint. Het was liefde op het eerste gezicht. Mijn maat paste niet, kwam zelfs niet met mijn voet in de schacht. Een maatje groter paste wel, maar zonder de linkersok. Ze lopen ook nog wel wat uit, dus ik heb ze gehouden. De kwaliteit ziet er goed uit, goed gemaakt. Mijn advies is een maatje groter bestellen.

19 mei 2022
Bestellen met spoed toeslag voor 24 uurs levering. Tot nu toe bij meerdere bestellingen werd het zelfs pas na 2,5 week geleverd. Uiteindelijk werd de toeslag wel geannuleerd maar ik zat wel zonder kleding voor een bruiloft. Jammer dat dit beloofd word en uiteindelijk zit je 2,5 week te wachten. De keer erop werd de 24 uur wederom niet nageleefd. Het is jammer dat deze optie geboden word maar naar mijn idee is dit meer een lokkertje om mensen te laten kopen en vervolgens krijg je later bericht dat het niet leverbaar is.

Beoordelingen voor impre.nl

12 sep. 2022
Ik ben super tevreden!
12 sep. 2022
Fijn om te lezen dat u super tevreden bent, daar worden wij alleen maar blij van. Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Impré
3 sep. 2022
6 sep. 2022
Bedankt voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, team Impre
Ik heb 16 september een bestelling gedaan, ik hoor er niks van, hij blijft staan op bestelling ontvangen en ik heb keurig betaald! Al een mail gestuurd met de vraag hoe lang het nog gaat duren, geen antwoord... Ik wilde over een tijdje nog meer bij jullie bestellen maar dat ga ik niet meer doen! Ik ben zeer teleurgesteld en boos want jullie zijn niet bepaald goedkoop... Dat is de service dus helaas wel! Slecht!
Antwoord van impre.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat de bestelling nog niet is ontvangen en u nog geen antwoord heeft gehad op uw e-mail. Het is momenteel drukker dan normaal waardoor het antwoord wat langer kan duren. Onze welgemeende excuses hiervoor. Om de status van de bestelling voor u na te kijken, kunt u uw volledige adresgegevens mailen naar webcare@impre.nl. Met vriendelijke groet, Team Impre.
Belachelijk slecht! Ze leveren de bestelling niet zoals afgesproken. Iedere keer weer een ander verhaal. Wacht als ruim 3 maanden op een kast op de website site staat binnen 3/4 weken leveren. De klantenservice is verschrikkelijk. Ze weten nergens van en word ook niet teruggebeld. Ik wil nu mijn geld terug! Ik zal nooit meer iets bestellen op deze site.
Antwoord van impre.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u al zo lang aan het wachten bent op de kast. Kunt u uw volledige adresgegevens mailen naar webcare@impre.nl? Dan kijken wij graag de situatie na. Met vriendelijke groet, Het Impré Team
7 sep. 2022
Ik heb dezen bestelling niet binen gekregen terwijl bij dhl staat bezorgt
8 sep. 2022
Dank u wel voor uw bericht. Allereerst onze excuses hiervoor. Wilt u alstublieft contact opnemen met ons? Dan kunnen wij het voor u uitzoeken. U kunt hiervoor ons mailen op service@impre.nl. Met vriendelijke groet, team Impre
Bestelling nog steeds niet binnen
5 aug. 2022
Plus punt is je woord netjes tewoord gestaan maat wacht erg lang op me bestelling ruim een week al nog niks daar baal ik van
8 aug. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Door een systeemomstelling hebben wij momenteel te kampen met grote storingen. Het spijt ons dat u daar hinder van ondervindt. Er wordt met man en macht fulltime gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Helaas kunnen wij op dit moment de status van uw bestelling niet nakijken. Zodra er meer bekend is, wordt u via de e-mail op de hoogte gehouden. Met vriendelijke groet, Team Impré
31 aug. 2022
1 sep. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Impré.
31 aug. 2022
1 sep. 2022
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Impré.
9 aug. 2022
10 aug. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, het Impré Team
10 aug. 2022
Levering 4-6 dagen. Het is nu 7 dagen geleden dat ik heb besteld en schoenen nog niet binnen. Nou heb ik alle begrip als er enige vertraging zit in de levering, maar geef dan wel even een update. Verder is een account aanmaken niet te doen op de website, met geen mogelijkheid kan ik een account aanmaken om mijn bestelling te volgen. Niet klantvriendelijk en nodigt niet uit tot opnieuw bestellen bij Impre.
11 aug. 2022
Hartelijk dank voor uw bericht. Allereerst willen wij u onze excuses aanbieden voor het ongemak. Door een technische storing heeft alles op dit moment een vertraging opgelopen. Wij zijn met man en macht bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen, zodat u uw bestelling ook zo snel mogelijk krijgt geleverd. Met vriendelijke groet, team Impre
25 aug. 2022
Levertijd zou 3-5 werkdagen zijn. Na een week contact opgenomen en werd verteld dat ze een storing hadden in hun systeem en het Product zou snel geleverd worden. We zijn nu 2 weken verder en heb nog niets gehoord per mail en ook niets ontvangen. Zeer slechte zaak van klanten op de hoogte houden.
29 aug. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat de bestelling nog niet ontvangen is. Kunt u uw volledige adresgegevens mailen naar webcare@impre.nl? Dan kijken wij de status graag voor u na. Met vriendelijke groet, Team Impré.
12 aug. 2022
3 aug een bestelling gedaan. Nog niets ontvangen. 2x gebeld. Zou deze week komen! Nu weer gebeld en krijg alleen te horen dat ze een systeemstoring hebben! Al 2 weken en wanneer dat in orde is dan krijg ik een mail! Tsja wanneer??? Ik vind dit niet kunnen!
12 aug. 2022
Door een storing in ons systeem hebben wij geen recente informatie over uw bestelling. Onze excuses hiervoor. Wij doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen zodat wij u in het vervolg beter kunnen informeren. Met vriendelijke groet, team Impre
21 aug. 2022
Is twee wekken geleden dat ik besteld en staat nu een week op me acoud dat het verzonden is heb een aan tal keer gebeld dat me trek nummer het niet doet hoor niet anders storing waarneer is dat op gelost het kan nog wel een week duren
22 aug. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. We hebben inderdaad te maken gehad met een grote storing. Onze excuses dat u hier hinder van heeft ondervonden. Volgens de website van DHL wordt de bestelling vandaag bij u aangeboden. Met vriendelijke groet, Team Impré
16 aug. 2022
2,5 week geleden iets besteld, zou 3-5 dagen zijn. Gemaild en ook daar zeggen ze binnen 3-5 dagen te reageren: niet dus. Telefonisch geprobeerd maar verbinding wordt steeds verbroken. Onbetrouwbaar!
17 aug. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Graag bieden wij u onze welgemeende excuses hiervoor aan. Door een technische storing konden wij enorm veel bestelling niet factureren en uitleveren. Met man en macht is er gewerkt om deze storing te verhelpen en eindelijk hebben wij goed nieuws en worden deze week veel bestellingen gefactureerd en verzonden. De verwachting is dat u uw pakket deze week of volgende week kunt verwachten. Nogmaals onze excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, team Impre
7 aug. 2022
Ik heb op zondag 31-7-2022 een bestelling geplaatst en er stond bij binnen 5-7 dagen in huis. Tot op heden heb ik nog geen enkele update ontvangen, ook niet in mijn spambox
7 aug. 2022
Levert binnen 2-5 dagen . Nou niet dus !!
14 aug. 2022
Ik heb het artikel niet ontvangen
15 aug. 2022
Bedankt voor uw beoordeling. We kampen met een grote storing van onze systemen, het spijt ons dat u daar hinder van ondervindt. We kunnen dan ook nog niet zeggen wanneer uw pakket wordt verzonden. Er wordt met man en macht fulltime gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra uw pakket wordt verzonden zal u per e-mail hierover geïnformeerd worden. Met vriendelijke groet, team Impre
19 aug. 2022
Nog steeds niks binnen