impre.nlReviews

3065 WB Rotterdam
KvK Rotterdam 82918228

Beoordelingen voor impre.nl

44 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Top! Bijzonder betrouwbaar! Altijd verzonden en afgeleverd volgens aangegeven data. Mooie spullen en perfect verpakt met zorg. Aanrader Impre!

Tot 3 keer toe heb ik een blouse besteld die niet leverbaar bleek te zijn terwijl op de site stond dat deze wel leverbaar was. Later heb ik aangegeven dat ik een mail wil ontvangen als de blouse weer leverbaar was en nadat ik vsn jullie een mail heb ontvangen en de blouse heb besteld bleek deze weer nuet leverbaar. Een teleurstellende ervaring rijker na mijn eerste kennismaking met impre!

Beoordelingen voor impre.nl

Mooie schoenen volgens beschrijving ontvangen.
Super beoordeling, hartelijk dank. Met vriendelijke groet, Team Impre
Hartelijk bedankt. Met vriendelijke groet, team Impre
Antwoord van impre.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Impré.
Dank u wel voor de 5 sterren! Met vriendelijke groet, team Impre
Bedankt voor de vijf sterren! Met vriendelijke groet, Team Impre
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Impre
Bestelling ging zeer vlot, goede communicatie, en de goederen zeer goed verpakt tegen breuk of schade.
Antwoord van impre.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Impré
Uitstekend product en service
Antwoord van impre.nl
Bedankt voor uw uitstekende beoordeling. Dank u wel. Met vriendelijke groet, team Impre
Keurig verzorgd!
Geweldig! Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Impre
Antwoord van impre.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te vernemen dat u deze ervaring bij ons heeft. We gaan uw feedback doorgeven aan de desbetreffende afdeling en verzekeren u dat wij er alles aan doen om dit voor de toekomst duidelijk te verbeteren. Met vriendelijke groet, team Impre
je ontvangt niks als je wat besteld
Antwoord van impre.nl
Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Voor meer informatie over uw bestelling kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479844 of per mail naar Service@impre.nl. Met vriendelijke groet, team Impre
Cowboyboots met zebraprint. Het was liefde op het eerste gezicht. Mijn maat paste niet, kwam zelfs niet met mijn voet in de schacht. Een maatje groter paste wel, maar zonder de linkersok. Ze lopen ook nog wel wat uit, dus ik heb ze gehouden. De kwaliteit ziet er goed uit, goed gemaakt. Mijn advies is een maatje groter bestellen.
Antwoord van impre.nl
Bedankt voor uw eerlijke beoordeling en feedback! Met vriendelijke groet, team Impre.
Het kledingstuk was keurig ingepakt . De bezorging was vlot. En de jurk ziet er prachtig uit
Antwoord van impre.nl
Dank u wel voor uw beoordeling! Heel veel plezier gewenst met uw jurk! Met vriendelijke groet, team Impre
pakket teruggestuurd. Was echt veel te groot... wel 2 maten.
Antwoord van impre.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat het artikel niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij hopen u een volgende keer weer naar volle tevredenheid te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Impre
Makelijk in elkaar te zetten Staat heel gezellig
Super! Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Impre
Keurig mijn bestelling ontvangen en ckr blij mee
Antwoord van impre.nl
Fijn om te vernemen. Veel plezier van uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Impre
Die tas is veel te klein voor €89 , stuur het retour
Antwoord van impre.nl
Bedankt voor uw feedback. Jammer om te vernemen dat de tas te klein is. Binnen twee weken mag u het artikel retourneren of omruilen. Met vriendelijke groet, team Impre
bestellingen ontvang je niet ,!!!!!!!
Antwoord van impre.nl
Dat is minder prettig om te vernemen. U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479844 of per e-mail naar Service@impre.nl. Met vriendelijke groet, team Impre
Top beoordeling. Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, team Impre
Ondanks goed verpakt was het toch stuk gegaan.even gebeld Een dag later had ik het al binnen Top erg blij mee
Antwoord van impre.nl
Wij zijn erg blij met uw beoordeling. Dank u wel. Met vriendelijke groet, team Impre