eurocoinhouse.com- Logo - Beoordelingen

eurocoinhouse.com

961 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.659 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 apr 2017
eurocoinhouse.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik bestel al geruime tijd €2.00 EU munten bij EuroCoinhouse. Over de kwaliteit en verpakking ben ik zeer tevreden. Meestal wordt een bestelling snel geleverd en is de prijs ook aantrekkelijk. Minpuntje zijn de verzendkosten die berekend worden. De concurrentie rekent boven een bepaald bedrag geen verzendkosten en dat scheelt al gauw ruim €8.00 per bestelling. Ook de Koninklijke Belgische Munt verzendt gratis. Hierdoor mist EuroCoinhouse soms een bestelling. Dat zou mogelijk beter kunnen, zowel voor de klant, als voor henzelf.

9 aug 2023
Ik heb een bestelling geplaatst op 02-08-23 en heb tot op vandaag nog niets mogen ontvangen. Ik heb meermaals contact proberen opnemen zowel via telefoon als via e-mail waar ik beide geen reactie op kreeg. Ik dacht dus dat ik in het zak gezet was… Toen mijn vriend na een week toch maar eens een email stuurde voor wat “info” kreeg hij meteen antwoord… blijkbaar is Euro Coinhouse met collectieve vakantie, maar vinden ze het niet nodig om de mensen met een lopende bestelling hiervan op de hoogte te brengen!

Beoordelingen voor eurocoinhouse.com

Ruim één week na bestelling nog niets ontvangen, geen leverdatum of anderszins. Geen reactie op mijn vragen via de mail. Ik ben bang voor oplichting.

Geen levering

Na een week is de bestelling nog niet binnen Geen reactie op mijn mail tel wordt niet op genomen
er is slecht geleverd een beperkt deel van de bestelde en betaalde producten
Helaas nog niets mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Peter Ramaker
21 sep 2023

Waar blijft mijn bestelling? Of reactie aub?

Ik weet dus niet of mijn pakket verzonden is of niet, rekening is betaald, tot op heden niets vernomen of bevestigd gekregen.. telefonisch geen nummer in gebruik bij hun, ook per mail geen enkele reactie op mijn vraag voor meer info over mijn aankoop.. spijtig ! afgaande op andere reacties komt dit dus misschien nog wel toe , ik blijf wel in het ongewisse intussen..
25 sep 2023
De zending werd niet geleverd. Verschillende berichten werden daaromtrent verzonden, zonder reactie van Eurocoinhouse. Deze zending werd toevertrouwd aan GLS, en deze is zeker niet de meest betrouwbare koerierdienst. De eindverantwoordeijkheid ligt echter bij Eurocoinhouse. Ik ben mijn zending kwijt en Eurocoinhouse telt een klant minder.
26 sep 2023
Mail beantwoorden en telefoon opnemen Verkeerde munten ontvangen en het duurde meer dan 10 weken voordat zij de fout hersteld hadden. Weinig reacties via de mail en telefoon worst niet opgenomen, inspreken is niet mogelijk
13 jun 2023

Veel te lang wachten, bestelling wordt niet behandeld

Ik heb besteld en het zou de andere dag aankomen. Maar na een week had ik nog niets en belde ik en toen was er iemand aan de telefoon die erg kortaf was en zei dat het er de andere dag zou zijn.
Ik heb maandag 31-7 een order geplaatst en betaald via ideal. Ik heb nog niks ontvangen. Maar wat erger is de telefoon wordt niet beantwoord en op mail niet gereageerd.
Antwoord van eurocoinhouse.com
15 sep 2023
Hallo Harry, Het klopt inderdaad dat u geen antwoord heeft gehad omdat wij met vakantie waren. Mijn excuses hiervoor. Heeft u inmiddels de munten ontvangen?? Groeten, Marja
23 sep 2023

3 munten besteld en betaald, 2 ontvangen

3 munten besteld en betaald, 2 munten ontvangen. Meteen per mail gereageerd en dan hoor je niets meer.
12 aug 2023

Zie en hoor niets mbt mijn bestelling

Mijn bestelling op 2-8 gedaan en tot op heden, 14-8 nog niets ontvangen. Was mijn eerste bestelling bij eurocoinhouse. Op een gestuurde e-mail met verzoek om opheldering m.b.t. voortgang wordt niet gereageerd. Ook geen info over verzending pakketje o.i.d. Alom, slechte communicatie met de klant.
11 mei 2023
Besteld en betaald op 4 mei, tot op vandaag 11 mei nog steeds niet verzonden volgens de website. Opvolging en feedback langs hun zijde kan beter.
18 okt 2023
Order is naar een afhaalpunt gebracht zonder aan te bieden. Order is verloren geraakt. Verkoper reageert niet op mail.
24 mei 2023
Heb 13 mei een bestelling gedaan bij eurocoin house en vandaag 24 mei nog steeds niets ontvangen. Dat is zeer slecht
9 jun 2023
Ik heb nog steeds mijn pakket niet ontvangen .via de track and trace is mijn pakket zelf niet te vinden .
26 aug 2023
Hoe moet ik beoordelen?,ik heb geen besteling gehad . Daarom kan ik het een oordeel geven
Antwoord van eurocoinhouse.com
15 sep 2023
Geachte heer / mevrouw, We hebben van u geen betaling mogen ontvangen, vandaar dat u ook de bestelling niet heeft ontvangen. Groeten, Marja ter Harmsel
19 jul 2023
Mijn pakje nog steeds niet ontvangen
LG
L. G.
Gouda
27 sep 2023
Bestelling nog steeds niet ontvangen
30 sep 2023
Bestelling is nog niet aan gekomen.
EV
elsie v.