eurocoinhouse.com- Logo - Beoordelingen

eurocoinhouse.com

1.019 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.608 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 apr 2017
eurocoinhouse.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik bestel al geruime tijd €2.00 EU munten bij EuroCoinhouse. Over de kwaliteit en verpakking ben ik zeer tevreden. Meestal wordt een bestelling snel geleverd en is de prijs ook aantrekkelijk. Minpuntje zijn de verzendkosten die berekend worden. De concurrentie rekent boven een bepaald bedrag geen verzendkosten en dat scheelt al gauw ruim €8.00 per bestelling. Ook de Koninklijke Belgische Munt verzendt gratis. Hierdoor mist EuroCoinhouse soms een bestelling. Dat zou mogelijk beter kunnen, zowel voor de klant, als voor henzelf.

9 aug 2023
Ik heb een bestelling geplaatst op 02-08-23 en heb tot op vandaag nog niets mogen ontvangen. Ik heb meermaals contact proberen opnemen zowel via telefoon als via e-mail waar ik beide geen reactie op kreeg. Ik dacht dus dat ik in het zak gezet was… Toen mijn vriend na een week toch maar eens een email stuurde voor wat “info” kreeg hij meteen antwoord… blijkbaar is Euro Coinhouse met collectieve vakantie, maar vinden ze het niet nodig om de mensen met een lopende bestelling hiervan op de hoogte te brengen!

Beoordelingen voor eurocoinhouse.com

9 mrt 2024
Ik heb niet gekregen wat ik besteld had en als je er een mailtje over stuurt dan reageren ze gewoon niet
4 feb 2024
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling van 28/01...en ik krijg geen antwoord via mail op mijn mail.
Duur geworden
TH
Tony H.
Merelbeke
Besteld op 24 nov, nu 7 dec en nog niets ontvangen ! Groetjes
9 aug 2023

02/08/2023

18 aug 2023
Op 2 augustus j.l munten besteld. Na twee weken nog niets ontvangen. Telefoon werd niet opgenomen, vragen wie website werden niet beantwoord. Uiteindelijk iemand aan de telefoon die melde een heerlijke vakantie gehad te hebben. Fijn natuurlijk, maar informeer je klanten dat je weg bent. Geen communicatie is slecht voor je klanten. Jammer dat de klanten in het ongewisse gelaten werden.
MT
M T.
Dordrecht
6 jun 2023
Zending na 1 week niet ontvangen; Na zelf hierna hier een mail over gestuurd te hebben, kreeg ik pas het bericht , dat nog niet alle bestelde producten leverbaar zijn.
JK
J.A K.
Hillegom
11 sep 2023
Heb deze order tot op heden maandag 11 september 2023 nog niet mogen ontvangen. Ben dit niet gewon van Eurocion house. Latere bestelling wel al ontvangen.
PA
Piet A.
MAASSLUIS
8 sep 2023
Bestelling nog niet ontvangen. Kan dus nog geen oordeel geven. Ook nog geen track and trace code gekregen.
7 sep 2023
ik heb de munten nog niet ontvangen. 31 augustus besteld.
28 sep 2023

Eerst ontvangen en dan beoordelen!

Ik heb nog maar de helft van mijn bestelling ontvangen.
JS
ED
Elly d.
Den Haag
11 sep 2023
7,95 verzendkosten voor GLS betaald en vind het vanmorgen in mijn brievenbus. Dit doe ik niet meer.
16 aug 2023

Bestelling 100082790

vermelde bestelling nog steeds niet ontvangen ook geen antwoord op mijn gestuurde mails
11 nov 2023
Heb twee maal bericht gestuurd maar tot nu toe nog geen reactie. Niet erg netjes.
8 nov 2023
Kan vriendelijker en meer klantgericht.
21 aug 2023
Graag antwoorden op vragen via mail
10 aug 2023
geen bestelling gekregen