eurocoinhouse.com- Logo - Beoordelingen

eurocoinhouse.com

1.019 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.608 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 apr 2017
eurocoinhouse.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik bestel al geruime tijd €2.00 EU munten bij EuroCoinhouse. Over de kwaliteit en verpakking ben ik zeer tevreden. Meestal wordt een bestelling snel geleverd en is de prijs ook aantrekkelijk. Minpuntje zijn de verzendkosten die berekend worden. De concurrentie rekent boven een bepaald bedrag geen verzendkosten en dat scheelt al gauw ruim €8.00 per bestelling. Ook de Koninklijke Belgische Munt verzendt gratis. Hierdoor mist EuroCoinhouse soms een bestelling. Dat zou mogelijk beter kunnen, zowel voor de klant, als voor henzelf.

9 aug 2023
Ik heb een bestelling geplaatst op 02-08-23 en heb tot op vandaag nog niets mogen ontvangen. Ik heb meermaals contact proberen opnemen zowel via telefoon als via e-mail waar ik beide geen reactie op kreeg. Ik dacht dus dat ik in het zak gezet was… Toen mijn vriend na een week toch maar eens een email stuurde voor wat “info” kreeg hij meteen antwoord… blijkbaar is Euro Coinhouse met collectieve vakantie, maar vinden ze het niet nodig om de mensen met een lopende bestelling hiervan op de hoogte te brengen!

Beoordelingen voor eurocoinhouse.com

MD
Marc D.
Heverlee, Belgie
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
Misschien
PA
Piet A.
MAASSLUIS
De bezorging van GLS is gewoon slecht. Het bezorgmoment is meer dan 10 keer gewijzigd en nog steeds niet ontvangen. Dus kan ik nog geen goed oordeel geven over Eurocoin. Sorry of jullie zijn te voorbarig of ik heb geen geduld om het pakje in ontvangst te nemen. Maar wat wil je dan van mij horen? Helaas kan ik dus ook geen foto van mijn pakje laten zien.
MD
Marc D.
Heverlee, Belgie
Pakket nog niet ontvangen
1 jul 2023
mijn bestelling is nog (steeds) niet binnen dus kan (nog) niet beoordelen. normaal is ie binnen 3 dagen binnen.
14 sep 2023
Goedemorgen Het kan beter omdat ze ziet niet zo netjes er uit. Met vriendelijke groet Joey Metdel
RR
Jammer dat de munten verpakt waren in aluminiumfolie Ipv even netjes in een hoesje. Ook geen vermelding op het zakje om welk land het gaat. Verder gewoon in een envelopje verzonden voor de hoge verzk van €4,95. En na een week maar eens gebeld waar de bestelling bleef Ipv volgende dag verzonden. Ik zou hier niet gauw wat weer bestellen. Jammer
Persoonlijk e benadering en meedenken met de klant
3 mei 2023
Te hoge verzendingskosten