lamellen-rolgordijnen.nlBeoordelingen

: 266GoedGecertificeerd

lamellen-rolgordijnen.nl - Binnenzonwering op maat gemaakt Goedkoopste van NL

Wij produceren onze eigen binnen zonwering tegen de scherpste prijs van Nederland. We leveren de volgende producten: Plisse gordijnen & dakvenster plisse Verticale lamellen Rolgordijnen & Duo Rolgordijnen Houten en aluminium Jaloezieën
Tramper Bouwmaterialen & Machinehandel B.V.
Cookweg 22
4462HE Goes

Beoordelingen voor lamellen-rolgordijnen.nl

4.38/5.00

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over lamellen-rolgordijnen.nl

Fijn contact en goede service
Ik had een plisse gordijn ontvangen die tekort bleek te zijn. Ik kreeg eerst instructies door hoe ik m evt. iets kon verlengen. Dit ging niet goed helaas. Ik kreeg zonder enige moeite een nieuwe toegestuurd. De communicatie liep per mail ook heel vlot. Ben erg tevreden over de service.
Snelle levering en super product
Prima service
goede kwaliteit en levering
Bestellen ging gemakkelijk, duidelijke site. Bezorgen duurde langer dan op de site aangegeven van 10-14 werkdagen. Als men telefonisch contact probeert te krijgen lukt dit niet, telefoon staat automatisch op voice mail vanwege drukte. Er word wel gereageerd op mail, maar alleen op geen confronterende vragen. Als de communicatie verbeterd word zou ik 5 sterren geven. Producten zijn prima
Kwalitatief goed, uitleg over de plaatsing kan hier en daar wat duidelijker: opspannen van zijdelingse glijders is automatisch door de veer in bovenste gedeelte. Levering: binnen de vooropgestelde tijd. Negatief: er ontbraken 4 schroeven voor de bevestiging onderaan
Super mooie gordijnen op maat gemaakt
In eerste instantie een te kort gordijn gekregen, maar na wat over en weer mailen een nieuwe toegestuurd gekregen die perfect was Erg goede service
Het zijn geen 5 sterren omdat ( nu voor de 2e keer) schroefjes ontbreken.
alles goed ontvangen,werkt goed.
Zeer tevreden.
Helaas was de te verwachten levertijd overschreden met 30
Alles is naar wens verlopen.
De levering van de lamellen moet verbeterd, het duurt te lang de service in ieder geval moet anders bij problemen of veagen zijn ze er niet direct klaar om te beantwoorden.
 Antwoord van lamellen-rolgordijnen.nl
De levertijd van de verticale lamellen heeft langer op zich laten wachten doordat de stof die aangeleverd was niet aan de eisen voldeed. Daardoor is er nieuwe stof besteld en zijn de producten later verstuurd. Onze excuses hiervoor.
perfect aan de maat
Mooie en degelijke plissés. Slimme constructie voor zowel de klem variant als in de dag’ ophangen. Kleur is nog mooier dan ik dacht. Montage instructie is, zoals alle gebruiksaanwijzingen, niet echt duidelijk. Met gezond verstand kom je echter een heel eind
Als je het via internet kunt bestellen gaat het prima maar als er vragen zijn en je wilt bellen dan zijn jullie slecht bereikbaar en dat vind ik jammer
perfect
Heeft heel lang geduurd voor ik de bestelling in huis had. Geprobeerd te bellen om te vragen hoe het met de bestelling zat maar dan wordt er niet opgenomen. Mail gestuurd en ook daar kwam geen reactie op. Uiteindelijk de stalen ontvangen, deze waren dan wel naar tevredenheid
 Antwoord van lamellen-rolgordijnen.nl
Ivm met de vakantie periode en de verhuizing van ons bedrijf heeft het langer als normaal gedruurt met de proefmonsters. Bestellingen van de producten is gewoon binnen 12 werkdagen gebleven. Zal het bedrag dat u heeft betaald voor de monster crediteren. Excuses voor het ongemak.