lamellen-rolgordijnen.nlBeoordelingen

: 266GoedGecertificeerd

lamellen-rolgordijnen.nl- Logo - Beoordelingen
lamellen-rolgordijnen.nl- Logo - Beoordelingen

lamellen-rolgordijnen.nl - Binnenzonwering op maat gemaakt Goedkoopste van NL

Wij produceren onze eigen binnen zonwering tegen de scherpste prijs van Nederland. We leveren de volgende producten: Plisse gordijnen & dakvenster plisse Verticale lamellen Rolgordijnen & Duo Rolgordijnen Houten en aluminium Jaloezieën
Tramper Bouwmaterialen & Machinehandel B.V.
Cookweg 22
4462HE Goes

Beoordelingen voor lamellen-rolgordijnen.nl

4.38/5.00

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over lamellen-rolgordijnen.nl

duidelijk montageplan in het Nederlands aub
Snelle levering. Ook een tussentijdse wijziging zonder problemen primaafgewikkeld.
Wat helaas ontbreekt zijn elementen om de staaldraden op spanning te houden. Ik heb hier iets provisorisch voor moeten maken met een kabelklem van de fietsenmaker en een klein schroefoog. De draden en touwen hadden in de fabriek al ingekort kunnen worden. De rem die bovenin zit lijkt heel kwetsbaar. De toekomst zal echter uitwijzen of het sterk genoeg is
Goede prijs kwaliteit Alleen communicatie is matig. Geen ontvangstbevestiging van d'r bestelling. Melding gemaakt en daar wordt dan kort en vaag op gereageerd. Qua kwaliteit en prijs blijft 't een aanrader. Levering was er lok snel
bestelling netjes geleverd door ups , alleen lange levertijd vanwege vacantie denk ik.............
Tip Goed de meetinstructies lezen
Snelle levering van de samples, prima levering van de plisses, netjes stevig verpakt en duidelijke handleiding om deze op te hangen. We zijn heel blij met het resultaat
Goede kwaliteit...snelle levering...netjes verpakt met uitleg en maten op de verpakking..alles paste precies zeer handige montage...super