lamellen-rolgordijnen.nlBeoordelingen

: 266GoedGecertificeerd

lamellen-rolgordijnen.nl - Binnenzonwering op maat gemaakt Goedkoopste van NL

Wij produceren onze eigen binnen zonwering tegen de scherpste prijs van Nederland. We leveren de volgende producten: Plisse gordijnen & dakvenster plisse Verticale lamellen Rolgordijnen & Duo Rolgordijnen Houten en aluminium Jaloezieën
Tramper Bouwmaterialen & Machinehandel B.V.
Cookweg 22
4462HE Goes

Beoordelingen voor lamellen-rolgordijnen.nl

4.38/5.00

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over lamellen-rolgordijnen.nl

De levering van de lamellen moet verbeterd, het duurt te lang de service in ieder geval moet anders bij problemen of veagen zijn ze er niet direct klaar om te beantwoorden.
 Antwoord van lamellen-rolgordijnen.nl
De levertijd van de verticale lamellen heeft langer op zich laten wachten doordat de stof die aangeleverd was niet aan de eisen voldeed. Daardoor is er nieuwe stof besteld en zijn de producten later verstuurd. Onze excuses hiervoor.
Heeft heel lang geduurd voor ik de bestelling in huis had. Geprobeerd te bellen om te vragen hoe het met de bestelling zat maar dan wordt er niet opgenomen. Mail gestuurd en ook daar kwam geen reactie op. Uiteindelijk de stalen ontvangen, deze waren dan wel naar tevredenheid
 Antwoord van lamellen-rolgordijnen.nl
Ivm met de vakantie periode en de verhuizing van ons bedrijf heeft het langer als normaal gedruurt met de proefmonsters. Bestellingen van de producten is gewoon binnen 12 werkdagen gebleven. Zal het bedrag dat u heeft betaald voor de monster crediteren. Excuses voor het ongemak.