lamellen-rolgordijnen.nlBeoordelingen

: 266GoedGecertificeerd

lamellen-rolgordijnen.nl - Binnenzonwering op maat gemaakt Goedkoopste van NL

Wij produceren onze eigen binnen zonwering tegen de scherpste prijs van Nederland. We leveren de volgende producten: Plisse gordijnen & dakvenster plisse Verticale lamellen Rolgordijnen & Duo Rolgordijnen Houten en aluminium Jaloezieën
Tramper Bouwmaterialen & Machinehandel B.V.
Cookweg 22
4462HE Goes

Beoordelingen voor lamellen-rolgordijnen.nl

4.38/5.00

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over lamellen-rolgordijnen.nl

We hebben al 14 plisségordijnen op de begane grond, nu 9 voor de 1e verdieping bijbesteld Met de kwaliteit zit het wel goed en de prijs ook, maar de 2e bestelling kwam ipv de beloofde 10 werkdagen pas na 20 werkdagen aan. Mailtje gestuurd wanneer ze geleverd zouden worden; werd niet op gereageerd. Waarschijnlijk heeft de corona-situatie er mee te maken, maar een reactie is het minste.
Levering duurde ruim 23 werkdagen ipv 8-14 werkdagen en helaas was er wat kapot/dopjes die ontbraken. Er wordt na een paar dagen contact opgenomen om de kapotte onderdelen te bestellen. Als het product eenmaal goed bevestigd is dan is het super fijn en werkt het naar behoren.
 Antwoord van lamellen-rolgordijnen.nl
IVM Corona moeten we langer wachten op onze onderdelen. En kunnen bestellingen later verstuurd worden. Onze excuses hiervoor
Het duurde lang