lamellen-rolgordijnen.nlBeoordelingen

: 266GoedGecertificeerd

lamellen-rolgordijnen.nl- Logo - Beoordelingen
lamellen-rolgordijnen.nl- Logo - Beoordelingen

lamellen-rolgordijnen.nl - Binnenzonwering op maat gemaakt Goedkoopste van NL

Wij produceren onze eigen binnen zonwering tegen de scherpste prijs van Nederland. We leveren de volgende producten: Plisse gordijnen & dakvenster plisse Verticale lamellen Rolgordijnen & Duo Rolgordijnen Houten en aluminium Jaloezieën
Tramper Bouwmaterialen & Machinehandel B.V.
Cookweg 22
4462HE Goes

Beoordelingen voor lamellen-rolgordijnen.nl

4.38/5.00

49 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 ster

Wat andere klanten zeggen over lamellen-rolgordijnen.nl

alleen service kunnen we nog niet beoordelen hebben hier nog geen gebruik van gemaakt.
perfect, goed te monteren
De levering was niet echt snel maar het plisse gordijn is erg mooi. Goede beschrijving voor het ophangen/bevestigen van het gordijn.
De producten zijn goed en netjes afgeleverd en zien er goed uit en goed temonterencijfer een8
Bestelling geannuleerd, terugbetaling was prima geregeld
Producten zijn goed enkel de montage onderdelen zijn zwak. De schroefjes zijn zo klein en je draait, ondanks de goede schroevendraaier, de kop zo rond. Heb zelf bij de bouwmarkt andere schroefjes gehaald. Niet de moeite genomen om met de leverancier te communiceren.
Ik had een plisse gordijn ontvangen die tekort bleek te zijn. Ik kreeg eerst instructies door hoe ik m evt. iets kon verlengen. Dit ging niet goed helaas. Ik kreeg zonder enige moeite een nieuwe toegestuurd. De communicatie liep per mail ook heel vlot. Ben erg tevreden over de service.
goede kwaliteit en levering
Bestellen ging gemakkelijk, duidelijke site. Bezorgen duurde langer dan op de site aangegeven van 10-14 werkdagen. Als men telefonisch contact probeert te krijgen lukt dit niet, telefoon staat automatisch op voice mail vanwege drukte. Er word wel gereageerd op mail, maar alleen op geen confronterende vragen. Als de communicatie verbeterd word zou ik 5 sterren geven. Producten zijn prima
Kwalitatief goed, uitleg over de plaatsing kan hier en daar wat duidelijker: opspannen van zijdelingse glijders is automatisch door de veer in bovenste gedeelte. Levering: binnen de vooropgestelde tijd. Negatief: er ontbraken 4 schroeven voor de bevestiging onderaan
Het zijn geen 5 sterren omdat ( nu voor de 2e keer) schroefjes ontbreken.
alles goed ontvangen,werkt goed.
Helaas was de te verwachten levertijd overschreden met 30
perfect aan de maat
Mooie en degelijke plissés. Slimme constructie voor zowel de klem variant als in de dag’ ophangen. Kleur is nog mooier dan ik dacht. Montage instructie is, zoals alle gebruiksaanwijzingen, niet echt duidelijk. Met gezond verstand kom je echter een heel eind
Als je het via internet kunt bestellen gaat het prima maar als er vragen zijn en je wilt bellen dan zijn jullie slecht bereikbaar en dat vind ik jammer
Wat helaas ontbreekt zijn elementen om de staaldraden op spanning te houden. Ik heb hier iets provisorisch voor moeten maken met een kabelklem van de fietsenmaker en een klein schroefoog. De draden en touwen hadden in de fabriek al ingekort kunnen worden. De rem die bovenin zit lijkt heel kwetsbaar. De toekomst zal echter uitwijzen of het sterk genoeg is
Goede prijs kwaliteit Alleen communicatie is matig. Geen ontvangstbevestiging van d'r bestelling. Melding gemaakt en daar wordt dan kort en vaag op gereageerd. Qua kwaliteit en prijs blijft 't een aanrader. Levering was er lok snel
bestelling netjes geleverd door ups , alleen lange levertijd vanwege vacantie denk ik.............
Tip Goed de meetinstructies lezen