Wifishop.nl- Logo - Beoordelingen

Wifishop.nl

335 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.558 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Wifishop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 nov 2023
Het materiaal op zich, dat kennen we heel grondig. Ik wist wat ik kocht; straks op een half uur de boel instellen en boeken toe voor de week. Ontvangst was een zooitje maar integraal toe te schrijven aan PostNL: zetten ze (zeggen ze) mijn bestelling zomaar aan de ingang van een bedrijvencomplex; geen aanmelding + ze tekenen zelf. Pakketje verloren gegaan dus ... Goed opgelost door het team van Kommago: vrijdag had ik al een nieuw pakketje. PostNL heeft blijkbaar niks geleerd uit wat er de 1ste keer misging want identiek gelijkaardig scenario bij de 2de levering, gelukkig wisten we nu wat er zat aan te komen en keken wij uit naar domst van de (zelfde!) bezorger. Dikke pluim voor Jolanda en team! Probeer wel zo snel mogelijk af te geraken van die PostNL.be 'jongens' want klaarblijkelijk is 'beroeps-ernst' een loos begrip voor hun ("even het gezeur over ons heen laten komen, de nageltjes vijlen en een papiertje invullen voor de verzekering").

when I first called I was told that I would receive a telephone call from a support engineer. This never happened. I then received an email from some support person that was 100% not related to what my original question was. I then replied to this email address trying to clarify my concerns and as yet have not received any support or feedback.

Beoordelingen voor Wifishop.nl

30 dec 2023
Goed en op tijd geleverd
Snelle correcte levering
26 dec 2023
Snelle goede service
18 jan 2024
7 jan 2024
17 nov 2023

Valse start maar perfect aangepakt

5 mei 2023

Zeer goede customer service!

Bestelling bij wifishop ging heel vlot, maar zodra PostNL in the picture kwam, ging het van kwaad naar erger. Tot 5 keer toe werd de levering door PostNL aangekondigd en dan op laaste moment alsnog naar de dag nadien verschoven (5 is voorlopige stand van zaken, heb nog geen levering mogen ontvangen). Heb dit gemeld bij Wifishop en zij zijn meteen aan de slag gegaan om uit te zoeken waar het mis gaat en waarom. Zijn ook proactief blijven opvolgen en communiceren. Ze proberen nu met een 2de bestelling alsnog een levering te forceren. PostNL zelf vraagt wel feedback op zijn mails, maar doet hier tot op heden niets mee... Lack of service bij PostNL, maakt wifishop gelukkig ruimschoots goed. Dus hoewel nog geen levering, toch zeer tevreden van de customer service die wifishop biedt.
Antwoord van Wifishop.nl
5 mei 2023
Bedankt voor uw reactie, we houden de levering goed in de gaten, ook vandaag.
8 mei 2023

Uitstekende service en duidelijke communicatie

Via de website heb ik me aangemeld voor een product dat op dat moment niet voorradig was. Na enkele weken ontving ik een mail dat het product weer te bestellen was, maar via de website ging dit nog niet. Vervolgens heb ik via de chat en mail alles kunnen regelen. Ze reageerden snel, en ook met mijn verzoek om het product pas na een paar dagen te versturen (in verband met vakantie) werd keurig afgehandeld. Dus mijn ervaring is erg positief!
12 jul 2023
Snel en goede technisch onderbouwde antwoorden op mail vragen. De live chat heeft af en toe een puntje van aandacht nodig; loopt niet altijd soepel ...
25 okt 2023

Altijd goed geholpen

Ik heb hier meerdere malen spullen gekocht waarbij ik vooraf advies heb gevraagd. Ik kreeg altijd prompt antwoord en een goed advies en de aankopen zijn altijd goed bevallen. Laatst ging er iets mis met een bestelling (geen fout van wifishop) en omdat ik daar echt op zat te wachten ben ik prima geholpen om de spullen toch op tijd te krijgen. Voor mij een betrouwbare aanbieder, met goede service.
21 aug 2023
Snelle levering. Helaas kon / mocht ik van de call centre medewerkster niet direct iemand van de helpdesk aan de telefoon krijgen. Via een ticket gevraagd of men mij dan kon bellen, wat gebeurde. Vervolgens kon medewerker na telefonisch overleg mij direct verder helpen!
24 okt 2023

Goede service

Werd netjes gebeld omdat de bestelling van ruckus accesspoints en bevestigingsmaterialen mogelijk vertraging op zouden lopen. Tijdens het gesprek werd ook een eventueel alternatief aangeboden. Gelukkig was dat uiteindelijk niet nodig. Top service!
21 aug 2023
Snelle service en duidelijk informatie. Er stond een foutje in de beschrijving en het lukte niet de software te installeren. Het bleek eenvoudig geen software installeren maar via ip adres. Zonder foutje is de installatie in drie minuten gelukt.
10 aug 2023

Betrouwbare shop en goed bereikbaar

Niet altijd de goedkoopste en niet altijd op voorraad maar wel heel betrouwbaar en goede service. Bij wel op voorraad volgende dag in huis. Ik koop er graag. Met name de professionele spullen van ubiquiti altijd goed en snel geleverd.

✅ Prima webshop 👍

Getoonde informatie en afbeeldingen zijn erg duidelijk. Op die manier weet je wat je koopt. Ook de tool om te vergelijken is erg handig. De afhandeling bij het bestellen verloopt vlot en goed. Spullen ook snel en correct geleverd.

Goede service

Na een door ons gemaakte fout, is dit zeer netjes en vlot hersteld. Advies aan de telefoon was ook supper goed, je hebt het gevoel dat deze mannen en vrouwen weten waar ze het over hebben.
12 sep 2023
Website geeft duidelijke informatie over de producten. Als je vragen hebt kan je deze mailen en worden binnen een dag beantwoord. De gekochte producten worden netjes verpakt.
15 aug 2023
Ben heel goed geholpen net de vragen due ik had over onze specifieke situatie; vervolgens besteld en er is snel, de volgende dag geleverd, zoals beloofd