Wifishop.nl- Logo - Beoordelingen

Wifishop.nl

334 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.559 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Wifishop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 nov 2023
Het materiaal op zich, dat kennen we heel grondig. Ik wist wat ik kocht; straks op een half uur de boel instellen en boeken toe voor de week. Ontvangst was een zooitje maar integraal toe te schrijven aan PostNL: zetten ze (zeggen ze) mijn bestelling zomaar aan de ingang van een bedrijvencomplex; geen aanmelding + ze tekenen zelf. Pakketje verloren gegaan dus ... Goed opgelost door het team van Kommago: vrijdag had ik al een nieuw pakketje. PostNL heeft blijkbaar niks geleerd uit wat er de 1ste keer misging want identiek gelijkaardig scenario bij de 2de levering, gelukkig wisten we nu wat er zat aan te komen en keken wij uit naar domst van de (zelfde!) bezorger. Dikke pluim voor Jolanda en team! Probeer wel zo snel mogelijk af te geraken van die PostNL.be 'jongens' want klaarblijkelijk is 'beroeps-ernst' een loos begrip voor hun ("even het gezeur over ons heen laten komen, de nageltjes vijlen en een papiertje invullen voor de verzekering").

when I first called I was told that I would receive a telephone call from a support engineer. This never happened. I then received an email from some support person that was 100% not related to what my original question was. I then replied to this email address trying to clarify my concerns and as yet have not received any support or feedback.

Beoordelingen voor Wifishop.nl

wifi shop belooft levertijd twee a drie dagen maar dat wordt niet nageleefd voor de rest is het prima.
Super duidelijk en gelijk geleverd TOP
31 mrt 2024
10 mrt 2024
Snel geleverd. Advies over de installatie van de AWUS 1900 in kali linux liet te wensen over.
Prima service snelle levering.
Goede levering
17 mrt 2024
Bijzonder snel geleverd.
30 dec 2023
Goed en op tijd geleverd
7 jan 2024
5 mei 2023

Zeer goede customer service!

Bestelling bij wifishop ging heel vlot, maar zodra PostNL in the picture kwam, ging het van kwaad naar erger. Tot 5 keer toe werd de levering door PostNL aangekondigd en dan op laaste moment alsnog naar de dag nadien verschoven (5 is voorlopige stand van zaken, heb nog geen levering mogen ontvangen). Heb dit gemeld bij Wifishop en zij zijn meteen aan de slag gegaan om uit te zoeken waar het mis gaat en waarom. Zijn ook proactief blijven opvolgen en communiceren. Ze proberen nu met een 2de bestelling alsnog een levering te forceren. PostNL zelf vraagt wel feedback op zijn mails, maar doet hier tot op heden niets mee... Lack of service bij PostNL, maakt wifishop gelukkig ruimschoots goed. Dus hoewel nog geen levering, toch zeer tevreden van de customer service die wifishop biedt.
5 mei 2023
Bedankt voor uw reactie, we houden de levering goed in de gaten, ook vandaag.

✅ Prima webshop 👍

Getoonde informatie en afbeeldingen zijn erg duidelijk. Op die manier weet je wat je koopt. Ook de tool om te vergelijken is erg handig. De afhandeling bij het bestellen verloopt vlot en goed. Spullen ook snel en correct geleverd.
7 jul 2023
De service van Wifishop is super alleen hun leverancier PostNL is een ramp. Jammer dat we niet meer keuzes krijgen want dan zou ik deze nooit nemen
18 mei 2023
Enige negatief punt is de thuislevering. De dag nadien thuis geleverd is 3 dagen nadien geworden. Gelukkig was er die dag ook iemand thuis.
Mijn bestelling liep twee dagen vertraging op, kreeg netjes een telefoontje met de vraag of dit een probleem is. Uitstekend!
Antwoord van Wifishop.nl
Bedankt voor je begrip en positieve feedback ondanks de vertraging. Fijn om te horen dat onze communicatie gewaardeerd wordt!
27 jun 2023
In 1ste instantie goed en snel advies gekregen. Vervolgens vond men het niet meer nodig op service te verlenen.
27 jun 2023
Wij geven geen gratis uitgebreide instructies of configuraties vanuit support op de Hotspot. De handleiding is u digitaal verstrekt. Als u denkt dat het artikel defect is dan kunt u het apparaat binnen de geldende termijn en voorwaarden retourneren.
14 sep 2023
Zeer vlotte en meedenkende medewerker. Snelle bezorging, kortom prima ervaring
JW
16 mei 2023
Goede prijzen en snelle levertijd. Ook kundig advies als je iets wilt weten.
28 apr 2023
Duidelijk omschreven en snel geleverd, deskundig advies ontvangen.