Wifishop.nl- Logo - Beoordelingen

Wifishop.nl

338 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.558 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 5 nov 2019
Wifishop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 nov 2023
Het materiaal op zich, dat kennen we heel grondig. Ik wist wat ik kocht; straks op een half uur de boel instellen en boeken toe voor de week. Ontvangst was een zooitje maar integraal toe te schrijven aan PostNL: zetten ze (zeggen ze) mijn bestelling zomaar aan de ingang van een bedrijvencomplex; geen aanmelding + ze tekenen zelf. Pakketje verloren gegaan dus ... Goed opgelost door het team van Kommago: vrijdag had ik al een nieuw pakketje. PostNL heeft blijkbaar niks geleerd uit wat er de 1ste keer misging want identiek gelijkaardig scenario bij de 2de levering, gelukkig wisten we nu wat er zat aan te komen en keken wij uit naar domst van de (zelfde!) bezorger. Dikke pluim voor Jolanda en team! Probeer wel zo snel mogelijk af te geraken van die PostNL.be 'jongens' want klaarblijkelijk is 'beroeps-ernst' een loos begrip voor hun ("even het gezeur over ons heen laten komen, de nageltjes vijlen en een papiertje invullen voor de verzekering").

when I first called I was told that I would receive a telephone call from a support engineer. This never happened. I then received an email from some support person that was 100% not related to what my original question was. I then replied to this email address trying to clarify my concerns and as yet have not received any support or feedback.

Beoordelingen voor Wifishop.nl

Alles dik in orde

Er zat zelfs een zakje paaseieren in. Altijd lekker. Bestelling ging zoals het hoort, je besteld en het wordt thuis bezorgd. Bestelling ging vlekkeloos zoals ook de bezorging. Alles goed ingepakt en dik in orde. Geen problemen ondervonden.

afhandeling garantie

Ik had een accespoint wat binnen de garantie periode defect was. na terug sturen oude antenne, de volgende werkdag al een nieuwe ontvangen.
conform de aanbieding binnen 1 dag geleverd; ik heb m nog niet geinstalleerd dus kan over praktische ervaring nog niets zeggen.
Paar keer al besteld , en het is altijd super snel thuis. Bestel hier voortaan mijn wifi en netwerk spullen
wifi shop belooft levertijd twee a drie dagen maar dat wordt niet nageleefd voor de rest is het prima.

snelle verzending, op voorraad.

Op voorraad, zeer snelle verzending, goed op de hoogte gehouden, goed verpakt bezorgd, vertrouwen..
19 mrt 2024
Deskundig advies en technische ondersteuning als de installatie wat problemen geeft.
19 mrt 2024
goede feedback op bestelling en vlotte levering op alternatief

Top!

fijn bedrijf fijne prijzen en snelle levering TOP
Doen wat er van ze verwacht mag worden.
Super duidelijk en gelijk geleverd TOP
FW
Fa W.
Simpelveld
Overzichtelijke site, en grote keuze
Zeer snelle levering, zoals beloofd.
Prima service, snelle levering
Geleverd zoals het hoort