eu.triumph.com- Logo - Beoordelingen

eu.triumph.com

659 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.843 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jul 2015
eu.triumph.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De BH’s vond ik super geweldig!! Prima pasvorm en hoog draagcomfort! Alleen dat de bestelling (in een doos die groot genoeg is om de BH open in te verzenden ) cmdubvel wordt gevouwene t pakket en er helemaal samengedrukt en frommelig uitkomt vind ik echt minder! Bestel ik de BH’s elders dan worden ze. Respectvoller verzonden. Zou dat juist eerder andersom verwachten. Kortom: VH geweldig. Verpakkingswijze afbreuk doend aan verzending en artikel.

15 mei 2023
Tot drie keer toe gebeld met de klantenservice. De eerste keer kreeg ik een toezegging dat een korting zou worden verrekend als ik een bepaald artikel besteld had. Nogmaals gebeld na bestelling. Ik kreeg toen te horen dat de korting pas zou worden verrekend als het artikel was opgestuurd. Derde telefoontje: het artikel is inmiddels opgestuurd. Maar toen kreeg ik te horen dat de korting niet gegeven kon worden omdat het systeem dat niet kan verwerken. Kortom: tijdverspilling en irritatie.

Beoordelingen voor eu.triumph.com

25 jun 2023