eu.triumph.com- Logo - Beoordelingen

eu.triumph.com

684 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.899 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jul 2015
eu.triumph.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De BH’s vond ik super geweldig!! Prima pasvorm en hoog draagcomfort! Alleen dat de bestelling (in een doos die groot genoeg is om de BH open in te verzenden ) cmdubvel wordt gevouwene t pakket en er helemaal samengedrukt en frommelig uitkomt vind ik echt minder! Bestel ik de BH’s elders dan worden ze. Respectvoller verzonden. Zou dat juist eerder andersom verwachten. Kortom: VH geweldig. Verpakkingswijze afbreuk doend aan verzending en artikel.

15 mei 2023
Tot drie keer toe gebeld met de klantenservice. De eerste keer kreeg ik een toezegging dat een korting zou worden verrekend als ik een bepaald artikel besteld had. Nogmaals gebeld na bestelling. Ik kreeg toen te horen dat de korting pas zou worden verrekend als het artikel was opgestuurd. Derde telefoontje: het artikel is inmiddels opgestuurd. Maar toen kreeg ik te horen dat de korting niet gegeven kon worden omdat het systeem dat niet kan verwerken. Kortom: tijdverspilling en irritatie.

Beoordelingen voor eu.triumph.com

Het model klopt niet, veel te wijd onder de oksel/zijkant ( de onderrand sluit goed aan maar aan de bovenkant is veel te wijd
Antwoord van eu.triumph.com
Geachte klant, Het spijt ons zeer dat u een klacht heeft over een artikel van Triumph. U kunt het product dat u in onze online shop hebt gekocht uiteraard kosteloos aan ons retourneren. U ontvangt een retourlabel na het invoeren van uw bestelgegevens op www.de.triumph.com/retouren. Vermeld het defect in het artikel dat je wilt retourneren als reden voor de retourzending. Print het label uit of laat het afdrukken in een postkantoor of bij een DHL pakstation om je pakket direct ter plaatse te retourneren. Omruilen is helaas niet mogelijk. Als u een vervangend artikel wilt, plaatst u een nieuwe bestelling in de Triumph Online Shop. We zullen de verzendkosten voor uw vervangende bestelling graag annuleren. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice na ontvangst van de verzendbevestiging. Uw Triumph Online Team Vertaald met DeepL.com (gratis versie)
Wordt beoordeeld
Advies maat bh via de site klopt niet , was veel te groot
Antwoord van eu.triumph.com
Geachte klant, Het spijt ons dat het door u bestelde artikel niet past. Maak gebruik van de gratis retourmogelijkheid via ons online retourportaal. Uw Triumph Online Team
AV
Annelise V.
Voorschoten
Vind de nieuwe behamodellen geen verbetering.....jammer!
Mooie spullen..mooi merk maar de verzending is heel slecht !! Zit nu op iets te wachten al een week en zit geen beweging in...ga hier nooit meer iets bestellen....jammer !! Dus groot verbeterpunt voor Triumph😁
Antwoord van eu.triumph.com
Geachte klant, Het spijt ons dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. We zijn al een onderzoek gestart naar de verblijfplaats van uw bestelling. We vertrouwen erop dat u uw bestelling binnenkort zult ontvangen. Uw Triumph Online Team
Mijn bestelling is tot op heden niet bezorgd. Staat in het bericht dat het op 24-2-24 bezorgd zou worden via Post-NL. Post-NL heeft nog steeds geen pakket ontvangen, vandaag 4-3-24.
Antwoord van eu.triumph.com
Geachte klant, Helaas heeft PostNL nog niet kunnen bevestigen dat uw bestelling is verwerkt. We zijn daarom een gedetailleerd onderzoek gestart om vast te stellen waar uw pakket zich bevindt. De ervaring leert dat dit onderzoek tot 10 dagen in beslag kan nemen. Zodra we een resultaat hebben, zullen we je uiteraard onmiddellijk informeren. Uw Triumph Online Team
goed was de correcte wijze van levering; verbeteren is mosschien mogelijk in de vorm van meer persoonlijke aandacht.
Niet meer reageren op mail
Antwoord van eu.triumph.com
Geachte klant, We zijn blij dat u momenteel contact heeft met onze klantenservice. Uw e-mail werd reeds beantwoord op 06.03.2024. Controleer uw spam-map. Uw Triumph Online Team
Prijs moet lager
Bezorger heeft pakket bij de buren bezorgd terwijl ik hiervoor juist ben thuis gebleven om het pakket aan te nemen (niet eens aangebeld)!!!!!
Antwoord van eu.triumph.com
Geachte klant, Het spijt ons dat de bezorger uw pakket bij de buren heeft achtergelaten. We vragen echter om uw begrip dat dit niet mag worden opgenomen in de beoordeling van de online shop. Wij verzoeken u uw beoordeling achter te laten op de website van de transporteur. Uw Triumph Online Shop team
HS
Helena S.
Tilburg
Ik moest tientallen malen telefoneren om mijn tegoed te krijgen. Was erg moeilijk. I never give up gaf uiteindelijk succes.
Antwoord van eu.triumph.com
Het spijt ons dat u uw verschillende vouchers niet hebt kunnen gebruiken. Als u een foutmelding krijgt, controleer dan of aan de inwisselvoorwaarden is voldaan. Het is je immers gelukt om je voucher te gebruiken. Uw Triumph Online Team
Een week geleden bestelling gedaan, nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van eu.triumph.com
Geachte klant, Het spijt ons dat er een vertraging is opgetreden in de levering door onze transporteur. Uw pakket wordt vandaag bezorgd. Uw Triumph Online Team
15 mei 2023

Drie keer bellen zonder resultaat

28 jun 2023
Dear customer, we are sorry that you are not pleased with the experience with your order. Your order has already been discounted. Your Triumph Team
12 aug 2023
Bestelling is geannuleerd. Dit is TE toevallig? "Helaas zijn alle artikelen in je bestelling uitverkocht. In zeldzame gevallen plaatsen meerdere klanten hetzelfde artikel rond dezelfde tijd in hun winkelmandje. Dit betekent dat de klant die zijn bestelling als eerste plaatst, dit artikel kan kopen, maar dat bestellingen die kort daarna binnenkomen, niet kunnen worden uitgevoerd. Omdat we geretourneerde artikelen weer online plaatsen zodra we ze hebben ontvangen, kan een artikel weer beschikbaar lijken zodra je op de hoogte bent gesteld dat het is uitverkocht. Het spreekt voor zich dat we ernaar streven om uitverkoop tot een minimum te beperken en we werken er voortdurend aan om de beschikbaarheid van artikelen in de Triumph Online Shop zo actueel mogelijk te houden." MERKWAARDIG
16 nov 2023
Dear Triumph customer thank you for your message and your open words about product availability. Feedback and suggestions from our customers, both praise and criticism, are very important to us because this is the only way we have the opportunity to improve our service and our Continuously optimize services in the Triumph online shop. We will therefore be happy to forward your criticism to the responsible specialist department and would like to thank you for your support in this regard. Finally, we would like to apologize for the inconvenience caused hope that the quality of our products and our service will continue to impress you as a customer in the future. Your Triumph online shop
LV
Laurina V.
Hoogvliet
21 jul 2023

slechte service en behandeling van Triumph.

op 23 juni een bh en slip besteld en betaald €41,- zou op 27 juni bezorgd worden, en na 2 weken gewacht te hebben, gebeld en gemaild te hebben, was het niet meer leverbaar ,en werd op 6 juli €15,- en op 13 juli € 26,- teruggestort, op 13 juli weer bericht ontvangen dat het weer leverbaar was , gelijk allebei bh en slip besteld, en betaald op 13 juli € 41,, weer een week gewacht en gemaild te hebben ,ontving op 20 juli tot mijn verbazing alleen een bh, en geen slip erbij, gebeld, maar slip is niet meer leverbaar, en vandaag 21 de bh teruggestuurd, dit is een slechte behandeling en service van Triumph, en wens mijn €41,- terug
24 jul 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons dat je een artikel niet hebt ontvangen omdat het niet beschikbaar was. We hebben momenteel te maken met een zeer grote vraag. We brengen alleen kosten in rekening voor artikelen die we naar de klant verzenden. Controleer je factuur dienovereenkomstig. Je zult zien dat het uitverkochte artikel niet in rekening is gebracht. Uw Triumph Online Team
RG
Ria G.
venray
15 jun 2023

Het is er wel maar ik zie het niet.

Leuke aanbiedingen maar NOOIT op voorraad. Ben fan van dit merk en heb al diverse mailtjes gestuurd over producten die (nog)steeds niet op voorraad zijn. Dit speelt al enkele maanden. Veel bla bla maar niks aanwezig. Hierdoor heb ik nauwelijks interesse om te kijken zodra er een nieuwsbrief komt met ontzettend veel aanbiedingen (die bijna nooit aanwezig zijn). Laatste keer heb ik geluk gehad en de producten waren prima. Alles naar wens verlopen.
30 jun 2023
Geachte klant, Het spijt ons dat sommige artikelen die u zoekt niet langer beschikbaar zijn. Gebruik de e-mail notificatie optie in de online shop door te klikken op de niet beschikbare maat van het corresponderende item. Voer je e-mailadres in en we laten je weten wanneer het artikel weer beschikbaar is.
25 apr 2023

De maattabellen waren zeer misleidend…en geen vermelding van siliconen

De maattabellen waren zeer misleidend alleen de variaties 1 en 2. Daardoor moest ik 5 van de 6 artikelen terugsturen. Sinds deze week lijkt het er op, dat het is aangepast naar 1 t/m 4. In een van de artikelen was silicone verwerkt, wat een allergische reactie op de huid kan geven. Dit was alleen maar als antislip vermeld.
20 jul 2023

Levering DAG 8😕

Op de site staat verwerking binnen 48uur. Levering op dag 8. Waardeloos. Ook retour termijn wordt op de website verschillend gegeven 14dagen en 30 dagen, bij telefonisch contact blijkt 14dagen te kloppen. Verkeerde informatie op website is misleidend. Jammer, want producten zijn wel goed.
21 jul 2023
Op dit moment kunnen er vertragingen optreden in de verwerking van bestellingen, wat helaas ook gevolgen heeft gehad voor jouw bestelling. We werken er natuurlijk hard aan om ervoor te zorgen dat bestellingen zo snel mogelijk weer op de gebruikelijke snelheid worden verzonden. De retourtermijn is nog steeds 30 dagen. Onze excuses als u andersluidende informatie hebt ontvangen. Uw Triumph Online Team
28 jul 2023
Diverse keren was de maat van de BH die jullie promoten niet meer leverbaar. Dat is niet fijn. Zeker als er promotie van wordt gemaakt en ik deze dan wel wil hebben. Dit heb ik gemeld. Verder is de afhandeling van hetgeen ik besteld heb prima verlopen!! Goede kwaliteit BH,s!!
13 jun 2023
Pakket niet ontvangen. Kreeg wel per e-mail kopie van bezorg bewijs met onbekende krabbel als handtekening. Probleem per e-mail uitgelegd aan Triumph-service. Geen reactie ontvangen. Nogmaals gestuurd met verzoek om te reageren. Tot nu toe geen enkele reactie.
28 jun 2023
Dear customer, thank you for your rating. We received your documents and forward them to the appropriate specialists departmed. Your Triumph Team
LV
Laurina V.
Hoogvliet
1 jul 2023

slechte service

we hebben dit op 24-06-2023 besteld, en betaald, en dit zou op 27-06-2023 worden bezorgd, maar tot op heden 01-07-2023 nog steeds niets ontvangen, en geen bericht ontvangen , wanner het wel bezorgt gaat worden !
Antwoord van eu.triumph.com
Geachte klant, Helaas heeft het postkantoor de verwerking van uw bestelling nog niet kunnen bevestigen. We zijn daarom een gedetailleerd onderzoek gestart om vast te stellen waar uw zending zich bevindt. De ervaring leert dat dit onderzoek tot 10 dagen in beslag kan nemen. Zodra wij een resultaat hebben, zullen wij u uiteraard direct informeren.