eu.triumph.com- Logo - Beoordelingen

eu.triumph.com
Beoordelingen:

661 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.841 beoordelingen in totaal  

4,62
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 jul 2015
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
eu.triumph.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De BH’s vond ik super geweldig!! Prima pasvorm en hoog draagcomfort! Alleen dat de bestelling (in een doos die groot genoeg is om de BH open in te verzenden ) cmdubvel wordt gevouwene t pakket en er helemaal samengedrukt en frommelig uitkomt vind ik echt minder! Bestel ik de BH’s elders dan worden ze. Respectvoller verzonden. Zou dat juist eerder andersom verwachten. Kortom: VH geweldig. Verpakkingswijze afbreuk doend aan verzending en artikel.

de meest kritische beoordeling

15 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Tot drie keer toe gebeld met de klantenservice. De eerste keer kreeg ik een toezegging dat een korting zou worden verrekend als ik een bepaald artikel besteld had. Nogmaals gebeld na bestelling. Ik kreeg toen te horen dat de korting pas zou worden verrekend als het artikel was opgestuurd. Derde telefoontje: het artikel is inmiddels opgestuurd. Maar toen kreeg ik te horen dat de korting niet gegeven kon worden omdat het systeem dat niet kan verwerken. Kortom: tijdverspilling en irritatie.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor eu.triumph.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet meer reageren op mail
Beoordeling melden
Antwoord van eu.triumph.com
13 mrt 2024
Geachte klant, We zijn blij dat u momenteel contact heeft met onze klantenservice. Uw e-mail werd reeds beantwoord op 06.03.2024. Controleer uw spam-map. Uw Triumph Online Team
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een week geleden bestelling gedaan, nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van eu.triumph.com
11 jan 2024
Geachte klant, Het spijt ons dat er een vertraging is opgetreden in de levering door onze transporteur. Uw pakket wordt vandaag bezorgd. Uw Triumph Online Team
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling geannuleerd en wachten op je terugbetaling

Bestelling geannuleerd omdat het product er niet meer was, en dan nog 7 werkdagen wachten tot je je geld terug krijgt. Nu nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van eu.triumph.com
4 dec 2023
Geachte klant, Het spijt ons dat uw bestelling is geannuleerd. De terugbetaling heeft vandaag plaatsgevonden. Uw Triumph Online Team
12 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is geannuleerd. Dit is TE toevallig? "Helaas zijn alle artikelen in je bestelling uitverkocht. In zeldzame gevallen plaatsen meerdere klanten hetzelfde artikel rond dezelfde tijd in hun winkelmandje. Dit betekent dat de klant die zijn bestelling als eerste plaatst, dit artikel kan kopen, maar dat bestellingen die kort daarna binnenkomen, niet kunnen worden uitgevoerd. Omdat we geretourneerde artikelen weer online plaatsen zodra we ze hebben ontvangen, kan een artikel weer beschikbaar lijken zodra je op de hoogte bent gesteld dat het is uitverkocht. Het spreekt voor zich dat we ernaar streven om uitverkoop tot een minimum te beperken en we werken er voortdurend aan om de beschikbaarheid van artikelen in de Triumph Online Shop zo actueel mogelijk te houden." MERKWAARDIG
Beoordeling melden
Antwoord van eu.triumph.com
16 nov 2023
Dear Triumph customer thank you for your message and your open words about product availability. Feedback and suggestions from our customers, both praise and criticism, are very important to us because this is the only way we have the opportunity to improve our service and our Continuously optimize services in the Triumph online shop. We will therefore be happy to forward your criticism to the responsible specialist department and would like to thank you for your support in this regard. Finally, we would like to apologize for the inconvenience caused hope that the quality of our products and our service will continue to impress you as a customer in the future. Your Triumph online shop
19 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als ik 2 gekleurd BH besteld met beugels en je krijgt 2 witte sport BH ik vindt het toch geen goede zaak zit nu al 2 weken tewachten of mij retour al aan is gekomen
Beoordeling melden
Antwoord van eu.triumph.com
28 jun 2023
Dear customer, we regret the mix-up in your order. You have already contacted our customer service and clarified the issue. Your Triumph Team
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Service?

Beschadigde slip opgestuurd en .e dan willen afpowiwren met een voucher van €5 Beschamend
Beoordeling melden
Antwoord van eu.triumph.com
4 aug 2023
Het spijt ons zeer dat er, ondanks onze hoge kwaliteitsnormen en controles, een reden is om een klacht in te dienen over uw bestelling. Natuurlijk kun je het artikel kosteloos aan ons retourneren. Zodra we het artikel ontvangen, wordt het gecontroleerd door onze gespecialiseerde afdeling. De ervaring leert dat de inspectie tot 10 werkdagen in beslag kan nemen. Uiteraard storten we het tegoed dat je naar aanleiding van de klacht hebt ontvangen direct terug. Ook hierover informeren we je per e-mail zodra de klacht is verwerkt. Omdat we om organisatorische redenen geen vervangende levering kunnen doen, vragen we je de gewenste goederen opnieuw te bestellen. We zullen je graag crediteren voor de verzendkosten die je voor deze nieuwe bestelling hebt gemaakt. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice na ontvangst van de verzendbevestiging. Onze excuses voor het ongemak en we hopen u binnenkort weer te mogen verwelkomen in de Triumph Online Shop. Uw Triumph Online Team