eu.triumph.com- Logo - Beoordelingen

eu.triumph.com

684 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.899 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 jul 2015
eu.triumph.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De BH’s vond ik super geweldig!! Prima pasvorm en hoog draagcomfort! Alleen dat de bestelling (in een doos die groot genoeg is om de BH open in te verzenden ) cmdubvel wordt gevouwene t pakket en er helemaal samengedrukt en frommelig uitkomt vind ik echt minder! Bestel ik de BH’s elders dan worden ze. Respectvoller verzonden. Zou dat juist eerder andersom verwachten. Kortom: VH geweldig. Verpakkingswijze afbreuk doend aan verzending en artikel.

15 mei 2023
Tot drie keer toe gebeld met de klantenservice. De eerste keer kreeg ik een toezegging dat een korting zou worden verrekend als ik een bepaald artikel besteld had. Nogmaals gebeld na bestelling. Ik kreeg toen te horen dat de korting pas zou worden verrekend als het artikel was opgestuurd. Derde telefoontje: het artikel is inmiddels opgestuurd. Maar toen kreeg ik te horen dat de korting niet gegeven kon worden omdat het systeem dat niet kan verwerken. Kortom: tijdverspilling en irritatie.

Beoordelingen voor eu.triumph.com

AV
Annelise V.
Voorschoten
Vind de nieuwe behamodellen geen verbetering.....jammer!
goed was de correcte wijze van levering; verbeteren is mosschien mogelijk in de vorm van meer persoonlijke aandacht.
Prijs moet lager
HS
Helena S.
Tilburg
Ik moest tientallen malen telefoneren om mijn tegoed te krijgen. Was erg moeilijk. I never give up gaf uiteindelijk succes.
Antwoord van eu.triumph.com
Het spijt ons dat u uw verschillende vouchers niet hebt kunnen gebruiken. Als u een foutmelding krijgt, controleer dan of aan de inwisselvoorwaarden is voldaan. Het is je immers gelukt om je voucher te gebruiken. Uw Triumph Online Team
RG
Ria G.
venray
15 jun 2023

Het is er wel maar ik zie het niet.

Leuke aanbiedingen maar NOOIT op voorraad. Ben fan van dit merk en heb al diverse mailtjes gestuurd over producten die (nog)steeds niet op voorraad zijn. Dit speelt al enkele maanden. Veel bla bla maar niks aanwezig. Hierdoor heb ik nauwelijks interesse om te kijken zodra er een nieuwsbrief komt met ontzettend veel aanbiedingen (die bijna nooit aanwezig zijn). Laatste keer heb ik geluk gehad en de producten waren prima. Alles naar wens verlopen.
30 jun 2023
Geachte klant, Het spijt ons dat sommige artikelen die u zoekt niet langer beschikbaar zijn. Gebruik de e-mail notificatie optie in de online shop door te klikken op de niet beschikbare maat van het corresponderende item. Voer je e-mailadres in en we laten je weten wanneer het artikel weer beschikbaar is.
25 apr 2023

De maattabellen waren zeer misleidend…en geen vermelding van siliconen

De maattabellen waren zeer misleidend alleen de variaties 1 en 2. Daardoor moest ik 5 van de 6 artikelen terugsturen. Sinds deze week lijkt het er op, dat het is aangepast naar 1 t/m 4. In een van de artikelen was silicone verwerkt, wat een allergische reactie op de huid kan geven. Dit was alleen maar als antislip vermeld.
28 jul 2023
Diverse keren was de maat van de BH die jullie promoten niet meer leverbaar. Dat is niet fijn. Zeker als er promotie van wordt gemaakt en ik deze dan wel wil hebben. Dit heb ik gemeld. Verder is de afhandeling van hetgeen ik besteld heb prima verlopen!! Goede kwaliteit BH,s!!
17 mei 2023
Kortingscode werkte niet automatisch Na 2 keer telefonisch contact kreeg ik een werkende code. Bestelling nu een week geleden maar het bestelde artikel nog niet ontvangen
10 aug 2023
Als je op de site hebt gekeken zie je de hele tijd advertenties voorbij komen , erg op dringerig waardoor ik echt niet meer door ga kopen . Producten zijn heel goed.
Meer toegankelijk heid van de dames in de winkel aanbieden van andere producten als de maat er niet is vragen of alles in orde is Kleine dingen veel koop plezier
Antwoord van eu.triumph.com
Geachte klant, Helaas kunnen wij de reden van uw beoordeling niet goed interpreteren. Laat ons alstublieft weten wat u precies mist aan de service in de winkel. Uw Triumph Online Team
29 aug 2023
Het doosje waar mijn dure bh in zat kon je van onder zo open maken was niet zo veilig verpakt vond ik hopelijk de volgend keer beter.
AB
Anita B.
Goirle
25 apr 2023
Het duurt me te lang voordat ik een bevestiging krijg dat mijn retour is ontvangen en wanneer ik het Retourbedrag gestort krijg.
9 jun 2023

Jammer van de te grote doos

Keurig op tijd, juiste product in de juiste maat en kleur. Maar … erg Jammer van de veel te grote doos eromheen.
12 jul 2023

Bh is prima, broekje zit vervelend

Bh is prima, maar broekje zit vervelend. Het kruis is te klein waardoor te broekje in je bilnaad kruipt.
5 sep 2023

verzendkosten

Als ik lid werd zou ik geen verzendkosten hoeven te betalen. Dit was echter wel het geval.
22 jul 2023
De bestelling ging heel moeizaam. Ook de levertijd werd 2 a 3 dagen later
26 nov 2023
De maatvoering was moeilijk Nr 3 is geen confectie maat 46
EW
Ellen W.
Hengelo
1 jul 2023
Duurt erg lang voor bestelling er is.BH is prachtig
13 jul 2023
Er is weinig in mijn maat
13 mei 2023
Grootte van de verpakking